Harmiton pikkuasia jonka takia lopettaisit tapailun? Esim. Crocsit,maidon juominen suoraan purkista,nuuskaaminen?
Pieni asia josta sinulle kuitenkin tulisi olo että " ei helv.. en pysty". Ja tyyppi olisi muuten aivan unelma.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Grogsit. Lavuaariin pissiminen.
No ei kai nyt sentään? Kuka helvetti kusee lavuaariin? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis pikkuasiaa muille mutta kynnyskysymystä minulle?
Minulle olisi liikaa se, että tapailukumppani käyttäisi sanaa "p-a" normaalina osana puhettaan. Sama muissa kielissä.
Pulla?
Pulkka?
Piha?
Puuma?
Miesmäisyys. Jollekin ehkä pikkujuttu, mulle hyvin iso. Etsin naista, en miestä.
Vierailija kirjoitti:
Huonot hampaat ja kaiken puheen tehostaminen kirosanoilla.
Minulle lisäksi oksennuksen aiheuttava näky on kynsien järsiminen 🤮
Tapailin kerran miestä, joka pesetti pyykkinsä äidillään, vaikka talossaan oli ilmainen talopesula. Ei kuulemma osannut käyttää pesukonetta eikä oppisi sitä... Kun äiti lähti pidemmälle lomamatkalle, kaveri heitti likaiset vaatteensa roskiin ja osti kaupasta puhtaat!
Tämä herra oli koulutukseltaan tekniikan tohtori. En tiedä ihmetelläkö tässä enemmän häntä vai hänen äitiään.
Nainen joka on kännykällä tai kuuntelee kuulokkeilla jatkuvasti, on epäseksikäs ja turnoff.
Pelkkä maidon juominen, tapahtuu se sitten tölkistä tai lasista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset tuoakanhajut ja nuuskan likaamat hampaat huomaa jo ennen ensisuudelmaa ja käytöksestäkin näkee onko jotain pielessä vaikkapa surkea kotikasvatus tai elämämkoululaisen sivistys. Ihminen joka osaa avata oven seuraavalle ja käyttäytyy varmasti mutta ystävällisesti eikä haise pahalle ei varmaankaan kunnostaudu myöskään heti juomalla maitoa tölkistä tai farttaamalla. Mutta toden totta jos sillä on tatuointeja kropassa tai killuttimia killuttimessa niin ne näkyy vasta intiimeissä merkeissä kun on tunteita pelissä. Kannattaa kysyä suoraan ennenkuin miettiikään yökyläilyä
Kyllä sitä kuningatarkin pieraisee, jokainen ihminen erittää suolikaasua monta litraa vuorokaudessa. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän, mutta jos ei piere lainkaan niin on luultavasti muumipeikko ilman peräaukkoa.
Toki jos pieree päin pläsiä, estottomasti juhlapöydässä tai turauttelee al
Olen ns. vanhuuseläkkeellä. Lehmän maito on ollut ja on edelleen yksi peruselintarvikkeeni, ja kotona olen jo ylin 50 vuoden ajan juonut sen kutakuinkin täysin suoraan tölkistä.
Nuuskaaminen on todella oksettava tapa. Ei mielestäni mikään pikkujuttu. Mieheni lopetti tupakanpolton kun tavattiin. Ja olisihan se suhde jäänyt siihen, jos tupakointi olis jatkunut.
Sisustustikkaat tai täysvalkoinen sisustus. Ei kyllä pystyis.
Kierrätyslajittelupussukat näkyvillä pitkin keittiön tasoja. Pyykin peseminen ylitäysillä koneilla / ihminen haisee jatkuvasti tunkkaiselle ja likaiselle kun mikään ei puhdistu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kierrätyslajittelupussukat näkyvillä pitkin keittiön tasoja. Pyykin peseminen ylitäysillä koneilla / ihminen haisee jatkuvasti tunkkaiselle ja likaiselle kun mikään ei puhdistu kunnolla.
Nykyiset pesukoneet säästävät vettä niin paljon, että pyykki jää haisevaksi.
Myöhästely, asioiden jättäminen viimetippaan.
Täällä on lueteltu tosi paljon isoja asioita, kuten alkoholinkäyttö, tupakointi, hygienian puute ja muu siivottomuus ja kaikenlainen elostelu.
Nuo ovat itsestään selviä turn offeja, ikinä en esim. voisi ryhtyä suhteeseen tupakoitsijan kanssa tai kenenkään, joka haluaa juoda itsensä humalaan. Tuohon isojen asioiden listaan voisi lisätä p*rnon, se on täysi turn off, vähäisessäkin määrin.
Oma pikkuasiani on minulle tosi iso: formulakisojen seuraaminen. Se tappaisi oman kiinnostukseni sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset pesukoneet säästävät vettä niin paljon, että pyykki jää haisevaksi.
Kyllä näilläkin jotenkuten onnistuu puhdistaminen kun jättää koneeseen reilusti tilaa ja aina lisähuuhtelut mukaan.
65:lla on itsellään joku vamma😬
Ja paha...
Ei jessus tuota korkkifriikkiä...
On varmaan joku fobia sillä.
Vierailija kirjoitti:
Olettepa lapsellisia ja pinnallisia pikku hempukoita.
Tää inkeli äänestää melko varmasti persuja. Jos nyt edes äänestää.
Kyllä sitä kuningatarkin pieraisee, jokainen ihminen erittää suolikaasua monta litraa vuorokaudessa. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän, mutta jos ei piere lainkaan niin on luultavasti muumipeikko ilman peräaukkoa.
Toki jos pieree päin pläsiä, estottomasti juhlapöydässä tai turauttelee alvariinsa kohti niin asia on eri. Mutta usko tai älä, tahattomia töräytyksiä on joskus lähtenyt kesken seksinkin, eikä se ole maailmaa kaatanut, naurattanut tai sitten asia on diskreetisti ohitettu.
Tupakka, nuuska, alkoholi, tatuoinnit ja lävärit sekä huonot tavat ovat sitten asia erikseen.
Aikuinen ei yleensä maitoa juokaan.