Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?

Vierailija
08.05.2024 |

Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......

Kommentit (467)

Vierailija
441/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippujen hinnat pitää nostaa korkeammaksi jos porukka ostaa eväät muualta. Ovat menettäneet ihan hirveästi rahaa korona-aikana ja pulju taistelee hengestään. Vähän ymmärrystä hei. Katsoisit välillä jotakin muuta kuin omaa napaasi. 

Ihan hyvä vaan jos Finnkino menisi konkkaan tai muuten lopettaisi ja tulisi tilalle uusia pieniä teattereita.

Ja vielä kalliimmat liput. 

Omassa kaupungissani on muu kuin finnkinon leffateatteri ja liput on paljon halvemmat. Eväätkin voi ostaa muualta, joten eipä tule enää finnkinon teattereissa käytyä. 

Vierailija
442/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko sitä on karkkia syödä samalla kun leffaa katsoo. En ole ikinä ymmärtänyt näitä ääliöitä pussien rapistelijoita. Kyllä leffan voi katsoa ilman syömisiä.🖕🤪🖕

Onko sinulle muutenkin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät toimi kaikissa tilanteissa samoin kuin sinä? Koetko, että olet itse ylivoimainen persoona ja muiden on oltava samanlaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisivät sitten karkkia jota voi syödä (esim. Haribo).

Vierailija
444/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää massuttaa elokuvateatterissa? Tehkää se kotina muita häiritsemättä!

Onhan tuo mussuttaminen elokuvissa törkeä tapa. Possut ovat tottuneet istumaan sohvalla sipsi tai pulla kädessä telkkarin ääressä. Eivät pysty olemaan syömättä paria tuntia. Onneksi elokuvat näkee kotonakin niin ei tarvitse sietää sitä sikailua. 
Mikään syötävä ei kotona lähde ruokapöytää pidemmälle mutta siksi kai olenkin hoikka koska syöminen ei ole harrastus.

Vierailija
445/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahoilla saa yhtä sun toista, maksuttomasti, "Tervetuloa Cineast.fi-palveluun, kirjaston omalle digitaaliselle elokuvakanavalle. Maailma täynnä näkemisen arvoisia elokuvia kirjastoille ja heidän asiakkailleen."

Vierailija
446/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat perustaa jokaisen (kyllä, JOKAISEN) teatterin yhteyteen kunnon läskirasvapizzerian, joista jengi voisi käydä hakemassa leffaevääksi sen isoimman ja haisevimman pizzan.

Vierailija
447/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että kansa pullistuu tolkuttomiin mittoihin kun ei pysty paria tuntia olemaan ilman että lappaa karkkia suuhun  

Isovanhempien aikakaan ihmiset oli useita kuukausia ilman makeisia. Ja kylläpä silloin oltiinkin hoikassa kunnossa. 

Vierailija
448/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en mene leffaan syömään !

Jep! Eiköhän sen pari tuntia kestä mässyttämättä jotain. Itse tykkään käydä joko ennen tai jälkeen leffan syömässä jossain ravintolassa.

Vierailija
449/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Eiköhän sen pari tuntia kestä mässyttämättä jotain. Itse tykkään käydä joko ennen tai jälkeen leffan syömässä jossain ravintolassa.

Näköjään pärjäät juuri sen leffan yli syömättä kun mussutat ravintolassa "joko ennen tai jälkeen leffan"   

Vierailija
450/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko sitä on karkkia syödä samalla kun leffaa katsoo. En ole ikinä ymmärtänyt näitä ääliöitä pussien rapistelijoita. Kyllä leffan voi katsoa ilman syömisiä.🖕🤪🖕

Esim. DM1:llä voi tulla äkillisessä mielenliikutuksessa hypo äkkiä ja arvaamatta. Silloin on hyvä olla karkkia lähistöllä, jottei tarvitse kutsua paikalle ensihoitoa antamaan sokeripiikkiä. Onneksi olin kotona, kun katsoin Pienen Suklaapuodin. Olin kuullut juttuja, jotta sitä katsoessa voi mennä sokerit matalalle. Olin syönyt hyvin ja sokerit olivat leffan alussa ok. No, leffan päätyttyä ihmettelin, miten se nyt huikoo eli ei kun mittamaan ja hups hei, sokerit himpun päälle kolmen. Onneksi lähistöllä oli karkkipussi eli ei kun karkkia naamaan kaksin käsin. Sinä se nyt tällä kertaa olet yksi pahimmista ääliöistä, mitä maan päällä on.

