Bucket lista naisista samassa kaupungissa
Mulla on asuinkaupunkini naisista bucket lista. Lista naisista joita haluaisin panna. Naiset eivät ole stereotypioita toisistaan. On punapää, mustatukka, blondi, hyvä perse, isot tissit, hieman tukeva... You name it... Mitä naisena sanoisit minulle jos kertoisin - olet panolistallaniI? Tulisiko turpaan vai metoo syyte. Armahtakaa mut.
Kommentit (4)
Noin 100 000 kuntaliitosten jälkeen. Heh
On minulle ehdotettu. Tuolla jo kerroin, toisessa ketjussa. Muuan nuori mies, itse asiassa ihan poika vielä, kertoi iskeneensä minuun, naimisissa olevaan naiseen silmänsä, olevansa kiihkeän ihastunut. Kun en hänen ehdotuksiinsa syttynyt, poika viimeisenä valttikorttinaan heitti epätoivoisen haasteen: "onhan sinua aikuisetkin miehet naineet". Ihan oikein päätelty, sanoin, ja nyt tekee mieli lisätä, että ihan yllättäen, yhtäkkiä olin siinä valahtanut märäksi.
Vierailija kirjoitti:
On minulle ehdotettu. Tuolla jo kerroin, toisessa ketjussa. Muuan nuori mies, itse asiassa ihan poika vielä, kertoi iskeneensä minuun, naimisissa olevaan naiseen silmänsä, olevansa kiihkeän ihastunut. Kun en hänen ehdotuksiinsa syttynyt, poika viimeisenä valttikorttinaan heitti epätoivoisen haasteen: "onhan sinua aikuisetkin miehet naineet". Ihan oikein päätelty, sanoin, ja nyt tekee mieli lisätä, että ihan yllättäen, yhtäkkiä olin siinä valahtanut märäksi.
nuoleta itsesi ekaksi tolle nuorelle miehelle ja sit mene kontilleen ja anna sen panna sydämmenkyllyydestä! voin tuntea ton pojan tuskan.
no, jos ne on jotain tiettyjä naisia, niin kertoo sen, että asut jossain todella pienessä kaupungissa esim, kaskinen, nurmes, outokumpu, viitasaari yms. joten jo senkin takia anna vaan mennä ja mä armahdan sut!
t.nainen helsingistä.