Sinä, joka oli yläkoulun kovisraggari, mitä sinusta tuli?
Mitä kävi sinulle, joka olit yläasteella tupakalla metsässä ja kerroit juttuja viikonlopun kännisekoiluista?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä moni peruskouluaikana häiriökäyttäytynyt ja/tai huonosti pärjännyt on nykyään ainakin somepostausten perusteella persu. Tämä ei ole pilkkaa eikä trolli, vaan ihan oikea havainto. Mitä huonompi tai häiriintyneempi aikanaan koulussa, sitä todennäköisemmin jakaa somessa nykyään kaljatölkkiselfieiden seassa jotain BB-Sebun aivopieruja ja vastaavaa, kirjoitusvirheillä höystettynä.
Taitaa sun tuttavapiirisi olla kuitenkin aika erityistä. Mulla on monia persuja tuttavissa koska itsekin olen. Aikuisena en kuitenkaan yhtään tiedä minkälaisia ovat kouluaikoina olleet koska en ole jäänyt kotikylään pyörimään niinkuin sinä. Tuntemani persut on fiksua, koulutettua väkeä. Monella yrittäjätaustaa, vakaa talous eikä kaljatölkkipostauksia harrasteta.
Joo, kaikki persuthan on dippoja, lääkäreitä, menestyneitä yrittäjiä, kansainväilisiä kaupparatsuja... NOT.
Koulutetun fiksun ihmisen ajatteluun ei vaan kuulu rasismi.
Professori (tämä ei ole vitsi...)
Suurin osa yrittäjiä, kaikki persuja.
Synnyin rikkaana joten sama meno jatkui vaikkei opinnoista tullu yhtään mitään. En koskaan oppinu tekemään läksyjä tai lukemaan kokeisiin joten kirjoituksista pääsin edelleen hyvin läpi vaan kuuntelemalla tunneilla. Yliopistolla ei enää riittäny enkä muuta osaa. Ois jonkun kuulunu opettaa miten opiskellaan..
Vastaava ohjaaja nuorisokodissa!
En vaihtaisi alaa. Lastensuojelu on mun juttu!
Useimmat kuolleet tai MT-eläkkeellä tai toimeentulotuella. Yksi hämmästyttävin on narkki, joka on vielä 50-vuotiaana hengissä. Näyttää tosin hampaattomana paljon ikäistään vanhemmalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä moni peruskouluaikana häiriökäyttäytynyt ja/tai huonosti pärjännyt on nykyään ainakin somepostausten perusteella persu. Tämä ei ole pilkkaa eikä trolli, vaan ihan oikea havainto. Mitä huonompi tai häiriintyneempi aikanaan koulussa, sitä todennäköisemmin jakaa somessa nykyään kaljatölkkiselfieiden seassa jotain BB-Sebun aivopieruja ja vastaavaa, kirjoitusvirheillä höystettynä.
Taitaa sun tuttavapiirisi olla kuitenkin aika erityistä. Mulla on monia persuja tuttavissa koska itsekin olen. Aikuisena en kuitenkaan yhtään tiedä minkälaisia ovat kouluaikoina olleet koska en ole jäänyt kotikylään pyörimään niinkuin sinä. Tuntemani persut on fiksua, koulutettua väkeä. Monella yrittäjätaustaa, vakaa talous eikä kaljatölkkipostauksia harrasteta.
Joo, kaikki persuthan on dip
Voi sinua yksinkertaista! Julkihuutelu joo ei, mutta joka ei haudo rasismia piilossa sydämmessään on suht yksinkertainen joka ei osaa ajaa omia tai eturyhmän etuja. Eli ns lumpenprolea parhaimmillaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaava ohjaaja nuorisokodissa!
En vaihtaisi alaa. Lastensuojelu on mun juttu!
"Gnäll"? :D
Apurahataiteilija.