Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ETHÄN TUO OMIA EVÄITÄ LEFFAAN" - Siis vieläkö tämä Finnkinon pelleily jatkuu?

Vierailija
08.05.2024 |

Eikö ne muka saaneet riittävästi vihaista palautetta? Muuten en edes menisi tuon firman teatteriin, mutta sain lahjaksi lippuja. Nyt tuossa lipussa on oikein kuvan kera, että karkit kielletty. Mitä v......

Kommentit (415)

Vierailija
401/415 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan lentokoneeseen omat eväät.

Mä otan thaikkuihin omat lapset mukaan.

T. Kitupiikkien kuningas 

Vierailija
402/415 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut elokuvissa käymisen muutamasta eri syystä.

-Suunnattoman pitkät (parikymmentä min.) mainokset alussa, myöhässä et viitti tulla kun valot on sammutettu eikä välttis kukaan ole edes ovella päästämässä sisään jos yrität tulla vasta elokuvan alkaessa. Lisäksi salissa nämä ihme pelit, "paina kännykästä nappia ja liikuta palloa screenillä", ei kiitos.

-Hirveän kova volyymi. Mulle se nyt ei vaan tuo mitään tunnelmaa että kajarit huutaa ja penkit tärisee niin kovin että pitäis olla korvatulpat.

-Lipun ja mässyjen hinnalla ei ole minulle niin merkitystä, mutta kun maksat yläkanttiin olevan hinnan ja vastineeksi saat ajanhukkaa ja ketutuksen, ei palvelukokonaisuus ole ihan tasapainossa.

-Mielelläni valitsisin myös mässyttömiä näytöksiä jos sellaisia olisi. Ei se nyt sinänsä häiritse, mutta on se toisaalta ikävää kun näyttää että ihmiset ovat kuin porsaat syöttökaukalolla, röhkivät, röyhtäilevät ja sotkevat. Ovatko he kotonakin niin?

Jos esim myytäisiin korotettiin hintaan lippua millä välttäisit mainokset, mässytyksen ja volyymi olis pienempi, ostaisin sellaisen mielelläni. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/415 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsis räpsis mouskis rouskis mässyti mässyti... Läski ja tyhmä kansa katsomassa elokuvaa.

Vierailija
404/415 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tarkista, eli ei tuosta säännöstä tarvitse välittää.

Vierailija
405/415 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen joka kerta viennyt mukanani kaupasta ostamani popparit, juotavaa yms. eikä siitä ole tullut sanomista. Toki en niitä kassista esiin kaiva, kun ostan/näytän lippuja, mutta eihän kukaan saliin viitsi tulla vahtaamaan. Nähnyt monien tekevän samoin.

Vierailija
406/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH ei kai se Korona ole meidän asiakkaiden syy? Elämässä on riskejä ! En ole käynyt FK elokuvissa about 20 vuoteen. Siitäs saivat !

Vierailija
407/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

just siks että se ei ole ravintola eikä kahvila

Vierailija
408/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tungen ihan kiusallani suun täyteen mässyä ulko-ovella ja menen posket pullottaen saliin.

Voi että, tuliko nyt kova olo, lapsellista porukkaa ei voi muuta sanoa.

Vierailija
409/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan lentokoneeseen omat eväät.

Mä otan thaikkuihin omat lapset mukaan.

T. Kitupiikkien kuningas 

Sinä nyt veit ne Neverlandiin ja Epsteinin saarellekin jossa yksi porkkanapää oli heti tivaamassa että "toitko kaikille kanssa etkä vaan itsellesi"?

Vierailija
410/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy miksi käyn elokuvissa on ePassi. Ostan toki pullon punkkua Finnkinon tiskiltä varsinkin jos on vähän pidempi elokuva. Siitä on hyvä jatkaa leffan jälkeen baariin. Karkkia en osta, ja viimeksi kun katsoin niin taisi olla 17€/kg 😂

Vierailija
411/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta typerästä vinkunasta kannata välittää paskaakaan. Omien karkkien kanssa vaan leffaan. Ei niitä ole siinä pakko kassalla tai lipuntarkastuksessa esitellä.

Jo pelkät lipun hinnat on niin riistohinnoitetuja Finnkinolla, että saavat pärjätä sillä.

Vierailija
412/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippu 15 euroo ja leffamässykombo 25 euroo sitten vielä pizzaa kumpillä😋😋

Vierailija
413/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itseni kipeäksi jo elokuvalipusta. Harkiten otan herkkuja. 

Elokuvatrailerit tulevista elokuvista ok.

Mutta ne mainokset! 20 minuuttia pakkomainoksia. 20 minuuttia!! Alkaa tulla jo sietoraja vastaan.

Vierailija
414/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just siks että se ei ole ravintola eikä kahvila

No kun se Finnkino just on noita tavallaan, kun osa heidän tuloistaan tulee siitä myynnistä.

"Wolf-Mannila kertoo puhelimessa Ylelle, että elokuvissa myytävät herkut ovat osa Finnkinon liiketoimintaa siinä, missä elokuvalippujen ja mainostenkin myynti."

Ei sillä, itsekin vien useimmiten teemukillisen mukanani laukussa ja ei ole ollut ongelmaa. 

Vierailija
415/415 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä on pieniä, tunnelmallisia leffateattereita, jotka eivät ole Finnkinon puljuja. Maltillisen hintaiset liput ja mukavat penkit. Mielelläni ostan heiltä myös popparit ja pienen skumpan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme