Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Suomen viisuesitystä kauhistellaan maailmalla - Voiko tällä tavoin edustaa maataan?

Vierailija
08.05.2024 |

Ruotsalainen Expressen-lehti muun muassa nosti asian esille otsikossa.

- Suomalainen alastonshokki Euroviisuissa, lehden sivuilla lukee isoin kirjaimin.

Aina suomalaisia saa hävetä ulkomailla :O

Kommentit (249)

Vierailija
161/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa katsojista oli bongannut Teemun karvaiset pallit esityksen aikana.

Olin kyllä näkeväni kivesten paistavan housun lahkeista lavalla

Pidän sinua outona, mikäli tuijotit vain haaroväliä koko esityksen ajan.

Vierailija
162/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahatut tärisevät ja vanhat parrat pärisevät. Kyllä on Miehen Elin tarkoitettu vain raiskaamiseen ja lapsille vilautteluun porttikongeissa ja puistoissa!

Haistakaa oma homeenne, ankeuttajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on kaikkien aikojen nerokkain viisubiisi - No Rules! - ja sitten voi olla alasti, koska....No Rules!

Minua ei huolestuta tämä kappale ja sen esittäminen. Minua ei huoleta Euroviisut. Minua ei huoleta "mitä muut nyt meistä ajatttelevat?!".

Minua huolettaa se, että monet kuvittelevat lahjattomuutta nerokkuudeksi.

Viittaatko  Miko Bergbomiin, papukaijaan?

Vierailija
164/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palli ei vilahtanut vaan ihonvärinen munasuoja, mutta yhtä kaikki se on ollut monille irvokas näky. Sopiiko metoo aikaan? 

Palli vilahti munasuojan välistä, siitä on kuvia netissä.

Ei tässä munasuojasta puhuta.

Pakkohan pyrosuihkujen kanssa on käyttää munasuojia eikä mitään kankaista kalukukkaroa. Olisi voinut Henrin falsetti jäädä toiseksi jos W95M olisi saanut kirjaimellisesti tulta munille.

Vierailija
165/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö euroviisujen idea ole esitellä omaa kulttuuriaan? Winukkamiehen esityksen kaltaisia sketsejä on suomalaiset komediasarjat ja -elokuvat väärällään. Ei voi kukaan kiistää etteikö se olisi aitoa. Eikä se ole sen huonompaa kulttuuria kuin joku pölyttynyt italialainen tenori.

Kaksi perheenisää elää viisu-unelmaansa todeksi. Ensi vuonna sitten voidaan laittaa vaikka tekoäly jos se asuu Suomessa tai on Suomen kansalainen. Cyan Kicksin tämän vuoden ehdokkaalla oli jo tekoälyn laulama kohta kappaleessaan.

Vierailija
166/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista kalsarikeikailuahan tuo on. Eipä taida pärjätä viisukisoissa.

Kalsarit miellän pitkälahkeisiksi, bokserit lyhytlahkeisiksi ja nuo olivat tangat.

Mutta tuohan sopii Suomibrändin jatkumoksi: Kalsarikännit trendasi koronavuosina ja nyt munasillaan juoksu. Se on hei suomalainen perinne, että juostaan munasillaan. Silloin kun Suomi voittaa, kesäyönä, avannossa, saunassa, saunan ympäri jne.

Suomi rules!

Vierailija
167/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on kaikkien aikojen nerokkain viisubiisi - No Rules! - ja sitten voi olla alasti, koska....No Rules!

Minua ei huolestuta tämä kappale ja sen esittäminen. Minua ei huoleta Euroviisut. Minua ei huoleta "mitä muut nyt meistä ajatttelevat?!".

Kyllä me pidetään vaan ihan rehellistä hauskaa hauskana :p

Vierailija
168/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä oli hauska ja tyylikäs .  Kiitos vielä.Malmön kisoja en jaksanut katsoa.

Vierailija
169/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen turismi voisi saada vetoapua jos täällä olisi puhtaasti nudisteille tarkoitettuja kohtia muuallakin kuin muutama salattu pätkä uimarannalta. Imatralaisen kannattaisi ottaa asiasta koppi ja myydä maailmalle nudistilomamatkailua.

Vierailija
170/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli yhden maan esiintyjät kaikki niin ku alasti ja naisen häpyhuulet loisti kameralle

Naisen alastomuus on eri asia

Oli siinä miehiäkin. Säännöt ovat erilaiset hyvännäköisille

Täähän on ihan sama kuin naiset ovat aina koko päivän aivan ihanassa olotilassa, posket punaisina jos joku oikein komea on heitä sillä silmällä katsellut.

Sitten jos katsoja on joku ruma niin se on heti joku "pervo äijä" ja ällöttävä läähättäjä ja runkkari ja jotain ja tuo ihana asia muuttuukin kielletyksi.

En huomannut esityksen aikana yhtään äijää :D

Vierailija
171/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rules - ideologiaa propagoidaan, saa käyttäytyä ihan just niin kuin haluaa, häpeää tuntematta. Vaikka paljastella, mitä se ketään haittaa hei kato, kun mä haluun. Kelle paljastellaan, kun ei ole tyhmiä rulsseja - lapsille? Ja nuoriso tietysti ostaa näiden namusetien touhotuksen, onhan se iljettävää.

Käärijä oli viime vuonna symppis, itseironinen, omaa vartaloaan vitsinä käyttävä ja sen kanssa sinut oleva tyyppi. Tämä windowsjotain on creepympi, eikä yhtään symppis. Kyllä tulee väistämättä sellaiset jimmysavile -fibat. 

