Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisuissa Irlannin kappale ja esitys oli hirveä

Vierailija
08.05.2024 |

En käsitä, miten tuo pääsi finaaliin. Mutta paha on voitettu.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo esittäjähän on ihan avoimesti noita ja kertonut sijoittavansa lauluihinsa loitsuja ja kirouksia. Ei naurata kun itse joutunut tekemisiin tällaisten kanssa, ihmiset ei todellakaan tajua millaisilla asioilla tässä "leikitään". Tai tajuavat sitten kun itse kokevat. Yksi  Saatanan monista juonista muuten on juuri uskotella ettei sitä ole olemassa, silloin ihmiset eivät osaa varoa mihin sekaantuvat.

Joo niin sijoittaa, esim Avada Kedavra Harry Potterista. Joko olet tarkistanut onko lähikirjastosi bännännyt Harry Potterin?

Pelle se esiintyjä on, wannabe-wicca lähinnä tulee mieleen. Mutta saa ainakin huomiota. 

Vierailija
82/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on tämä Bimbo joku sukupuoleltaan moninainen naarasmuusu? Miksi se heiluttelee translippua, vaikka ei edes ole oikea trans, vaan joku kevytversio?

Tämä, ns. oikeana transina, ärsytti suunnattomasti. Mä olen ainakin selvästi nainen enkä muu, vaikka synnyin eri kroppaan. Nää pellet pilaa lähinnä koko transihmisten maineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyty katsoo kun siitä on niin kovin ollu mainintaa. Ihan somat tyylivaihtelut, kaunis kiljunta lopussa ja visuaalisesti näyttävä, mutta musiikkina aika huono. 

Vierailija
84/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo esitys on tehty shokkeeraamaan, se nyt on ihan selvää. Itse laulusta en pitänyt, liikaa huutoa ja liian vähän laulua. Esityksessä oli ihan hienoja kohtia, mutta se miten yliampuvasti kaikki oli tehty ja pelkästään shokkiarvon takia häiritsee. Keskittyisivät vaan lauluun, nykyään kun euroviisuissa kaikki muu kuin se laulu tuntuu olevan pääasiassa.

Vierailija
85/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Noita-opistoon opettajaksi? Se perkele olis hyvä liikunnan ope.

Vierailija
86/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis on tämä Bimbo joku sukupuoleltaan moninainen naarasmuusu? Miksi se heiluttelee translippua, vaikka ei edes ole oikea trans, vaan joku kevytversio?

Tämä, ns. oikeana transina, ärsytti suunnattomasti. Mä olen ainakin selvästi nainen enkä muu, vaikka synnyin eri kroppaan. Nää pellet pilaa lähinnä koko transihmisten maineen. 

Pakko kommentoida. Ei kauhean hyvä maine muutenkaan ole, aika vastuutonta touhua nuorisoa kohtaan. Sukupuolia kun on vain kaksi, leikkaukset aiheuttavat rujoa jälkeä, samoin hormonihoidot. Intersektionaaleilla ei mitään vastuuta.

Vierailija
87/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi aloitti tämän hirviö- ja kauhufriikkigenren. Tähän on sitten tultu. Musiikki on jäämässä sivuosaan, mikä tuskin on olluy viisukisojen tavoite. Sateenkaarelaiset pläjäykset ovat myös harha-askel EBUn musiikkikilpailun alkuperäisistä lähtökohdista.

Vierailija
88/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa p a s k a a se oli kuin muutkin biisit. Vähän eri mausteilla vain

Vierailija
89/120 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso Furoviisuja, koska Israel on mukana.

Vierailija
90/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä onkin karsee esitys Irlannilla. Aivan pimeetä touhua.

Vierailija
91/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi finaalissa on myös jokunen hyvä laulu, kuten Ukrainan ja Israelin ja myös Suomen esitys on hauska.

Vierailija
92/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Poro on parasta!

Vierailija
93/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsin biisi oli kuulemma ihan kamala kertoi mun teini... Mitä mieltä olette?

Vierailija
94/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla voittajasuosikkien joukossa. Euroviisujen tubekanavalla tuo on Kroatian rinnalla katsotuin esitys tiistain semifinaalista. Sillä on muuten tosi hyvä coveri Zombiesta.

Vierailija
95/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo esitys on tehty shokkeeraamaan, se nyt on ihan selvää. Itse laulusta en pitänyt, liikaa huutoa ja liian vähän laulua. Esityksessä oli ihan hienoja kohtia, mutta se miten yliampuvasti kaikki oli tehty ja pelkästään shokkiarvon takia häiritsee. Keskittyisivät vaan lauluun, nykyään kun euroviisuissa kaikki muu kuin se laulu tuntuu olevan pääasiassa.

Shokeerasiko tuo ketään muita kuin uskovaisia?

Vierailija
96/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP- ei ymmärrä taiteellisuutta ja hienoa laulua. Irlannin kappale ja improvisaatio todella hieno ja ajatuksia herättävä. Kaikista ei tähän ole se todettakoon.

IRLANTI VIE VOITON EUROVIISUISSA 2024. 

Vierailija
97/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveäpä hirveä nimenomaan. Sarvenalutkin jo pilkisti päästä.

Studioversion perusteella olen tykännyt kappaleesta, ja lavatoteutushan oli mahtava. Aion äänestää finaalissa Irlantia. Ajatella, maa josta on totuttu saamaan ne kaikkein kädenlämpöisimmät poppikset ja joka on syystäkin menestynyt surkeasti, lähettää nyt jotain tällaista.

Vierailija
98/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannin laulu kertoo sydämen särkymisestä ja Slovenian laulu noituudesta, mutta Vauvan akat vastustaa Irlantia 😂 

Esitys oli visuaalisesti aivan huippu, biisistä en tykännyt.

Slovenian laulaja näytti enemmän noidalta.

Ite tykkäsin Irlannista. Aika tylsiä esityksiä, ekan semin lempparit oli Kroatia, Ukraina, UK, Suomi, Irlanti. 

Vierailija
99/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP- ei ymmärrä taiteellisuutta ja hienoa laulua. Irlannin kappale ja improvisaatio todella hieno ja ajatuksia herättävä. Kaikista ei tähän ole se todettakoon.

IRLANTI VIE VOITON EUROVIISUISSA 2024. 

Ei siinä ollut mitään improvisaatiota. Kaikki on tarkkaan suunniteltua. Hyvä kappale, hyvä esitys,  mutta en usko että riittää voittoon asti.

Siis minusta Irlannilla on vuoden paras kappale, ihan puhtaasti sävellyksenä. Olen kuunnellut studioversiota paljonkin. Mutta tietysti jos haluaa jotain yksinkertaista perinteisen pop-kaavan mukaista, jossa olisi helppo melodia jota voi laulaa mukana, niin silloin ei Irlannista välttämättä tykkää.

Vierailija
100/120 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli improvisaatio kun liikkeet tulivat luonnostaan sellaisena kun taiteilijat tunsivat sillä hetkellä eikä etukäteen koettuja hetkiä. Jokainen esiintymiskerta ainut laatuinen eli uniikki.