Rakastunut viiskymppiseen naiseen, mutta haluan omia lapsia, mitä tehdä?
Olen rakastunut syvemmin kuin koskaan aiemmin, ja raastaisi vetäytyä suhteesta, mutta raastaa myös ajatus, etten saisi lainkaan omia lapsia.
Jos vetäydyn suhteesta, entä jos en sitten löydäkään ketään, jonka kanssa tehdä niitä lapsia? Olen itse 38v., tai jo lähemmäs 39. En rakastu helposti, enkä voi "vain ottaa jotain" naista, jonka kanssa tehdä lapsia.
Mitä tässä voi tehdä? Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja mitä seurasi?
Ja ei sitten kannata ehdotella, että jatka suhdetta, mutta tee lapset jonkun muun kanssa, koska sellaiseen ei moraalini taivu.
Kommentit (164)
Mitä jos adoptoitte kouluikäisen? Vai nimenomaanko pitää olla biologinen? Ei kai tossa ole mitään "tehtävissä", 5 kymppinen tuskin suostuu enää raskauteen vaikka se olisi jossain klinikalle mahdollista.
En yritä nyt provota, mutta olen varma siitä ettet tule löytämään naista jonka kanssa tehdä lapsia. Jos löytäisit vaikka 41v jonkun kolmekymppisen, hänellä on jo lapsia eikä halua enempää, ei halua niitä ollenkaan tai raskautuminen on jo vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs ns. kaverivanhemmuus? nykyisen kumppanin suostumuksella?
Jos viittaat termillä jonkinlaiseen rajattomaan sekasuhteeseen, jossa lapset tehdään jonkun muun kanssa, niin sellainen ei tule kyseeseen. Kerroin jo aloituksessa, että ei kannata ehdottaa mitään sellaista, koska moraalini ei sellaiseen taivu. Ja olen varma, ettei naisenkaan moraali.
Antti Lindmanilta voi kysyä neuvoa tai Macronilta.
Luovutetulla soluilla? Jos kohtu toimii.
Ainoa toivosi saada lapsi on löytää muutamassa vuodessa nainen joka haluaa ehdottomasti mahdollisimman pian lapsia. Ja niitä naisia on harvassa nykyään
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos adoptoitte kouluikäisen? Vai nimenomaanko pitää olla biologinen? Ei kai tossa ole mitään "tehtävissä", 5 kymppinen tuskin suostuu enää raskauteen vaikka se olisi jossain klinikalle mahdollista.
Haluan nimenomaan biologisen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
En yritä nyt provota, mutta olen varma siitä ettet tule löytämään naista jonka kanssa tehdä lapsia. Jos löytäisit vaikka 41v jonkun kolmekymppisen, hänellä on jo lapsia eikä halua enempää, ei halua niitä ollenkaan tai raskautuminen on jo vaikeaa.
Puolet 30v naisista on lapsettomia, veloja heistä on hyvin pieni osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Et halua, vaan olet tuttu ikähullu, joka tekee jatkuvasti näitä samoja aloituksia ihan vaan saadaksesi haukkua naisia. Jostain syystä sinun persettäsi polttelee kovasti vanhemmat naiset.
Roiskit ahkerasti sisään paljaalla, tiedä vaikka tulis jotain.
Sinun pitää miettiä mikä itsellesi on tärkeintä. On tosiaan mahdollista, ettet rakastu yhtä suuresti kehenkään. Tai voi olla, että rakastut. Voi olla että löydät sopivan kumppanin ja saatte monta lasta. Toisaalta voi käydä niin, että löydät kolmekymppisen naisen, johon rakastut palavasti ja sitten ette yrityksistä huolimatta saa lapsia. Lasten saaminen ei ole varmaa koskaan. Ei edes parikymppisenä. Siksi muiden kokemuksetkaan eivät oikein käy ohjenuorana.
Tässä tilanteessa ei ole oikeita ratkaisuja. Pitää mennä oman intuition mukaan.
Minä valitsisin kumppanin, mutta minulle lasten saaminen ei ole koskaan ollut niin tärkeää joten valinta on helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Et halua, vaan olet tuttu ikähullu, joka tekee jatkuvasti näitä samoja aloituksia ihan vaan saadaksesi haukkua naisia. Jostain syystä sinun persettäsi polttelee kovasti vanhemmat naiset.
Tunnistin 🙋
Vierailija kirjoitti:
Sanoit viisaita sanoja.
Mitä tehdä on erota.
Jos jäät tämän viisikymppisen kanssa, biologista lasta et saa, mahdollisesti katkeroidut ja purat katkeruuttasi tähän naiseen. Mikä ei ole reilua tätä naista kohtaan. Reilua ei ole myöskään roikkua suhteessa ja miettiä koko ajan vaihtoehtoja lapsen saamiseen eli eroa tai sitten pysyt suhteessa ja jäät lapsettomaksi. Kunhan teet päätöksen.
Adoptio ei tule kysymykseen nykyisen naisen kanssa koska 50v.
Kumppanuusvanhemmuus nykyisen kanssa on ainut vaihtoehto. Oletko kysynyt naisen mielipidettä? Voit yllättyä, se voi olla naisenkin mielestä hyvä jos lapsiluku on jäänyt hänellä vajaaksi.
Muutoin ei ole kuin yksi vaihtoehto. Alat sinkuksi ja määrätietoisesti etsimään naista joka haluaa kanssasi lapsen.
Sijaissynnyttäjä? Kaverivanhemmuus? Adoption ikäraja lienee 45. Puhukaa avoimesti, siitä se lähtee. Etkä voi olla varma, että sinäkään saisit biologisia lapsia nuoremman naisenkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuraa. Minuuttimunalla. Uuuhhhh..... hottia.
Vanhojen miesten geeneillä tulee vammaisia...
Entäs ns. kaverivanhemmuus? nykyisen kumppanin suostumuksella?