Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt tapailemaan laihoja naisia "sosiaalisen paineen" takia

Vierailija
09.05.2024 |

Ettei vaan kaverit, sukulaiset jne. naljaile kumppanin painosta.

Ei vaan nouse heppi muodottoman kanssa, tuntuu että juttelisi nätille pojalle eikä oikea seksuaalinen tunnelma virity edes vaatteet pois päältä.

Hyväksyn nykyään sen, että kiihotun vain naisista joilla on n. 10-30kg ekstraa joka jakautunut tasaisesti vatsaan, reisiin, takamukseen ja rintoihin.

Biologialle ei voi mitään, jos sitä vastaan yrittää harata väkisin ja deittailla sitä mitä 'yhteiskunta' käskee, niin alapää ei suostukaan yhteistyöhön.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5

1,5/5

Vierailija
22/27 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin muodoton nainen (siis ihan lättäperse, tosi pienet tubulaaritissit, ei vatsaa) ja siinä on nuorena ollut se etu ettei edes humalaiset huutele perään tai ahdistele.

En harrastanut kertaakaan irtoseksiä nuorempana. Nyt olen 37v ja parisuhteessa eikä kumppanikaan ole erityisen seksuaalinen, mutta hyvin on viihdytty 4 vuotta. Hän pitää minua haluttavana ja minä häntä.

Jos olet vielä alle 150cm niin otan susta vaimon.

Hän on 37v ei 8 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIHAVAN NAISEN KIRJOITUS

Juu koska maailmassa ei ole yhtään ainoaa miestä joka saattaisi pitää pyöreitä naisia viehättävinä.

Ihan varmasti löytyy. Mutta ne tuskin tavoittelisi ensisijaisesti vaikeammin saavutettavia naisia ihan vaan kavereuden takia. Uskokoot ken tahtoo. 

Vierailija
24/27 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti jos kaikki kaverisi ja sukulaisesi ovat hoikkia läskifoobikkoja, sillä onhan suomalaisista naisista puolet juuri tuon 10-30 kg ylipainoisia. En tiedä mitään normaalimpaa kuin ylipainoinen suomalainen, jonka kanssa joku seurustelee.

Vierailija
25/27 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla tollot kaverit ja sukulaiset. Vaihda nyt edes ne kaverit aikuisiin ihmisiin!

Vierailija
26/27 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täysin muodoton nainen (siis ihan lättäperse, tosi pienet tubulaaritissit, ei vatsaa) ja siinä on nuorena ollut se etu ettei edes humalaiset huutele perään tai ahdistele.

En harrastanut kertaakaan irtoseksiä nuorempana. Nyt olen 37v ja parisuhteessa eikä kumppanikaan ole erityisen seksuaalinen, mutta hyvin on viihdytty 4 vuotta. Hän pitää minua haluttavana ja minä häntä.

Jos olet vielä alle 150cm niin otan susta vaimon.

Hän on 37v ei 8 vuotias.

Olen nainen m.40 vuotias ja pituutta 146cm, tekeeköse minusta 8 vuotiaan.

Vierailija
27/27 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä vaihtaa sukulaisia ja kavereita, jos he ovat niin juntteja, että kommentoivat deittisi ulkonäköä... Jokaisella on omat mieltymyksensä kumppanin ulkonäön suhteen, eikä se ole kaikilla yleinen kauneusnormi. Yhteiskuntamme on läskifobinen, ja sitä muutetaan vaan kyseenalaistamalla vallitsevat normit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä