Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iloa alkoholi antaa sinulle?

Vierailija
08.05.2024 |

Mielenkiinnosta kyselen :) 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken lomaa. Kykyä kestää sitä mitä ei voi kestää ja mahdollisuuden unohtaa sen mille ei voi mitään.

Miten paljon pitäisi juoda että jonkun tilanteen unohtaa.

Nuppi pimeäksi!

Vierailija
22/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken lomaa. Kykyä kestää sitä mitä ei voi kestää ja mahdollisuuden unohtaa sen mille ei voi mitään.

Kilttinä ja asiallisena ihmisenä olen huomannut, että ihmisiset ovat muuttuneet viime vuosien jälkeen.

Olin monta vuotta selvinpäin, mutta pakko nollata tilanne välillä. Lisäksi huomasin, että ystäväni laskevat kaiken rahassa. Ystävän palvelus tuntuu olevan katoava luonteenpiirre tai ehkä nuo ystäväni ovatkin jotain muuta, kun ystäviä. 

Nistien käytökseltä vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanimman ekstaattisen hyvänolon tunteen kuin mikään ikinä. Kuin aivojen orgasmi, joka kestää tunteja. Vaikka olisi mitä kipuja, murheita, ahdistuksia, niin "velat muuttuu saataviksi", mistään ei välitä, on tunne että kaikki järjestyy ja kaikki on mahdollista, ja on vain äärettömän hyvä olo tässä hetkessä. Erityisen hienoa tämä on niinä aikoina, kun on muuten vaikeaa ja raskasta. Pieni tauko tuskasta ja ahdistuksesta. Mutta kylläpä se vaan perus hyväänoloonkin verrattuna se euforia on ihanaa ja sitä välillä kaipaa.

Vierailija
24/33 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan hiprakan, kerran kuussa kaverin kanssa juodaan pullot viiniä, molemmilla omat.

Vierailija
25/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvän olon ja vähentää kipuja. Olen eläkkeellä ja otan lounaalla ensimmäisen. Sitten pari lisää, klo 16 aikaan lopetan. Pikku maistissa on hyvä ja yöllä nukuttaa paremmin.

Vierailija
26/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkoholi ei anna mitään, siksi juon harvoin.

Hyvässä seurassa kesäterassilla tai etelän aurinkolomalla voin juoda kylmän oluen tai kaksi. Riippuen lasin koosta. Silloin se tuntuu nautinnolta. 

Vierailija
27/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin, että ruokajuomana juon kuivaa omenasiideriä juhlissa, koska pidän mausta. Muuten ei maistu ja humaltuminen ei ole kivaa. 

Kivaa on ilman alkoholiakin. Meillä on bileporukka, jonka kanssa tavataan välillä ja riittää illaksi 3 kolme siideriä tai lonkeroa. Niistä ei humallu.

Vierailija
28/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen ollut elämäni aikana vain kerran humalassa, mistä ei ole kovin hyvät muistot.. Lopetin vähänkin juomisen viisi vuotta sitten alettuani odottaa esikoistani. Mieheni on myös ollut jo vuosia absolutisti.  

Vierailija
29/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mutta juon silti koska kukaan ei tykkää minusta.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
30/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
31/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa mielialaa, tekee seurallisemmaksi ja vaimentaa särkyjä. 

En juo itseäni humalaan vaan yksi-kaksi lasillista riittää. 

Mitään krapulaa ei ole ikinä. 

Vierailija
32/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo riittävän vähän, niin hyvät puolet (kevyt nousuhumala, huolettomuus) voittavat huonot puolet (laskuhumala, krapula, yöunien menetys, mielialan lasku). Mulla maksimi on kaksi keskioluen vahvuista annosta, eikä niitä saa juoda liian myöhään illalla.

Vierailija
33/33 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea viini täydentää ruoan maun, pari lasillista rentouttaa ja nostaa mielialaa, toki seurallakin on vaikutuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan