"On vaikeaa olla tyytyväinen mihinkään, kun Tinderissä vaihtoehtoja voi selata loputtomasti kuin seinämaalin sävyjä."
"Silloin ei ikinä malta pysähtyä ja tyytyä yhteen valintaan, vaan ruohon odotetaan aina olevan vihreämpää."
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000010340824.html
Siinpä se oli hyvin sanottu.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos vastauksesta. Ikävä sanoa tätä, mutta poikkeuksellisen lyhyillä/ lyhytkasvuisilla miehillä voi olla haasteellista löytää kumppania. Et varmaankaan ole kovin pitkä, sillä tiedän 160-senttisiä naisia ja jopa lapsia, jotka harrastavat kiipeilyä.
Onhan se mahdollista, mutta jos reitit on suunniteltu yli 170-senttisille, niin se on aika tympeää, kun jäljelle jää ehkä puolet tarjonnasta. Jotkut salit ovat tällaisia, ja kynnys ulkokiipeilyyn on korkeampi.
Yksi opiskelee Aalto yliopistossa maisema-arkkitehdiksi, toinen psykologi... ja kokevat itsensä epäonnistuneiksi. Mikäköhän minä sitten olen...
Kuvien perusteella ihan ok näköisten miesten ongelma on se, että heillä ei ole mitään tietoja siellä profiilissa tai sitten suhdetoive ei vastaa omaani, eli etsin elämänkumppania. En jaksa tuhlata aikaa sellaisiin, joilla ei lue mitään kun todennäköisesti paljastuu varatuksi tai muuten vaan seksiseuran vonkaajaksi.
Esimerkiksi näin lähemmäs nelikymppisillä tieto siitä, onko lapsia vai ei, tai onko ne vielä toiveissa on aika oleellinen tieto.
Vierailija kirjoitti:
Kuvien perusteella ihan ok näköisten miesten ongelma on se, että heillä ei ole mitään tietoja siellä profiilissa tai sitten suhdetoive ei vastaa omaani, eli etsin elämänkumppania. En jaksa tuhlata aikaa sellaisiin, joilla ei lue mitään kun todennäköisesti paljastuu varatuksi tai muuten vaan seksiseuran vonkaajaksi.
Esimerkiksi näin lähemmäs nelikymppisillä tieto siitä, onko lapsia vai ei, tai onko ne vielä toiveissa on aika oleellinen tieto.
Vaikka profiilitekstini on lähes maksimimittainen ja sisältää kaikki oleelliset tiedot, se ei ole viiteen vuoteen herättänyt kiinnostusta kenessäkään. En usko, että profiiliteksti on ongelma, jos kukaan ei näe sitä.
Sitä paitsi, etiketti taitaa olla se, että jos lapsia ei ole mainittu, niitä ei ole. Sama koskee montaa muutakin rajoittavaa tekijää, kuten vaikka monisuhteisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka profiilitekstini on lähes maksimimittainen ja sisältää kaikki oleelliset tiedot, se ei ole viiteen vuoteen herättänyt kiinnostusta kenessäkään. En usko, että profiiliteksti on ongelma, jos kukaan ei näe sitä.
Sitä paitsi, etiketti taitaa olla se, että jos lapsia ei ole mainittu, niitä ei ole. Sama koskee montaa muutakin rajoittavaa tekijää, kuten vaikka monisuhteisuutta.
Naisten voi olla vaikea ymmärtää, että miehenä voit helposti epäonnistua seuran löytämisessä vaikka et tekisi mitään väärin.
Tinder on naiselle kuin lottovoitto ja miehelle täysi turhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
124 kuulostaa täydelliseltä mieheltä. Oletko kysynyt rehellistä mielipidettä keneltäkään naispuoliselta ystävältäsi, miksi et saa matcheja? Joskus ihmisellä saattaa olla joku yksittäinen piirre, mikä karkottaa ihmisiä, vaikka olisi muuten täydellinen paketti. Yhdellä kaverilla esim. erittäin epäsiisti pukeutuminen, toisella järkyttävän rehottavat kulmakarvat, outo huumori tms. Joskus ihmisestä näkyy liikaa asenne, että kaikki kelpaa. Nainen haluaa tuntea olevansa miehelle erityinen, ja varmaan myös toisin päin.