Vierailija
451/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karkkia on kiva mässyttää leffaa katsoessa. Muuten tulee harvemmin syötyä.

Vierailija
452/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että kansa pullistuu tolkuttomiin mittoihin kun ei pysty paria tuntia olemaan ilman että lappaa karkkia suuhun  

Isovanhempien aikakaan ihmiset oli useita kuukausia ilman makeisia. Ja kylläpä silloin oltiinkin hoikassa kunnossa. 

Noita karkkeja on vedetty naamaan leffateattereissa vuosikymmeniä, myös silloin, kun valtaosa ihmisistä oli hoikempia. Älä louskuta leukojasi asioissa, joita et näytä ymmärtävän ollenkaan.

Vierailija
453/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä. Ahneeksi on muuttunut Finnkinon touhu. Itse tykkään eniten pikkuteattereista, joissa ei edes myydä mitään syötävää enkä yleensä syö niissä mitään, mutta silloin kun haluan katsoa jotain sellaista elokuvaa, joka on edukseen mahdollisimman isolla kankaalla, on Finnkino parempi vaihtoehto. Tuon karkkia muualta, mutta jos haluan popcornia, ostan ne teatterista, koska ovat siellä parempia kuin kotitekoiset.

Vierailija
454/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on oma elokuvateatteri. Voi mennä vaikka viski- tai viinilasillisen kanssa istumaan ja säätää tuolit sopivaan asentoon, jalat ylös.

Vierailija
455/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään pärjäät juuri sen leffan yli syömättä kun mussutat ravintolassa "joko ennen tai jälkeen leffan"   

Eli ymmärsit pointin.

Vierailija
456/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. DM1:llä voi tulla äkillisessä mielenliikutuksessa hypo äkkiä ja arvaamatta. Silloin on hyvä olla karkkia lähistöllä, jottei tarvitse kutsua paikalle ensihoitoa antamaan sokeripiikkiä. Onneksi olin kotona, kun katsoin Pienen Suklaapuodin. Olin kuullut juttuja, jotta sitä katsoessa voi mennä sokerit matalalle. Olin syönyt hyvin ja sokerit olivat leffan alussa ok. No, leffan päätyttyä ihmettelin, miten se nyt huikoo eli ei kun mittamaan ja hups hei, sokerit himpun päälle kolmen. Onneksi lähistöllä oli karkkipussi eli ei kun karkkia naamaan kaksin käsin. Sinä se nyt tällä kertaa olet yksi pahimmista ääliöistä, mitä maan päällä on.

Just joo, sairaudet hoidetaan karkilla. Ääliö.

Vierailija
457/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo, sairaudet hoidetaan karkilla. Ääliö.

Voi miten nuijia ihmisiä tällä palstalla liikkuukin! Meinasitko itse hypossa olevalle diabeetikolle tuikata lisää insuliinia eli hengenlähtö sitten lähellä? Hypon hoito on nimenomaan sokerituotetta naamaan ja äkkiä, jotta se vs nousisi nopeasti. Mistä noin vajaapäisiä ihmisiä oikein sikiää, saunan lauteiden altako?

Vierailija
458/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippujen hinnat pitää nostaa korkeammaksi jos porukka ostaa eväät muualta. Ovat menettäneet ihan hirveästi rahaa korona-aikana ja pulju taistelee hengestään. Vähän ymmärrystä hei. Katsoisit välillä jotakin muuta kuin omaa napaasi. 

Pakottiko joku sulkemaan teatterinsa korona-huijauksen verukkeella? Tietääkseni ei.

Vierailija
459/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi pitää haistella ruuanhajuja , kuunnella karkkipakerien rapinaa ym. elokuvissa? Pilaa filmin nautinnon.

Vierailija
460/467 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi leffateatteriin pitäisi saada tuoda omat eväät? Ethän kahvilaan tai ravintolaankaan vie omia eväitä.

Koska leffateatteriin mennään katsomaan leffaa ja siitä maksetaan lippu.

Kahvilaan ja ravintolaan mennään syömään/juomaan, joten silloin on ihan eri asia, että omia eväitä ei siellä syödä, koska sinne ei osteta lippua, vaan tulot tulevat vain siitä ruoasta ja juomasta.

No et sinä kyllä teatteriin tai muuallekaan saa viedä omia eväitä, vtun juntti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän