Ostajat hermostuneet minulle toridiilistä
Myyn torissa halvalla tavaroita ja moneen tullut pyyntö että myisin toridiilillä. Laittavat viestiä että ilmaisten postien takia. Olen aina pyynnön tullen sitten laittanut sen toridiilin siihen ilmoitukseen. Mutta eipä ole mennyt kaupaksi toridiilillä vaan päinvastoin ostajat hermostuneet minulle kun pitäisikin maksaa enemmän. Siihen tulee se torin toridiilimaksu, eli kahden euron tavaraa ei saakaan kahdella eurolla vaan pitää maksaa neljä euroa. Sitten saan vihaisia viestejä että he suostuvat maksamaan vain sen kaksi euroa mikä oli luvattu hinnaksi. Ei se minun vika ole että hinta tuplaantuu! Rasittavaa kun kaupanteko on mennyt kiukutteluksi ja vänkäämiseksi ja suuttumiseksi. Onko muut kokeneet vastaavaa?
Kommentit (26)
Myyn edelleen ihan normaalisti eli rahat tilille ja paketti postiin. En jaksa mitään diilejä. Ei ole mitään ongelmaa ollut. En kyllä ymmärrä miksi joku ostaa jotain 2euron kamppeita postituksella koska postimaksut jo tyyliin 5.90e. Ja jos olisi ostajalle ilmaiset postikulut niin kuka myyjä jaksaa kaiken pakkaamisen ja postiin viemisen vaivan 2 euron takia??
Vierailija kirjoitti:
Myyn edelleen ihan normaalisti eli rahat tilille ja paketti postiin. En jaksa mitään diilejä. Ei ole mitään ongelmaa ollut. En kyllä ymmärrä miksi joku ostaa jotain 2euron kamppeita postituksella koska postimaksut jo tyyliin 5.90e. Ja jos olisi ostajalle ilmaiset postikulut niin kuka myyjä jaksaa kaiken pakkaamisen ja postiin viemisen vaivan 2 euron takia??
No minä jaksan pakkaamisen vaivan kun sattuu olemaan aika paljon valmiina kotona vanhoja pakkauksia eli kuoria ja pieniä laatikoita ja postin piste on tuossa alakerrassa. Olen tosin työtön niin siksi aikaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa postituksen vaivan 2 euron takia, vaikka ei olisi ilmaiset pk:t :D
Ongelma ratkeaa parin päivän päästä kun ilmaiset postit loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ratkeaa parin päivän päästä kun ilmaiset postit loppuu.
Saa tosiaan nähdä mitä myynneille käy kun ilmaiset postit loppuu. Diiliinhän tulee sitten postien päälle se 2-4 euron lisämaksu.
Toridiilissä itseä epäilyttää myös se, että ostaja voi saada rahat takaisin halutessaan. En myy tuotteita väärillä/vajailla tiedoilla, mutta en luota ostajiin enkä jaksa alkaa tappelemaan jonkun sekopään kanssa, niin olen nähnyt paremmaksi toimittaa tuotteet ihan tavallisia reittejä.