Nää pervoryhmät on ennenkin yrittänyt tuoda omia ideologioidaan esiin, nyt homomyönteisten euroviisujen kautta. Ajatellaan, että isketään liberaaleihin, ne ei voi sanoa ei vapaamielisyydelle, No rules, kato. Kaikki säännöt ovat rajattomille ihan paperia vain. On vain individualismi. 

Vierailija
172/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Se alastomuus oli jonkinlaista lapsellista hipsterikekkulointia. Olisi voinut tehdä esityksestä paljon syntisemmän. Ikävä tuli Erikaa.

Minusta siinä oli parasta se, ettei se ollut seksuaalinen. 

Vierailija
173/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, että tämä on homoin esitys Suomelta ikinä, ja tämä on silti peruspersun mielestä paras esitys ikinä. Koska suomalainen mies on lavalla melkein nakuna.

YouTuben videoissa nämä kaksi lääppivät toisiaan ja flirttailevat keskenään, mutta se ei suomimiestä haittaa. Luuletteko te, että ne ulkomailla tietää, että nämä esiintyjät ovat naisen kanssa naimisissa? Miehet on sitten hassuja.

Vierailija
174/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sateenkaariväen viihdekisassa viihde-esitys kuin eduskunnan oikea laita täynnä ammuskelevia känniurpoja, joilla on väkivaltatuomioita.

(Konteksti lienee niitä juttuja, joista perskonservatiivi ei tajua mitään)

Windows-äijän show oli hauskin ja hilpein koko erässä. Muut esitykset itkuvirsiä ja suoraa huutoa. Anorektikko Irlannista oli kaikkein kamalin. Ja tyypillä oli nakustringit, minkä olisit nähnyt jos olisit katsonut. Taas kerran hämmentää persuväen hanakkuus karvaisten pallien miettimiseen. Ei ihan heteroa ole.

Tai lapsenr*iskaaja putinistit vihervasemmistosta. Eiköhän jätetä tuo poliittinen ölinä sikseen.

Vierailija
175/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä palleissa on niin ihmeellistä, jos vaikka jotain pilkahtikin? Joka toiselta sellaiset löytyy ihan omastakin takaa.

Vierailija
176/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ällötti että Israel oli mukana. Suomi olisi voinut jättää kisat välistä.

Nehän olisi pidetty silti. Ja ketään ei oikeasti kiinnostaisi. Aha, eivät ole mukana. Okei. Jatketaan.

Vierailija
177/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo eroaa vähäpukeisista naisista? Ainahan heitä on viisuissa nähty. 

Huumorintajuttomuudelle ei ole tilaa euroviisuissa, jotka ovat muutenkin ihan friikkisirkus nykyään. 

Ei mua ainakaan vähäpukeisuus haittaa, ei naisilla eikä miehillä. Mutta voisko sen tehdä vähän tyylikkäämmin? Parodiaa ja huumoriakin voi tehdä hyvällä maulla.

Mutta tää esitys on niin JUNTTI! Koko ulkonäkö, t-paita, beiget alushousut, farkkushortsit... Näyttää siltä kuin joku suomijuntti olisi menossa ulkohuussiin kesämökillään. Eka kertaa Euroviisujen historiassa mua ihan oikeasti nolottaa Suomen esitys.

Vierailija
178/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rules - ideologiaa propagoidaan, saa käyttäytyä ihan just niin kuin haluaa, häpeää tuntematta. Vaikka paljastella, mitä se ketään haittaa hei kato, kun mä haluun. Kelle paljastellaan, kun ei ole tyhmiä rulsseja - lapsille? Ja nuoriso tietysti ostaa näiden namusetien touhotuksen, onhan se iljettävää.

Käärijä oli viime vuonna symppis, itseironinen, omaa vartaloaan vitsinä käyttävä ja sen kanssa sinut oleva tyyppi. Tämä windowsjotain on creepympi, eikä yhtään symppis. Kyllä tulee väistämättä sellaiset jimmysavile -fibat. 

Nää pervoryhmät on ennenkin yrittänyt tuoda omia ideologioidaan esiin, nyt homomyönteisten euroviisujen kautta. Ajatellaan, että isketään liberaaleihin, ne ei voi sanoa ei vapaamielisyydelle, No rules, kato. Kaikki säännöt ovat rajattomille ihan paperia vain. On vain individualismi. 

Tämä! Tuodaan omaa niljakasta agendaa ja yritetään läpän avulla saada se uppoamaan yleisöön. Ne jotka ei osta, ovat nynnyjä, persuja, konseja, femakkoja, juntteja you name it. Kato rajattomuus pitää, siis pitäää-ää vain hyväksyä. Jos mä haluaa paljastella, niin se on mun asia. Mitä se sulle kuuluu, jos näyttelen itseäni sinulle?

Vierailija
179/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 'lahjakkuus' rajoittuu taustatiimin paksuun lompakkoon (kts. Ruotsi) niin katselen ennemmin 'lahjattomuutta'.

Vierailija
180/249 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan vähäpukeisuus haittaa, ei naisilla eikä miehillä. Mutta voisko sen tehdä vähän tyylikkäämmin? Parodiaa ja huumoriakin voi tehdä hyvällä maulla.

Mutta tää esitys on niin JUNTTI! Koko ulkonäkö, t-paita, beiget alushousut, farkkushortsit... Näyttää siltä kuin joku suomijuntti olisi menossa ulkohuussiin kesämökillään. Eka kertaa Euroviisujen historiassa mua ihan oikeasti nolottaa Suomen esitys.

'Näyttää siltä', koska se on. Working as intended.

Minä pitäisin äärettömän mauttomana ja tylsänä, jos Suomen edustajat olisivat tuolla joissain hopeapaljeteissa. Mitä aitoa siinä olisi, ja ketä se kiinnostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme