Milloin käytit viimeksi taksia?
Tehdäänpä pieni kyselykierros. Milloin/missä tilanteessa käytit viimeksi taksia Suomessa? Itse käytin n. 4 vuotta sitten sairastuessani keihkokuumeeseen, niin piti taksilla mennä ensiapuun, kun en jaksanut kävellä bussipysäkille.
Kommentit (52)
Marraskuussa. Miesystävä kävi päälle ja heitti ulos, niin eipä siinä vaihtoehtoja ollut. Yöllä tosin oli hankala saada taksiakaan.
Vappuaattona kun yöllä halusin yökerhosta kotiin. En jaksanut kävellä ja turvallisuusyistäkin katsoin paremmaksi mennä taksilla reilun kilsan matkan.
Suomessa ehkä 10 vuotta sitten, kun menin pikkujouluista kotiin. Sen jälkeen olen joko mennyt aikaisin iltabussilla, ollut selvinpäin tai varautunut ottamalla jotelliyön.
Helmikuussa kun oli auto korjaamolla. Sijaisauto olisi tullut kalliimmaksi kun taksi 20e/suunta, sijaisauto 50e.
5 päivää sitten. Ostin Prismasta viikon ruoat. Matka kotiin noin 2 km. Selkä ei kestä enää kantamista ja omaa autoa ei ole.
2016 matkalla. Nykyisin olemme käyttäneet ulkomaan matkoillakin älysovelluksia ja julkisia liikennevälineitä. Enemmän seikkailun makua kuin takseissa ja tietysti selvästi halvempaa.
Pari viikkoa sitten. Olin konsertissa ja bussilla olisi kotona ollut reilu puolitoista tuntia myöhemmin.