Yksi ikisinkku miespuolinen ystäväni yritti iskeä aina vain niitä kaikista kauneimpia ja suosituimpia naisia. Harmitteli sitten minulle sitä, miksi ei ole löytänyt ketään. En kehdannut sanoa hänelle syytä.En tiedä yhtään miksi kukaan ei kiinnostu minusta. En saa kavereiltani rehellistä palautetta; netistä sain palautetta kampauksesta mutta mikään ei silti muuttunut. Yksi nainen myös kommentoi pakit annettuaan, että se käy itsetunnon päälle, kun vaikutan niin täydelliseltä ja saavuttamattomalta. En oikeasti ole kumpaakaan, vaikka olenkin vuosia kehittänyt itseäni parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi, joten luulen kommentin olleen vain kohtelias valhe.
Kiintymyssuhdemalli välttelevä. Et oikeasti anna itsestäsi. Tai välttelevä+ristiirtainen, eli tavallaan kaikki käy, mutta kukaan ei oikeasti pääse lähelle, etkä edes tiedä mitä lähelle päästäminen voisi olla. Olet pelkkä kuori, joka yrittää kelvata, aitoa itseä ei kukaan näe, eikä siihen siis voi löytää yhteyttä. Et ehkä sinäkään?
Pitää vain tietää, mitä tahtoo. Verrataanpa leikkisästi vaikka tapetti- tai talomallistoon. Joistakin heti ensi silmäyksellä näet, ettei tämä ainakaan. Toista voisi ehkä kenties harkita. Ja kolmas täyttää kaikki asetetut ehdot. On mieluinen kaikin tavoin.
Tietenkään, jos ei ole tai tiedä omia toiveitaan tai suunnitelmiaan tulevaisuudesta, pitää kaikkia mahdollisina, mitä ne ei siis todellakaan ole.
Jokaisella on omat näkemyksensä, jotka voisi vaikka kirjoittaa paperille tai muistilapulle, kun valitsee seuraansa, jospa se helpottaisi ja auttaisi askeleen eteenpäin. Vaikka näin: terve, opiskellut, työssäkäyvä, itsensä elättävä, hyväkäytöksinen, lainkuuliainen (tarkoittaa ei rikollinen), pituus - paino, puhelias- harkitseva, päihteetön, sopiva lapsiperheen vanhemmaksi tms. Tai mitkä nyt kenenkin valintaperusteet sitten ovatkaan. Näilläkin putoaa jo hyvin moni ehdokas, vaikka olisi kuinka kaunis tai kaunisteltu (tarkoittaa silikoneja ja kauneusleikkauksia ym.).
"En valittaisi yhtään, jos minulla olisi vaihtoehtoja, vaan käyttäisin nöyrästi niiden läpikäymiseen niin monta tuhatta tuntia kuin se vaatisi. Puolison löytäminen on kuitenkin tärkein asia elämässä."
Millä perusteella puolison löytäminen olisi elämän tärkein asia? Minusta tuo ei kuulosta ihan terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siitä sitten puuttuu jotain oleellisia tietoja. Ne asiat, mitkä sinusta ovat oleellisia, eivät ole sitä välttämättä naisten mielestä. Minuun otti vähän aikaa sitten yhdessä toisessa sivustossa yhteyttä joku mies, joka kertoi itsestään vain, että on kaksi metriä pitkä. Se oli varmaan hänestä oleellisin tieto hänestä, ja kaikin mokomin. Minun kiinnostustani tuo nyt ei herättänyt ollenkaan.
"En valittaisi yhtään, jos minulla olisi vaihtoehtoja, vaan käyttäisin nöyrästi niiden läpikäymiseen niin monta tuhatta tuntia kuin se vaatisi. Puolison löytäminen on kuitenkin tärkein asia elämässä."
Mä en pysty käyttämään tuhansia tunteja kumppanin etsimiseen. Minulla on muutakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty käyttämään tuhansia tunteja kumppanin etsimiseen. Minulla on muutakin elämää.
Jos minulla olisi puoliso ja lapsia, niin käyttäisin varmasti tuhansia tunteja heidän kanssaan. Niin kauan kuin minulla ei ole kumpaakaan, käytän niille varatun ajan puolison etsimiseen. Ei ole monimutkainen yhtälö se.
Tuhat tuntia ei muutenkaan ole kovin suuri määrä aikaa. Jos käytän joka päivä noin tunnin puolison etsimiseen, tuhat tuntia tulee täyteen jo muutamassa vuodessa.
Selasin eilen Tinderin läpi ja löysin vain yhden (1) naisen, jonka kanssa voisin edes kuvitella meneväni treffeille. On minua 25 vuotta nuorempi tosin.
M49
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei koskaan mikään riitä ja nainen vaatii aina enemmän ja enemmän. Kaikki mitä mies tekee naiselle on seuraavalla kerralla se vähimmäis taso mitä nainen vaatii mutta sekin vähimmäis taso on ylitettävä ja tästä ylityksestä muodostuu seuraavalle kerralle vähimmäis taso mitä nainen vaatii. Samaan aikaan kuitenkin saisit kiljuvat kurkku suorana että mies ei saa vaatia naiselta yhtään mitään
Edustuskäyttöön soveltuvia naisia: https://tinyurl.com/p4bkvxm7 tai https://tinyurl.com/yh5kr7nu
Vierailija kirjoitti:
Tinder on juurikin parasta mitä netti voikaan tarjota. Moni tuttukin on tinderin kautta tapaillut satoja miehiä.
Ihanaa kun ei tarvitse lähteä esimerkiksi baariin väisteleen suomalaisia juntteja vaan treffit voi sopia kätevästi kotona.
Ja tän takia sä olet siellä tinderissä etkä onnellisessa parisuhteessa. Vikaa löytyy ennen muuta peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi, etiketti taitaa olla se, että jos lapsia ei ole mainittu, niitä ei ole. Sama koskee montaa muutakin rajoittavaa tekijää, kuten vaikka mon
Ehkä siitä sitten puuttuu jotain oleellisia tietoja. Ne asiat, mitkä sinusta ovat oleellisia, eivät ole sitä välttämättä naisten mielestä. Minuun otti vähän aikaa sitten yhdessä toisessa sivustossa yhteyttä joku mies, joka kertoi itsestään vain, että on kaksi metriä pitkä. Se oli varmaan hänestä oleellisin tieto hänestä, ja kaikin mokomin. Minun kiinnostustani tuo nyt ei herättänyt ollenkaan.
Ovatko nämä oleellisia? Nämä löytyvät profiilistani. Kasvo- ja kokovartalokuva, ikä, sijainti, ammatti, luonnekuvaus, mitä etsin, harrastukset, haaveet tulevaisuudesta, koulutus, lapsettomuus, kommunikointityyli, päihteettömyys, liikunnallisuus, ruokavalio, unirytmi ja muut kiinnostuksen kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi, etiketti taitaa olla se, että jos lapsia ei ole mainittu, niitä ei ole. Sama koskee mon
Ovatko nämä oleellisia? Nämä löytyvät profiilistani. Kasvo- ja kokovartalokuva, ikä, sijainti, ammatti, luonnekuvaus, mitä etsin, harrastukset, haaveet tulevaisuudesta, koulutus, lapsettomuus, kommunikointityyli, päihteettömyys, liikunnallisuus, ruokavalio, unirytmi ja muut kiinnostuksen kohteet.
En keksi listaan mitään lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa on kyllä ihan olellisia asioita kerrottu, oikeassa olet. t. se, jolle vastasit
En valittaisi yhtään, jos minulla olisi vaihtoehtoja, vaan käyttäisin nöyrästi niiden läpikäymiseen niin monta tuhatta tuntia kuin se vaatisi. Puolison löytäminen on kuitenkin tärkein asia elämässä.