Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kunnossa olette itse olleet

Vierailija
24.01.2007 |

synnytyksen jälkeen? Tässä kun haukuttiin juuri synnyttänyttä naista. Itse olen kauhean näköinen ja synnytyksestä jo vuosi. Pitäisi alkaa jumpata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pömppö oli ennenkin masussa ja niin on edelleen.

Paino on se sama, mikä on ollut viimeiset 10 v.

Vauva on nyt 9 kk.

Vierailija
2/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksa käsittää, miksi naisella on joku velvollisuus olla aina kunnossa. Eikö se riitä, että puskee alaosastostaan meloneita?

Eri asia, jos tykkää itse olla tietynlainen, mutta se, että vouhkaa toisten mielipiteiden takia, on vain säälittävän heikkoa itsetuntoa.

Olin vuosia plösö, vatsaröllö hytkyi jne, mutta kun oli muuta ajateltavaa, en käsitä, miksi en olisi saanut olla sellainen kuin olin. Nyt on ollut fiilistä laitella kroppaa kuntoon ja treenata, ja teen sen 100%:sti itseni takia, en muiden. Kun itsetuntoni on ollut kunnossa, enkä ole istunut nyyhkimässä, ei ole ollut omalla miehellä valittamista eikä baarireissujen livepalautteesta päätellen muillakaan miessukukunnan edustajilla.

Tää AV kyllä kiintoisasti valoittaa naisten kyttäysmentaliteettia ja laumasielu-pakkoa. Get a life sopisi tähänkin.. ja parasta, jos se elämä olisi ihan se sun omasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kamala pullamössömaha olen minä.

Vierailija
4/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahat raskausarvet.

Ennen raskautta oli myös pömppömaha mutta tämä nykyinen on ihan kamala!!! Ei kai siihen tehoa kuin veitsi. :(

Toiset palautuu entisiin mittoihin, minä en.

Synnytyksestä kohta vuosi.

Vierailija
5/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella energinen olo. t. äiti 20v

Vierailija
6/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 44v kolme lasta pukannut ja kroppa edelleen hoikassa kunnossa et ihmettelen nuoria äitejä jotka roikkuu ja tursuu joka puolelta en edes koskaan ole harrastanut säännöllistä liikuntaa enkä kestä kuntosaleja lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme