Peniksen mittaus
Minulla on ollut n. 30 seksikumppania, joista viisi on halunnut mitata penikseni. Mittaus on toteutettu yhteistyössä, jolloin olen painanut kalun yläpuolella olevan pehmeän rasvan häpyluuhun ja mittaus on tehty siitä terskan kärkeen. Kuinka moni on tullut mitatuksi ja kuinka moni on mitannut?
M. 60+
Kommentit (5)
Parisuhteemme alkuviikkoina 90-luvun alussa ehdotin ihan oma-aloitteisesti mieheni, silloisen seurustelukumppanini, peniksen mittausta. Taisin olla silloin pikkuisen hiprakassa, mutta muistan tilanteen ja tuloksen hyvin. Tuolloin yli 30 vuotta sitten nämä mitta-asiat eivät olleet ehkä yhtä pinnalla tai tiedossa kuin nykyään.
Mieheni tavatessani en ollut seksuaalisesti kovin kokenut, jos en ihan kokematonkaan, mutta sukupuolielämän hänen kanssaan aloitettuani en voinut olla huomaamatta miesystäväni peniksen kokoeroa verrattuna aiempiin kokemuksiini ja tietoihini. Eron huomasi kaikin tavoin: silmin, sormin, suussa ja erityisesti yhdynnässä.
Kiinnostus heräsi ja uteliaisuus voitti ujouden. Eräällä rakastelukerralla otin ompelulaatikosta keltapunaisen kangasmittani ja ehdotin sopivasti kujeillen mittausta. En ollut koskaan aiemmin sellaista tehnyt, vaan eipä siihen mitään kursseja tarvittu. Helppo, hauska ja jännittäväkin homma, nuorella miehellä kun seisoi komeasti.
Yhdessäolovuosia on jo reilusti enemmän kuin senttejä. Suhteemme voi hyvin ja seksiä on yhä säännöllisesti. Hienosta miehestä ja upeasta peniksestä olen saanut nauttia 33 vuotta.
N57
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteemme alkuviikkoina 90-luvun alussa ehdotin ihan oma-aloitteisesti mieheni, silloisen seurustelukumppanini, peniksen mittausta. Taisin olla silloin pikkuisen hiprakassa, mutta muistan tilanteen ja tuloksen hyvin. Tuolloin yli 30 vuotta sitten nämä mitta-asiat eivät olleet ehkä yhtä pinnalla tai tiedossa kuin nykyään.
Mieheni tavatessani en ollut seksuaalisesti kovin kokenut, jos en ihan kokematonkaan, mutta sukupuolielämän hänen kanssaan aloitettuani en voinut olla huomaamatta miesystäväni peniksen kokoeroa verrattuna aiempiin kokemuksiini ja tietoihini. Eron huomasi kaikin tavoin: silmin, sormin, suussa ja erityisesti yhdynnässä.
Kiinnostus heräsi ja uteliaisuus voitti ujouden. Eräällä rakastelukerralla otin ompelulaatikosta keltapunaisen kangasmittani ja ehdotin sopivasti kujeillen mittausta. En ollut koskaan aiemmin sellaista tehnyt, vaan eipä siihen mitään kursseja tarvittu. Helppo, hauska ja jännittäväkin homma, nuorella miehe
Pitkään olette olleet yhdessä.
Sinulla ei ehkä ole kokemusta rakastelusta muiden miesten kanssa kun tuolloin olit kokematon nuori nainen?
Mittausasiaan:
Voitko mitata minulle; kuinka paljon sisemmät häpyhuulesi näkyvät häpyraosta; vai näkyvätkö lainkaan.
Voin kertoa sinulle että ne ovat keskimäärin 21mm leveät. Onko ne sinulla pienemmät vai kookkaammat?
Mieheni kanssa yhdessä 18v. Ei ole koskaan tullut mieleenkään mitata peniksensä kokoa. Kai hän on sen itse joskus mitannut mutta ei ole minulle maininnut. Jumalaiselta tuntuu ja hyvin toimii, se on tärkeintä.
Pitäisi järjestää miehille pakolliset viralliset peniksenmittaukset ja käteen virallinen pahvi lukemineen. Näin ei tarvitsisi väitellä jatkuvasti ja olisi näyttää kullekin seuralaiselle pahvi kysyttäessä.
Minulla on ollut myös useampi seksikumppani. Viimeisen kahden vuoden aikana 28 eri naista.
Kukaan ei ole ollut kiinnostunut kaluni koosta mutta ovat kertoneet että tunnun hyvältä ja ihan kaikkia en ole saanut naida takaapäin pohjaan asti.
MySize -kokoni tiedän ja se on keskim. teitä kanssakeskustelijoita paksummasta päästä.
Olen tyytyväinen - vaikka penikseni dimensiot eivät kiinnosta kuin kondomivalmistajaani.