Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele meikkivoidetta 50+ ikäiselle.

Vierailija
06.05.2024 |

Mulla on etsinnässä uusi meikkivoide Joe Blascon tilalle. Blascon valmistushan lopetettiin. 

Haluan sellaisen, joka tasoittaa ihoa, mutta tekee sen myös raikkaan näköiseksi. Ilmianna luottotuotteesi. Pitää olla hyvin pysyvä. Blasco ei lähtenyt mihinkään. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Mercier: Weightless, flawless foundation. Sori en muista koko nimeä, mutta googlaamalla löytyy. Aivan paras tuote.

Vierailija
2/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos annat ilmaa kasvoille. On aurinkopuuteri, peitevoidepuikko ja erikseen alle kevyt voide (uv vai ilman). Nenään vaalea puuteri, huulipuna. Ei olisi paksua kerrosta voidetta koko ajan kasvoilla, ellei tosiaan halua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyvälle iholle suositellaan kosteuttavia seerumimeikkivoiteita, niinkuin vaikka lorkun se true match nude. Ei siinä mitään vikaa ole ja hyvin pysyy kyllä. Mutta jos pysyvyys on ykkönen, mineraalimeikkipohjat tekevät sen parhaiten (niihin itse siirryin blacosta, kun mikään meikkipohja ei meinannut pysyä paikoillaan). Jos ei saa olla jauhemainen, on niitä pitkäkestoisia nestemäisiä meikkivoiteita, mutta voivat olla tujua tavaraa. Nämä ovat yksilöllisiä, ikä ei ole ihotyyppi.

Vierailija
4/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin Futurist Hydra on oma suosikkini. Iho näyttää kosteutetulta ja luonnolliselta, ei kasaannu juonteisiin.

Vierailija
5/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon vannehopea spray.

Vierailija
6/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykännyt Cliniquen Even better clinical serum foundation.  Tosi peittävä mutta minun couperosa iholle antaa hyvän sääsuojan. 

Vierailija
7/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma, johon sekoitettu sopivan väristä pigmenttiä. Ihan best! Pitää rypyt loitolla

Vierailija
8/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyvälle iholle suositellaan kosteuttavia seerumimeikkivoiteita, niinkuin vaikka lorkun se true match nude. Ei siinä mitään vikaa ole ja hyvin pysyy kyllä. Mutta jos pysyvyys on ykkönen, mineraalimeikkipohjat tekevät sen parhaiten (niihin itse siirryin blacosta, kun mikään meikkipohja ei meinannut pysyä paikoillaan). Jos ei saa olla jauhemainen, on niitä pitkäkestoisia nestemäisiä meikkivoiteita, mutta voivat olla tujua tavaraa. Nämä ovat yksilöllisiä, ikä ei ole ihotyyppi.

Ikä ei ole ihotyyppi, mutta moni ikääntyvä kokee saman haasteen, että ihon luontainen rasvaisuus alkaa taittumaan kuivuuteen päin. Jopa perinteinen sekaiho, joka ennen oli t-alueena aiemmin rasvainen ja muuten normaali niin alkaa painottumaan siten, että poskia kiristää aiempaa enemmän ja t-alueen rasvoittuminen rauhoittuu.

Twisben  verkkokaupasaa oli 45+ osio, josta löysin itselle mieluisan mineraalimeikkipohjan. Olisiko apua?

Vierailija
9/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei ole ihotyyppi, mutta moni ikääntyvä kokee saman haasteen, että ihon luontainen rasvaisuus alkaa taittumaan kuivuuteen päin. Jopa perinteinen sekaiho, joka ennen oli t-alueena aiemmin rasvainen ja muuten normaali niin alkaa painottumaan siten, että poskia kiristää aiempaa enemmän ja t-alueen rasvoittuminen rauhoittuu.

Twisben  verkkokaupasaa oli 45+ osio, josta löysin itselle mielu

Minä en kuivaihoisena pysty käyttämään mineraalipohjaa. Varsinkaan sinkkipohjaisia, ja pelkkä titaanidioksidi taas liejuuntuu.

Vierailija
10/10 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twisben  verkkokaupasaa oli 45+ osio, josta löysin itselle mielu

Twistbellä on kyllä hyvin kuratoitu valikoima, ei siellä varmaan huonoja tuotteita ole. Koostumuksissa on toki eroja. Jos se lupaa toimia myös kuivemmalla iholla ja antaa vähän kuultavampaa jälkeä, niin varmaankin toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan