On mahaa, epäpuhdas iho ja taipumus turvotukseen. Auttaisiko n. 3 kk sokerilakko?
Siis ei mitään karkkeja, jätskejä, leivonnaisia, ketsuppia, sinappia, majoneesia, eineksiä jne. Onkohan syksyyn mennessä tulosta syntynyt?
Kommentit (27)
Mulla auttoi niin että alapäähän tuli vähemmän hiivaa.
Epäpuhtaaseen ihoon ei auta, vatsaan ja turvotukseen kyllä.
Mä tein tuon, ja lisäetuna makeanhimo väheni huomattavasti. Tämä sille, joka sanoi, että tuosta kannattaa tehdä elämäntapa. Sokerin välttäminen on huomattavasti helpompaa, kun on ollut muutaman kuukauden kokonaan ilman. Tai siis ainakin itselläni kävi niin. Tsemii, ap.
Kannattaa varmasti kokeilla.
Mutta .. kannattaa laittaa myös realistinen tavoite. Kaikille tuollainen "nyt ei enää mitään sokeria kolmeen kuukauteen" ei sovi, vaan johtaa vaan retkahduksiin ja pettymyksiin.
Sokeri jää jo luonnostaan vähemmälle jos alat syödä kunnollista ruokaa tarpeeksi usein ja tarpeeksi isoja annoksia. Ei siinä jaksaa enää sokeria hirveästi vedellä.
Tsemppiä kokeiluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vältä kaikkia pahimpia sokerituotteita ja valitse kuitupitoisempia ruisleipiä jos ei itse osaa leipoo ja lisätä kuituja kuten kaura-ja vehnäleseitä ja kokojyvä jauhoja runsaasti jotta suolisto toimii.
Joku ketsuppi ja sinappi määrä mausteeksi ruokaan ei haittaa mitään. Valkaa makarooni ja riisi kokojyvää elikkä kuitupitoisempaa.
Sitten voi tehdä kuitupitoisia iltapala juomia.
Vuonna 2005 kehitimme noin 70% kaurakuitua sisältävän kuitulisän. Kaurakuitunen on ollut maamme suurimpien ruokakauppaketjujen valikoimissa pian kaksikymmentä vuotta. Kaurakuitusesta olemme vuosien aikana saaneet kirjaimellisesti satoja yhteydenottoja asiakkailtamme, jotka ovat kokeneet Kaurakuitusen muuttaneen heidän elämänlaatuaan merkittävästi.
https://www.hirvelan.fi/kaurakuitunen
Suoliston toiminta näkyy suoraan ihosta ja kuivaihoisen pitää välttää liika suihkussa kä
Älä viitsi mainostaa, joku urvelo saattaa vielä uskoa sun juttujas.
Ei täällä maailmassa tarvitse uskoa kenenkään juttuja täysjärkisten ihmisten jos on omaa päättelykykyä. En olisi uskonut että joku vähä-älyinen voi tästäkin suuttua. 😂 Olen pahoillani tuottamastani mielipahasta. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Epäpuhtaaseen ihoon ei auta, vatsaan ja turvotukseen kyllä.
Ihon kuntoon vaikuttaa se, mitä syöt. Ihan niin kuin kaikkeen kehossa.
Apulaisprofessori, Australian ihotautilääkäreiden liiton puheenjohtaja Stephen Shumackin mukaan suihkussa ei tarvitse rampata tuhkatiheään. Liiasta suihkuttelusta voi olla jopa haittaa.
Liika pesu voi huuhtoa iholta luonnolliset öljyt, jotka suojaavat. Siitä voi olla oikeasti haittaa, koska se altistaa ihon bakteereille ja viruksille ja voi johtaa ihon kutiamiseen, kuivumiseen, hilseilyyn ja pahentaa ihotautien oireita hän selittää Sydney Morning Heraldissa.
https://www.is.fi/terveys/art-2000001103457.html
Ihminen tuhoaa koko vastustuskykynsä rampaten suihkussa sairaalloisesti ja aiheuttaen suurimpaan elimeen kuteen ihoonsa monen moista ongelmaa. Eihän eläimenkään nahkaa ja karvaa pestä ja huuhdella vedellä tai vielä saippualla päivittäin moneen kertaan.