Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sään vuodenaikaisennuste: Suomeen ennustettu tulevasta kesästä tavanomaista LÄMPIMÄMPÄÄ!

Vierailija
07.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/d3da1498-1a37-4815-8e7a-7ad64cdb4…

Voi luoja, mikä klikkiotsikko. Mutta jos malttaa otsikon lisäksi tai sijaan itse tekstin lukea, niin siellä onkin erittäin mieluisa sanoma!

"Huomattavan kolean kevään jälkeen tuore vuodenaikaennuste antaakin toivoa kesäpäivistä haaveileville. Ennusteen mukaan Suomessa olisi kesäkuukausina tavanomaista lämpimämpää."

Voi mieletön, miten ihanalta tuollainen voikaan tuntua tämän kylmyyskurimuksen jälkeen! Jos tuo ennuste toteutuu, niin kaikki, ihan kaikki, sitten helteistä nauttimaan!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän maissa olis viileetä kun täällä on kesä? Vois mennä kesälomalla sellaiseen maahaan.

Vierailija
22/24 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti vanha kansa ei arvaillut, kun kylmä pienikesä niin lämmin isokesä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa kylmänkupu koko kesän Suomen yllä. Minä nautin näistä viileistä ilmoista.🤗

Viimeiset puoli vuotta on ollut jo ihan riittämiin kylmästä nauttiville heidän ilmojaan. Ei voi olla ihmistä, joka ei olisi saanut sitä nautintoa jo riittämiin. Tai sitten se nauttiminen on ollut sitä, että on istuttu koko aika takkatulen ääressä tai se aika on kokonaan nukuttu niiden säiden ohi. Joten eiköhän ole jo ihan hyvällä syyllä lämpimämpien ilmojen aika seuraavaksi muutamaksi kuukaudeksi.

Minä en ainakaan ole saanut tarpeeksi näistä viileistä ilmoista. Olen siis varmaan ainut ihminen. :)

No sitten sun pitää muuttaa muutamaksi kuukaudeksi sellaiseen paikkaan, missä niitä varmemmin on. Islanti ja Grönlanti ainakin, sekä Etelämanner. Siellähän on tulossa paikallinen talvikin. Miksi tyytyä Suomen haaleuteen, kun siellä pääsee nauttimaan lumesta ja pakkasesta näinäkin kuukausina?

Suomen kesäsäähän kuuluun toden totta vaihtelu ja se vaihtelu tarkoittaa vaihtelua välillä myös sinne lämmön ja helteiden suuntaan.

Vierailija
24/24 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän