Teistäkin tulee sellaisia vanhoja yksinäisiä ihmisiä jotka kuljeskelee rollaattorilla.
Tuolla kadulla ja istutte penkeillä monta tuntia päivässä kun ei ole ketään läheistäkään kenen kanssa viettää aikaa. Ajattelin vaan kun yks vanha nainen tuolla istuu aina samalla penkillä monta tuntia päivässä ja sitten se kävelee rollaattorilla ympäriinsä. Näen sitä lähes joka päivä. Vaikuttaa yksinäiseltä ja ajattelin vaan että minustakin tulee sellainen myös koska ei minulla nyttenkään 40 vuotiaana ole kavereita.
Kommentit (72)
Kyllä me rollaattori-ihmiset rupeamme toistemme kanssa juttusille puistoissa ja löhiön penkeillä. Koska tiedämme että kumpikin ehkä kaipaa saada ilmoista jutella. Ja vaistoaahan sen jos joku ei halua jutella, sitten jatketaan matkaa.
Ei tarvii olla yksin koska pian ollaan kaikki tuolla rintamalla yhdessä puolustamassa suomea.
Vanhuus tulee yksin ja sitä ei voi kukaan estää. Hikikomeroissa asuu kaikki yksinäiset miehet ainakin. Suomessa asuu 1000 000 yksinasuvaa miestä ja naista joten sitten kun olette 75 v mummoja ja pappoja niin todennäköisesti kuljette tuolla yksin rollaattorilla.
Kannattaa nyt poistua netistä ja lähteä etsimään sitä kumppania tuolta jostain.
En malta odottaa, että olen eläkeläinen ja saan olla ihan omassa rauhassa. Kukaan ei häiritse, toivottavasti.
Olen muutenkin ollut niin paljon yksin elämässä ettei tunnu missään jos olen 80 vuotiaana yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii olla yksin koska pian ollaan kaikki tuolla rintamalla yhdessä puolustamassa suomea.
Höpö höpö not gonna happen
Eipä niitä läheisiä ole nytkään, vaan enpä tiedä elänkökään vanhaksi.
Onnettomuus huononsi kävelyni, otin rollaattorin avuksi, ja menen kauppaan, metroon, torille, metsälenkille ja tapaan muita ihmisiä halutessani. Osaan puhua ja muisti toimii, ei rollaattori mitään vie, antaa vapautta. Turha irviä tai surkutella rollismummoja, ei olla identtisiä.
No kun ne kaikki kahvilla käyvät on lokkeja niin näin ajetaan läheiset pois. Vain suomalainen osaa tämän.
Ei tule. Hirtän itseni ennen kuin alistun rollaattoriin.
Ei kaikista tule. Isäni on tämmöinen hieman, mutta hänen ystävänsä kuolivat suurin osa noin 70-vuotiaina.
Olivat tavallaan aika aktiivisia vielä, mutta ehkä hieman kuppi maistui liikaa.
Yksi vielä nähtiin maksullisen naisen kanssa autossaan joku aika ennen kuolemaa.