Euroviisuissa Irlannin kappale ja esitys oli hirveä
Kommentit (120)
Ihan samaa mieltä. Miten syvästi katolisesta maasta tulee tuollaista kuonaa? Onneksi katsoin jälkikäteen niin pystyi skippaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Miten syvästi katolisesta maasta tulee tuollaista kuonaa? Onneksi katsoin jälkikäteen niin pystyi skippaamaan.
Kuten edellisellä sivulla totesin, ovat onnekseen vapautumassa kahleistaan.
Katolinen kirkko on syöpä.
Ei kyllä ollut ainoa huono. Lähes kaikki missä nainen oli esiintyjänä olivat ihan karmeita. Alastomuutta, homostelua ja noituutta. Ei tarvii enää katsoo tätäkään varmaan jatkossa.
Ihan yhdentekevää tusinapoppia nämä kaikki oli niin kuin euroviisut lähes aina, mutta Irlanti oli kyllä mun suosikki, kun oli edes vähän erilainen. Ei mun sitäkään tarvitse eikä kiinnosta toiste kuulla enkä niin paljon välittänyt, että olisin mitään äänestänyt, mutta mulle se oli silti ainoa näistä, joka edes vähän erottui joukosta.
Tämähän tekee Blind Chanelin kanssa jonkun kappaleen. Ja laulu kertoi taas transuista ja kaikesta perfekteistä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt täyttä saatananpalvontaa, vaikka vassu tietysti selittää mustan valkoiseksi...
Pelkkää fantasiaa tuo oli, ei saatanaa ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ollut ainoa huono. Lähes kaikki missä nainen oli esiintyjänä olivat ihan karmeita. Alastomuutta, homostelua ja noituutta. Ei tarvii enää katsoo tätäkään varmaan jatkossa.
Oot niin oikeassa. Aivan pilalle menneet euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin. Ihme wannabe Marilyn Manson
Moni yrittää ottaa tämän vitsinä, mutta huumorihan on tästä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Irlannin esitys oli hyvä, ainut joka erottui ja jäi mieleen, vähän valjun semin parasta antia. Erikoinenhan se toki oli, mutta ihan hyvällä tavalla. Tuskinpa sitä nyt tulee sen enempää kuunneltua (kuten muitakaan kappaleita), mutta ansaitsi finaalipaikkansa.
Kirjaimellisesti pahalla tavalla.
Mutta nyt ei tarvi hävetä Suomen farkkumuna-esitystä, kun Irlanti on kauheampi.
Minusta ei ollut yhtään kummallista että juuri Irlannista tulee tuollainen esitys, sehän on vaan just sen valtakulttuurin toinen puoli. Ihan samanlaista pelleilyä, kohde vaan toinen.
Itse en tykännyt, sillä vaikka ei noihin juttuihin uskokaan, ja varmaan esiintyjätkin olivat suunnitelleet esityksen "vitsillä", niin tuossahan kuitenkin leikisti juhlitaan pahuutta. Eli miksi pitää tässä nykyisessä maailmantilanteessa antaa yhtään lisää kuvastoa kamaluuksille ja kauheuksille? Kyllä niitä saa ihan tarpeeksi kuulla ja nähdä ihan oikeassa elämässä kun seuraa uutisia, ei tarvita tällaista pelleilyä. Ja se biisi, aivan hirveää kirkumista, ei kyllä mikään korvia hivelevä nautinto. No, eipä ne muutakaan biisit mitään nautintoelämyksiä olleet, mutta tämä oli tähän astisista ainoa, joka särki korvia.
"Vitsillä" ottaminen on suojakeino. Vaarallista leikkiä pahuudella. Ihmisten pitäisi se ymmärtää.
Tuo esittäjähän on ihan avoimesti noita ja kertonut sijoittavansa lauluihinsa loitsuja ja kirouksia. Ei naurata kun itse joutunut tekemisiin tällaisten kanssa, ihmiset ei todellakaan tajua millaisilla asioilla tässä "leikitään". Tai tajuavat sitten kun itse kokevat. Yksi Saatanan monista juonista muuten on juuri uskotella ettei sitä ole olemassa, silloin ihmiset eivät osaa varoa mihin sekaantuvat.
Irlannin laulu kertoo sydämen särkymisestä ja Slovenian laulu noituudesta, mutta Vauvan akat vastustaa Irlantia 😂
Esitys oli visuaalisesti aivan huippu, biisistä en tykännyt.
Tuli mieleen, että se oli sen uuden zombihuumeen mainosvideo. Mafiahan aikoo levittää sen ympäri eurooppaa..
Vierailija kirjoitti:
Tuo esittäjähän on ihan avoimesti noita ja kertonut sijoittavansa lauluihinsa loitsuja ja kirouksia. Ei naurata kun itse joutunut tekemisiin tällaisten kanssa, ihmiset ei todellakaan tajua millaisilla asioilla tässä "leikitään". Tai tajuavat sitten kun itse kokevat. Yksi Saatanan monista juonista muuten on juuri uskotella ettei sitä ole olemassa, silloin ihmiset eivät osaa varoa mihin sekaantuvat.
Joo niin sijoittaa, esim Avada Kedavra Harry Potterista. Joko olet tarkistanut onko lähikirjastosi bännännyt Harry Potterin?
Sitä en käsitä ettei Irlannin esityksestä tullut maailmalla haloota tai muiden maiden lähes alastomista naisista, mutta Teemun kalsarit ovat ongelma. Suomen esitys oli eilen paras. Australia ja Islanti myös ok. Kaikki muu oli aivan kamalaa ulinaa.