Parisuhteessa oleva, miten suhtaudut flirttiin työpaikalla?
En hae mitään. Mutta onko otsikkoa torjua kaikki?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin etäisyyttää henkilöön ja tekisin selväksi, että olen varattu
Jos henkilöitä on monta? Ei voi välttyä kaikilta kahvikuoneessa.
No siehän se sälli oot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni flirtti voi piristää päivää, kunhan molemmat osapuolet antavat asian olla siinä eikä viedä tilannetta eteenpäin
Juuri näin!
Itse flirttailen kepeästi illman mitään takaa-ajatuksia.
Miten se tapahtuu? Kuitenkin seksi on mielessä, vaikka et sitä tunnusta. Flirttailijat harrastavat itsepetosta. Yleensä kyseessä on vanhempi mies, joka yrittää iskeä nuorta naista, kun oma parisuhde on jo väljähtänyt.
Mitä pahaa siinä on jos seksi on mielessä? Jos flirtti kuitenkin pysyy kevyenä hauskanpitona ei seksiin asti ole ainakaan ko henkilön kanssa mennä.
Päivän piristystä kun sitä ei ota liian vakavasti ja molemmat osapuolet tietävät missä mennään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni flirtti voi piristää päivää, kunhan molemmat osapuolet antavat asian olla siinä eikä viedä tilannetta eteenpäin
Juuri näin!
Itse flirttailen kepeästi illman mitään takaa-ajatuksia.
Miten se tapahtuu? Kuitenkin seksi on mielessä, vaikka et sitä tunnusta. Flirttailijat harrastavat itsepetosta. Yleensä kyseessä on vanhempi mies, joka yrittää iskeä nuorta naista, kun oma parisuhde on jo väljähtänyt.
Olen nainen.
Kepeä flirttailu on hyväntuulista kanssakäymistä josta kummallekin osapuolelle jää hyvä mieli kun on tullu nähdyksi ja kuulluksi ja saanut vähän todisteita omasta viehätysvoimastaan. Joku positiivinen kommentti ja kaunis hymy, pieni kiusoittelu jne... Itse flirttailen yhtä lailla naisille ja miehille.
Mun työpaikalla on monta ihanaa miestä joiden kanssa pientä flirttiä silloin tällöin ja hyvältä tuntuu. Ei ole keltään pois. Suurin osa näistäkin naimisissa, kuten itsekin.
Pieni flirttailu on elämän suola ja sokeri.
Jos tykkään tyypistä niin heitän jotain takaisin. Jos en tykkää niin olen kuin en huomaisikaan.
Olen iloinen luonne ja flirttaan aivan estoitta. Mitään silmäpeliä tai mitään muutakaan en kyllä harrasta työkavereiden kanssa. Mutta flirtti piristää tylsää työpäivää.
Tosin aika ajoin joku luulee että kyseessä on jotain muutakin ja suuttuu sitten kun käy ilmi ettei näin ole.