"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?
Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Lippujen hinnat pitää nostaa korkeammaksi jos porukka ostaa eväät muualta. Ovat menettäneet ihan hirveästi rahaa korona-aikana ja pulju taistelee hengestään. Vähän ymmärrystä hei. Katsoisit välillä jotakin muuta kuin omaa napaasi.
Onko pakko esittää B-luokan elokuvia. Jos lippujen hinnat olisivat edullisemmat ja porukkaa kävisi paljon enemmän, tulisi voittoakin paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Itse en mene leffaan syömään !
Nimenomaan, häiritsee omaa ja muiden keskittymistä, vaikka siitä ei rapinaa tai muuta ääntä lähtisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippujen hinnat pitää nostaa korkeammaksi jos porukka ostaa eväät muualta. Ovat menettäneet ihan hirveästi rahaa korona-aikana ja pulju taistelee hengestään. Vähän ymmärrystä hei. Katsoisit välillä jotakin muuta kuin omaa napaasi.
Pulju saakin taiatella hengestään. Korona-aikana ei kaikki asiakkaat kelvanneet, niin kai heille sitten oli liikaa tunkua teattereihin? Minä olin ahkera kävijä, mutta siihen loppui.
Kun Keskon Plussa-seteli 5 € loppui, joka oli kunnon alennus lipusta, vaikka sen sai käyttääkin vain keskiviikkoihin, niin siihen loppuivat käynnit, vaikka sen tilalla on jokaiselle niitä 5 euron arki/päiviä aika ajoin.
Odotas kun olet aikuinen ja sulle selviää ettei yökerhoon saa vielä omia juomia.
Kuka siellä ostaa popcornia. Kaapit täynnä päiväkausia vanhaa nahistunutta tavaraa.
Itse pyydän ohikulkeissani tuoreita, juuri popattuja ja mut ohjataan niille kaapeille. Taas pääsen sanomaan, että oikeastiko ne täyttää vaatimukset hyvästä elintarvikehygieniasta myyjän mielestä. Menevät änkäksi ja mä kotiin.
En käy enää leffassa, enkä suosittele muillekaan.
Onko joku vienyt kuumia hampurilaisia ja ranskalaisia. Mahtaisi tuoksu levitä ihanasti elokuvasalissa. Sellaisen kiellon kyllä ymmärtäisi.
Jäätelökiellonkin ymmärtäisi, jos se sulaisi, valuisi ja sotkisi paikkoja seuraavia katsojia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vaan jos Finnkino menisi konkkaan tai muuten lopettaisi ja tulisi tilalle uusia pieniä teattereita.
Ja vielä kalliimmat liput.
Vierailija kirjoitti:
Ja lähes kaikki leffat (myös uutuudet) saa vielä ilmaiseksi netistä!
Aika nopeasti kotimaan ensi-iltojen jälkeen tulevat Ylen Areenaan, tai vuoden kahden viiveellä viimeistään, jos ovat tullakseen.
Kirjaston verkkosivun kautta saa katsoa elokuvia maksuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätte kaikki miksi tuollainen kielto on tehty. Kyllä tiedätte. Katsokaa missä kunnossa teatteri on kun lähdette sieltä. Välinpitämättömät persvaot jättää roskat sinne ja kylvää kaiken lattialle.
Finnkino itse myy ämpärin kokoisia bokseja täynnä erilaista suolaista mässyä ja sen saa viedä teatteriin sisälle. Enemmän niistä tulee roskaa kuin minun pienestä pussillisesta lakuja tms.
Roskaaminen ei voi olla se syy, vaan ylihintaisten myyntituotteiden myynti paikan päällä. Pop corn -metallisangot ovat tosin hauskoja, mihin ikinä niitä kukin keksii käyttää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Maisk,maisk, rousk, rousk, mähk, mähk, sluurp. Siinä sitten elokuvissa. Kas kun ei ole puhvettia.
Eikö niitä ole sellaisia annistelunäytöksiäkin. Mahtaa jokainen elokuva tuntua kivalta, jos on nousuhumalassa.
Miksi pitää massuttaa elokuvateatterissa? Tehkää se kotina muita häiritsemättä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko esittää B-luokan elokuvia. Jos lippujen hinnat olisivat edullisemmat ja porukkaa kävisi paljon enemmän, tulisi voittoakin paljon enemmän.
Ongelmana vaan se, että ensin pitäisi jonkun taas opetella tekemään niitä A-luokan elokuvia. Sellaisten tekeminen loppui jo yli 15 vuotta sitten. Tilalle tuli väkivaltaa tietokonegrafiikkana ja sarjakuviin perustuvia "elokuvakäsikirjoituksia". Viimeistään Hollywoodin ihmeelliset kiintiöt näyttelijöille politisoivat ja pilasivat touhun.
Aikoinaan kävin usein elokuvissa itse elokuvan vuoksi. Nyt vain joskus kumppanin lastenlasten seurana.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tekisi suomalaisille Pohjoismaiden lihavimpana kansana olla ylipäätään mussuttamatta mitään elokuvaa katsoessa. Miksi pitää syödä samalla kun katsoo televisiota tai elokuvaa leffateatterissa?
Miks pitää kokoajan puuttua siihen miten muut pitää hauskaa? Se vasta surkeaa ja perustelematonta onkin.
Koska toiset häiritsevät toisia katsojia. Kuten puhumalla elokuvan aikana keskenään tai puhelimeen. Vaikka tästä sanotaan, että saa mennä kertomaan henkilökunnalle.
Eikö voisi kieltää nauramasta ääneen elokuvissa. Ellei itseä yhtään naurata, niin onpa rasittavaa, kun ei tajua mikä elokuvassa joitakuita naurattaa.
Mikä pakko sitä on karkkia syödä samalla kun leffaa katsoo. En ole ikinä ymmärtänyt näitä ääliöitä pussien rapistelijoita. Kyllä leffan voi katsoa ilman syömisiä.🖕🤪🖕
Varakkaammilla ei ota koville maksaa joskus tai useinkin vähän extraa,
mutta vähävaraisemmatkin haluavat käydä joskus leffassa ja herkut ovat monille osa sitä elämystä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko sitä on karkkia syödä samalla kun leffaa katsoo. En ole ikinä ymmärtänyt näitä ääliöitä pussien rapistelijoita. Kyllä leffan voi katsoa ilman syömisiä.🖕🤪🖕
Ei niitä pusseja pidäkkään rapisuttaa, eikä mässyttää suu auki, vaan huomioida muut.
Popcorn on turhan äänekäs syötävä vierellä istuvalla. Itse avasin karkkipussit ja asetin ne valmiiksi niin että voin ottaa siitä ilman turhaa ylimääräistä ääntä niitä. Ja hapollisen juoman pullonkin avaan valmiiksi. Yksi leffakaverini aukaisi sen kerran kesken elokuvan sylissään ja se alkoikin sitten pulppuamaan huolella housuille ja sen jälkeen siihen lattialle.
Missä on vaatimus, ettei elokuvan aikana, eikä edes loppumusiikin ja -tekstienkään aikana, puhuta, vaan vasta salin ulkopuolella?