"On vaikeaa olla tyytyväinen mihinkään, kun Tinderissä vaihtoehtoja voi selata loputtomasti kuin seinämaalin sävyjä."
"Silloin ei ikinä malta pysähtyä ja tyytyä yhteen valintaan, vaan ruohon odotetaan aina olevan vihreämpää."
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000010340824.html
Siinpä se oli hyvin sanottu.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään käyttäydytään niinkuin tuo sovellus olisi jokin pakko ladata? Kokeilkaa huviksenne poistaa se ja pitää vähän taukoa muistakin someista, niin alkaa elämä taas maistua elämältä.
Olin 10 vuotta käyttämättä sosiaalista mediaa, ja täytyy sanoa, että elämä ei alkanut maistua. Somen välttely vain pahensi yksinäisyyttäni, ja teki puolison löytämisestä käytännössä mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään käyttäydytään niinkuin tuo sovellus olisi jokin pakko ladata? Kokeilkaa huviksenne poistaa se ja pitää vähän taukoa muistakin someista, niin alkaa elämä taas maistua elämältä.
Olin 10 vuotta käyttämättä sosiaalista mediaa, ja täytyy sanoa, että elämä ei alkanut maistua. Somen välttely vain pahensi yksinäisyyttäni, ja teki puolison löytämisestä käytännössä mahdotonta.
Elämä maistuu masentavalta.
Miten niin mahdotonta itse löysin emännän jo 22 vuotiaana nyt siis 30 vuotias enkä juuri somea käyttänyt. Syntynyt siis 90 luvulla. tiedän oman ikäisiänikin miehiä jotka ei juuri somea käytä naisia vähemmän. Miehissä ei ole niin harvinaista että ei käytetä somea ollenkaan tai käytetään vain vähän. Naisten kohdalla sonea käyttämättömiä vähemmän.
Onkohan naisillakaan oikeasti tinderissä valinnanvaraa ihan hurjasti toki niillä parhaanäköisillä on mutta jos ei ole enään se 20 vuotias tiukka kroppainen tapaus. Esim Keski ikäinen perheen äiti jolla on muutama kilo liikaa yms. Voi olla ettei saakaan satoja macheja enään. Tai vaikka nuori nainen jolla ylipainoa tai paha akne yms. Eli ei kuulu näihin mallikroppaiisin tapauksiin.