Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤TAMMITYNNYREISSÄ KYPSYY torstaina¤

25.01.2007 |

Eiliset kypsymiset:)

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9417373&p=2&tmode=1&smode…

Kylläpä tuntuu nyt TOOSI aikaiselta, kun ei ollut tammiksien pinoakaan vielä pystyssä.

Maikkoosta elikkäs Mariasta ei ole vielä kuulunut vielä mitään, muuta kuin, että olivat tosiaan menossa näytille illalla. Ilmeisesti Maikkoo on sisään huolittu massuinen päivineen, koska ei ole täälläkään vielä pyörähtänyt. Vauvauutista odotellessa.. :)

Vaikka tammiksien väki vähenee, kiva että mukaan on liittynyt uusiakin loppusuoralaisia.

Me täällä edelleen nuhassa, voi trööt. Toivottavasti saadaan tauti pian pois nahoistamme, että päästään synnyttämään.

Voikaa paksusti ja jakselkaa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis kaikille jo tammivauvansa saaneille!

Itsekin ajattelin osallistua keskusteluun vaikka yleensä vain takapiruna lueskelen (ja naureskelen, myötäelän jne...) näitä juttuja.

Täällä ollaan myös yliajalla eikä oikeastaan merkkiäkään synnytyksestä. Peruskipuja ja pieniä supistuksia mut ei mitään mikä saisi edes innostumaan...

Ja nyt piru vie näyttää siltä että mun sisko jolla la 9.2 menee ja pyöräyttää oman palleronsa ennen mua, eilen lähti sairaalaan ja lupas soitella jahka uutta elämää on maailmassa =)

En kyllä voi lähteä niitä sinne katsomaan, luultavasti siinä kävisi niin että mä jäisin roikkumaan jonkun hoitajan jalkaan ja kiljuisin ja huutaisin ja kieltäytyisin lähtemästä kotio... (haluan, tahdon jo oman vaukun syliin...) Ei kai tässä enää voi kauaa mennä...

Eilinen kaappien siivous sai illalla aikaan aikamoiset tuntemukset joten tälle päivälle jäi imurointi, tiskaus, ja illaksi suunnittelin vielä jotain extrahommaa josko sais vähän potkua suppareihin =)

Kuulumisiin!

-Maggie- 40+4

Vierailija
22/26 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille vauvan saaneille!!!!

Oli pakko tulla katsomaan kuinka moni vielä kärvistelee täälä...

Ja aikas monta teitä vielä on!!! Sympatia halaus kaikille jo synnyttämään haluaville. Itse tiedän miten tuskaa viime viikot olivat vaikka sainkin oman poikani 6 päivää ennen laskettua aikaa.

Siitä puheen ollen...Mulla olis yksi " kikka kolmonen" käynnistystä ajatellen.

en tiedä toimiko se mulla vai oliko sattuma, että lapsivedet menivät seuraavana aamuna " kikkailujen" jälkeen.

Eli: Lämmitin saunan ja otin kirpakkaat löylyt, kun nahkaa poltteli sopivasti

menin kylmään suihkuun ja sitten takaisin löylyjä ottamaan. Sitten taas kunnon löylyt ja kylmään suihkuun.

Olisinko joku kolmisen kertaa rampannut saunan ja suihkun väliä.

Tämän poppakonstin tarjosi äitini minulle. Kuulemma veljeni on saatu syntymään kyseisellä konstilla :)

En sitten tiedä toimiko tuo mulle, mutta pääasia oli et pääsin synnyttämään ;D

Olenkin jo kirjoittanut oman synnäritarinani tuonne " tarina puolelle" ja mainitsen sauna-suihku-kikkailun myös sielä.

Eli jos joku uskaltautuu kylmän veden vietäväksi niin eikun kokeilemaan...

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille mahojenne kanssa. Positiivista on se, että jossain vaiheessa ne nyytit ovat kaikilla kainalossa.

Mutta tiedän NIIN HYVIN miltä teistä tuntuu, joten halusin heittää teitä yhdellä " oljenkorrella" !!!!

Marge78 sekä toukkapoika 9pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon Onnea Maria79 poikaterhosta! Ja onnea myös kaikille muille vauvan saaneille!

Zatulle Paljon jaksamisia käynnistykseen!

Ja teille mahakkaille voimia ja kärsivällisyyttä vielä pikkasen lähetän täältä! Onkohan kukaan muu vielä ylittänyt mun rv 42+0 kun sain vauvan syliin? ;)

Peukaloinen nukkuu makoisia unia tuolla vaunuissa. Saunaan pitäis lähtee, varmaan just herää nälkään ku oon saunassa. :) Pitää pikapikaa käydä.. Poju syä päivisin 2,5h välein..nyt taitaa tulla ainakin 3h, uni maittaa! Yöllä syö kerran tai kaksi. Saan itse nukuttua tosi hyvin!

mut täytyy mennä..

mellum ja peukaloinen 11vrk

Vierailija
24/26 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli tunnin luistimilla ja meikä jäällä mukana ilman luistimia.

Isäntä täällä lämmittänyt saunan, ihanaa!

Menenpä Margen kikkailujen mukana tuonne saunan puolelle!

Äitee

Vierailija
25/26 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miul ollu arasitteena se sarskausajan diabetes ruokavaliolla on pysyny kohillaan..mittaillakii pitäs, muistan yleensä sen aamun paastoarvon mitata mut ruuanjälkeiset on pahasti unohtunu..tänäänkii pidin olevinaan " mittaus" päivän...yhen mittailun oon muistanu..

T:musta_kissa 39+5

ps.oottelen chatis,katon samalla tuota housee..eli oon siel vaikken heti vastaa..

Vierailija
26/26 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko työ vaihtaneet chat-huonetta? Kävin äsken chatissa, mutta ei siel ollut ketään. Eikä näkynyt ees muita kirjautuneita aiemmin kuin tuiskua ja monttu siellä =o Mihinköhän oon oikein joutunut. Huone on kuitenkin samanniminen kuin blogissa. Olen ihan ihmeissäni. Osaatko neuvoa?