Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minulla hinkuyskä. Yskin kamalasti kokoajan.

Vierailija
08.05.2024 |

Myös nuhaa on ollut useamman päivän.

Olen pk seudulta. Tosin palelutin itseni kipeänä joten voi liittyä siihenkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on. Ellet ole koululuokissa ollut. Yksittäisiä tapauksia ja vanhempia sairastunut. Kevät flunssa.

Vierailija
2/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on. Ellet ole koululuokissa ollut. Yksittäisiä tapauksia ja vanhempia sairastunut. Kevät flunssa.

Luuletko todella ihmiset ymmärtää pysyä poissa. Eiköhän sen voi saada jo, vaikka ratikasta ja leviää kovaa vauhtia. Tosin onko sillä merkitystä enää mikä tauti ap:lla on jos vointi ok. Tauti on jo ryöpsähtänyt käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hinkuyskältä jos on jatkuvaa. Kevät flunssa todennäköisesti. Hinkuyskä on melko vähäoireinen ja iskee hetkellisissä puuskissa.

Vierailija
4/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkuyskä on todella harvinainen ja lähinnä vauvojen ja pikkulasten sairaus.

Vierailija
5/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin tuli joku ihme kevätflunssa, kurkku kipeä ja ärsytysyskää, ei kuumetta. Onko nyt jotain liikenteessä, muutakin kuin tätä hinkuyskää.

Vierailija
6/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Sama hysteria. Nyt kaikki yskä on hinkuyskää.

Vierailija
7/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene testiin. Mitä täältä kyselet?

Vierailija
8/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkuyskä iskee voimakkaissa puuskissa. Harvoin on jatkuvaa.

Vierailija
9/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti flunssa ja olet kylmettänyt itsesi. Keuhkot ottaneet nokkiinsa.

Vierailija
10/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen samaa. Yskin lähinnä öisin rajuina puuskina, samalla hikoilen. Yskänpuuska saa yrjöömään. En kuitenkaan asu Helsingissä. 

Vierailija
12/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottannut liikaa koopiikkiä ja keho koittaa yskiä grafeenit ja nanohilut irti sinusta

Vierailija
13/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yskä saa oksentamaan, on kyseessä aika todennäköisesti hinkuyskä. Muussa tapauksessa varmaan vaan flunssa. 

Vierailija
14/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yskä saa oksentamaan, on kyseessä aika todennäköisesti hinkuyskä. Muussa tapauksessa varmaan vaan flunssa. 

No ei oksentamaan, mutta kyllä se välillä lähellä käy. Alan yökkiä. Tosin sama on käynyt flunssassakin.

Ap

Vierailija
15/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa. Yskä kestää kuudetta viikkoa, eikä ole yhtään parempi kun aluksi. Yskänpuuskat ovat järkyttäviä, ja välillä menee tuntejakin, etten välltämättä yski paljonkaan. Sitten kun puuskat tulevat, en meinaa saada henkeä, olen oksentanut ja terveysside jatkuvasti housuissa, koska pissatkin välillä housussa. Ihan järkkyä. 

Vierailija
16/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oksentamaan, mutta kyllä se välillä lähellä käy. Alan yökkiä. Tosin sama on käynyt flunssassakin.

Ap

Ei kuulosta hinkuyskältä. Siinä se yskä on sellaista, että tuntuu kuin tukehtuisi, kun ei kerkeä vetämään happea yskimisen lomassa. Se tukehtumisen tunne saa oksentamaan.

Vierailija
17/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Yskä kestää kuudetta viikkoa, eikä ole yhtään parempi kun aluksi. Yskänpuuskat ovat järkyttäviä, ja välillä menee tuntejakin, etten välltämättä yski paljonkaan. Sitten kun puuskat tulevat, en meinaa saada henkeä, olen oksentanut ja terveysside jatkuvasti housuissa, koska pissatkin välillä housussa. Ihan järkkyä. 

Sinulla saattaa se ollakin. Kannattaa käydä lääkärissä.

Vierailija
18/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vuosia sitten hinkuyskä, joka ilmeni yllättäen, kun yskä jatkui pitkään. Minulle vaan todettiin, että yskä lähtee yskimällä, myös hinkuyskä. En ymmärrä tätä hysteriaa. Vaikka olisikin hinkuyskä, siihen ei ole lääkettä. Jos lähipiirissä ei ole vauvaa, hinkuyskä ei yleensä ole vaarallinen. 

Vierailija
19/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa, mutta enemmän öisin. Yskänpuuskien aikana hikoilen runsaasti, en saa kunnolla henkeä ja lopuksi yrjöön. Yöt menee valvoessa. Asun Turun seudulla. 

Vierailija
20/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli vuosia sitten hinkuyskä, joka ilmeni yllättäen, kun yskä jatkui pitkään. Minulle vaan todettiin, että yskä lähtee yskimällä, myös hinkuyskä. En ymmärrä tätä hysteriaa. Vaikka olisikin hinkuyskä, siihen ei ole lääkettä. Jos lähipiirissä ei ole vauvaa, hinkuyskä ei yleensä ole vaarallinen. 

Nimenomaan on antibiootti lääke siihen bakteeriin. Tauti on joillekin hengenvaarallinen ja ennen siihen kuoltiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi