Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisuissa Irlannin kappale ja esitys oli hirveä

Vierailija
08.05.2024 |

En käsitä, miten tuo pääsi finaaliin. Mutta paha on voitettu.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kipale. Suurin osa ehdokkaita on mitä suurinta pas***************kaa

Vierailija
102/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis on tämä Bimbo joku sukupuoleltaan moninainen naarasmuusu? Miksi se heiluttelee translippua, vaikka ei edes ole oikea trans, vaan joku kevytversio?

Tämä, ns. oikeana transina, ärsytti suunnattomasti. Mä olen ainakin selvästi nainen enkä muu, vaikka synnyin eri kroppaan. Nää pellet pilaa lähinnä koko transihmisten maineen. 

Te ootte syrjiviä. Tutun teinilapsi joutui jäämään pois koulusta koska sun kaltaiset tekomulk***kut oli sitä mieltä ettei se ollut oikean homon näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis on tämä Bimbo joku sukupuoleltaan moninainen naarasmuusu? Miksi se heiluttelee translippua, vaikka ei edes ole oikea trans, vaan joku kevytversio?

Tämä, ns. oikeana transina, ärsytti suunnattomasti. Mä olen ainakin selvästi nainen enkä muu, vaikka synnyin eri kroppaan. Nää pellet pilaa lähinnä koko transihmisten maineen. 

Et sä mikään nainen ole.

Vierailija
104/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä minäkin olen trans, mutta FTM ja kyllä se risoo, että nämä muusut aina näyttää ufoilta ja pilaa normaalien trans ihmisten maineen, jotka nimeen omaan yleensä haluaa näyttää normaalilta joko mieheltä tai naiselta ja elää rauhassa .

Vierailija
105/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida. Ei kauhean hyvä maine muutenkaan ole, aika vastuutonta touhua nuorisoa kohtaan. Sukupuolia kun on vain kaksi, leikkaukset aiheuttavat rujoa jälkeä, samoin hormonihoidot. Intersektionaaleilla ei mitään vastuuta.

No niin on kaksi ihme tampia ääliö! Vain muusut väittää muuta .

Minä olen trans mies ja mies enkä mies helikopteri tai kissa .

Lue faktoja voin kertoa, kun et kuitenkaan mitään tiedä.

Ensimmäiset trans hoidot aloitettiin Ruotsissa 40-50 luvulla, että syytä ruotsalaisia.

Tutkittiin aivoja jonka mukaan trans ihmisten aivot ovat saman kaltaisia kuin sen sukupuolen mihin kuuluvat kokevansa eli tutkimusten perusteella heillä siis on eri sukupuolen aivot, kuin se mihin ovat syntyneet.

On olemassa myös intersukupuolia, kuten sara Forsberg joka on geneettisesti mies, mutta hänellä on naisen sukuelimet ulkoisesti jne. Eli ei se sukupuoli eläimestä kiinni ole.

Lue ja opettele asioita ennen kuin khuutelet senkin sivistymätön juntti!

Vierailija
106/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä mikään nainen ole.

kYS trans foobikko

Vierailija
107/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just katoin, että tällä bambilla on semeistä jo yli 300 Youtube katselua, enemmän kuin Rintintinillä. :O Voi olla siis jopa potentiaalinen voittaja, ellei Europapa kiilaa ohi. 

Vierailija
108/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveäpä hirveä nimenomaan. Sarvenalutkin jo pilkisti päästä.

Studioversion perusteella olen tykännyt kappaleesta, ja lavatoteutushan oli mahtava. Aion äänestää finaalissa Irlantia. Ajatella, maa josta on totuttu saamaan ne kaikkein kädenlämpöisimmät poppikset ja joka on syystäkin menestynyt surkeasti, lähettää nyt jotain tällaista.

Menestynyt surkeasti? Irlanti on voittanut Euroviisut 7 kertaa...

Vierailija
109/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin aivan samaa kuinka tämmöinen päästettiin finaaliin. Yksinkertaisesti aivan järkyttävä. Ihme kun lavalla ei uhrattu ihmisuhria, kyseessähän oli kuitenkin saatananpalvontarituaali 

Vierailija
110/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kuinka vainojenkin jälkeen jaksetaan ja halitaan puhua pahaa noituudesta.

Etenkin, kun naisethan ne palaneita/muulla tavoin m#rh#ttuj# olivat (kiitos lääketieteen naiskuvan tuolls muinaisuudessa ikuisesti).

Mutta onneksi kirkko on viaton ja noituus on pahaa. 🖤

Vierailija
111/120 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin aivan samaa kuinka tämmöinen päästettiin finaaliin. Yksinkertaisesti aivan järkyttävä. Ihme kun lavalla ei uhrattu ihmisuhria, kyseessähän oli kuitenkin saatananpalvontarituaali 

Tuollaisen katsojathan ovat niitä ihmisuhreja

Vierailija
112/120 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä, mitä osaa?

Vierailija
113/120 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kuinka vainojenkin jälkeen jaksetaan ja halitaan puhua pahaa noituudesta.

Etenkin, kun naisethan ne palaneita/muulla tavoin m#rh#ttuj# olivat (kiitos lääketieteen naiskuvan tuolls muinaisuudessa ikuisesti).

Mutta onneksi kirkko on viaton ja noituus on pahaa. 🖤

Aika mustavalkoinen näkemys. Sitä nimittäin voi elää Jeesuksen antamien oppien mukaan ja tälleen myös tunnistaa noituuden pahaksi, mutta aivan yhtälailla voi nähdä kirkonkin jotku teot pahaksi, vääräksi ja harhaopiksi.

Vierailija
114/120 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapset katsovat euroviisuja...

Kuka antaa muka pienten lasten valvoa niin myöhään kuin euroviisut kestää? 

Vierailija
115/120 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lapset katsovat euroviisuja...

Kuka antaa muka pienten lasten valvoa niin myöhään kuin euroviisut kestää? 

Ei ehkä pienten lasten, mutta ei tuo tee hyvää muunkaan ikäisille lapsille. 

Vierailija
116/120 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitys oli hieno, mutta kappale aivan hirveää sotkua. Kappaletta en missään nimessä haluaisi kuunnella kotona, mutta esitystä on kiehtovaa katsoa, koska se oli yksinkertaisesti upea.

Vierailija
117/120 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika mitätön vaikka yritti olla revittelevä. Huonoa musiikkia vai oliko tuossa musiikkia lainkaan. Kun pitää väkisin olla jotain erikoista. ..

Vierailija
118/120 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea ja huono!

Vierailija
119/120 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en käsitä ettei Irlannin esityksestä tullut maailmalla haloota tai muiden maiden lähes alastomista naisista, mutta Teemun kalsarit ovat ongelma. Suomen esitys oli eilen paras. Australia ja Islanti myös ok. Kaikki muu oli aivan kamalaa ulinaa. 

Espanjan miestanssijoillakin pyllynposket paistoivat ja se ei ollut ongelma.

Vierailija
120/120 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamea ja huono!

Lapsellinen ja vetoaa joihinkin ongelmaisiin mutta todellisuudessa paha on paha vaikka voissa paistaisi.  Noituudella tavoitellaan valtaa ja vaikkei se tepsikään, se tavoittelu on jo pahaa. Irlannilla nyt saattaa olla vielä lähimenneisyydessä niitä kansantaruja ja kaikkea.  Vai Islantiko se oli.