Miksi toiset miehet kelpaavat vain yhden yön juttuihin ja toiset parisuhteeseen?
Ymmärrän kyllä varsin hyvin, miksi osa miehistä kelpaa yhden yön jutuksi, muttei parisuhteeseen: huonot käytöstavat, huonot elintavar, epävarmat työnäkymät, matala koulutustaso jne.
Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi jotkut miehet kelpaavat melkolailla _vain_ parisuhteeseen, muttei yhden illan juttuihin? Onko tässä joku bad boy -juttu, että jos mies kohtelee naista kunnioittavasti niin sitten ei ole kipinää?
Vaimokin on kertonut miehistä, jotka ovat kohdelleet häntä kuin roskaa ja silti äänenpainoista voi päätellä, että nuo kokemukset kiihottavat edelleen. Tuntuisi itsestä, että seksissä, jossa nainen ei edes laukea ei olisi kauheasti muistelemista.
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista kitinää. Naiset kaipaavat sekä stimuloivia kokemuksia, että turvallisuutta. Siksi on hyvä, että on myös hieman erilaisia miehiä olemassa.
Osa pettää sitten parisuhteessa ollessaan saadakseen taas jännitystä. Tätäkin on nähty tuttavapiirissä. Mikseivät perusta perhettä niiden "stimuloivien" miesten kanssa, jos ne kerran kiinnostavat?
Niinhän ne perustavatkin. Se että sinä ja vaimosi olette jämiä jotka ovat tyytyneet toisiinsa, on teidän oma ongelmanne.
Olen havainnut tämän, olen ollut aikanaan poikamiehenä monien varattujen ja naimisissa olevien naisten kanssa kaikenlaisissa suhteissa. Lyhyimmät vain yhden yön piipahduksia, pisin melkein 2 vuoden mittainen - ja kaikkea siinä välissä.
Monet näistä kertoivat hyvin avoimesti, kuinka miehensä on välinpitämätön, ei arvosta jne.
Halusivat hellyyttä ja tietysti myös seksiä. Vuosien varrelle mahtuu monenlaisia kokemuksia ja joskus muistelen niitä lämmöllä, vaikka vuosia olenkin ollut sttemmin naimisissa. Ihania naisia, eri ikäisiä ja hyvinkin erilaisissa elämäntilanteissa, useimmilla lapsia. Aloite on yleensä aina tullut baarissa, yökerhossa ym.
Vuosien varrelta monista tulee mieleen esim. Elina, Tiina ja Nina.....ihania naisia. Kaikkea hyvä teille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisillakin sama juttu. Itseäni ei ole koskaan lähestytty baarissa yhdenyönjuttu mielessä, mutta vakavaan parisuhteeseen kanssani olisi halunnut useampikin mies. Mieluummin olen vaimomatskua kuin yhden illan hupi. :)
Mutta varmasti sinäkin toivoisit, että olisit oman puolisosi mielestä kiinnostava eikä niin, että puoliso kehuu kuinka yhden yön naiset ne sitten olivat sitten hyviä sängyssä/tiukkoja/mitä lie tai jopa pettäisi sinua.
Tietysti, tuohan on todella huonoa käytöstä. Ihan sama miten ihmeellisiä kokemuksia ovat olleet, ei mun tarvitse tietää. Mitä väliä edes jollain yhdellä yöllä kun mä olen ainoa, johon on sitouduttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut tämän, olen ollut aikanaan poikamiehenä monien varattujen ja naimisissa olevien naisten kanssa kaikenlaisissa suhteissa. Lyhyimmät vain yhden yön piipahduksia, pisin melkein 2 vuoden mittainen - ja kaikkea siinä välissä.
Monet näistä kertoivat hyvin avoimesti, kuinka miehensä on välinpitämätön, ei arvosta jne.
Halusivat hellyyttä ja tietysti myös seksiä. Vuosien varrelle mahtuu monenlaisia kokemuksia ja joskus muistelen niitä lämmöllä, vaikka vuosia olenkin ollut sttemmin naimisissa. Ihania naisia, eri ikäisiä ja hyvinkin erilaisissa elämäntilanteissa, useimmilla lapsia. Aloite on yleensä aina tullut baarissa, yökerhossa ym.
Vuosien varrelta monista tulee mieleen esim. Elina, Tiina ja Nina.....ihania naisia. Kaikkea hyvä teille :)
Ei, vaan olet aloittaja joka esiintyy toisena kommentoijana saadakseen vahvistusta järjettömälle mutuilulleen.
Olet nolo ja vissiin sen takia vaimokin sinuun kuivana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisillakin sama juttu. Itseäni ei ole koskaan lähestytty baarissa yhdenyönjuttu mielessä, mutta vakavaan parisuhteeseen kanssani olisi halunnut useampikin mies. Mieluummin olen vaimomatskua kuin yhden illan hupi. :)
Mutta varmasti sinäkin toivoisit, että olisit oman puolisosi mielestä kiinnostava eikä niin, että puoliso kehuu kuinka yhden yön naiset ne sitten olivat sitten hyviä sängyssä/tiukkoja/mitä lie tai jopa pettäisi sinua.
Tietysti, tuohan on todella huonoa käytöstä. Ihan sama miten ihmeellisiä kokemuksia ovat olleet, ei mun tarvitse tietää. Mitä väliä edes jollain yhdellä yöllä kun mä olen ainoa, johon on sitouduttu.
Nyt varmaan vähän saat itsekin kiinni, miksi asialla on väliä. Aika montaa miestä kiinnostaa, onko heihin sitouduttu sosioekonomisten seikkojen vai rakkauden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan olet aloittaja joka esiintyy toisena kommentoijana saadakseen vahvistusta järjettömälle
Jos asia ei kosketa tai kiinnosta sinua, miksi olet tässä ketjussa?
Mulle ei ainakaan oo olemassa sellaista mies tyyppiä, joka kelpaisi suhteeseen, mutta ei panoksi. Toisinpäin tietysti on, monet on kelvanneet panoiksi, vaikka eivät kelpais suhteeseen.
On olemassa alfa ja beta miehiä. Betat on niitä tylsiä ja turvallisis perheenisiä.
Ihanko tosissaan luulet, että naiset menevät parisuhteisiin vain sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei tunne kipinää? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan vähän saat itsekin kiinni, miksi asialla on väliä. Aika montaa miestä
Jos naiset kiinnostuu rahojen perusteella, niin silloin kannattaa varmaan olla näyttämättä niitä rahojaan. Jos ostaa kalliit kellot ja autot, niin varmasti saa kullankaivajat peräänsä. Itse en ole koskaan kysellyt miehen raha-asioista, paitsi yhteistä asuntoa ostaessa ja avioehtoa tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan olet aloittaja joka esiintyy toisena kommentoijana saadakseen vahvistusta järjettömälle
Jep. Tämä on se palstahullu joka tehtailee näitä vaimo ei anna-aloituksia tänne päivittäin ja vissiin sitten kotona hakkaa tattia ruudun ääressä kun naiset kiiruhtavat kertomaan kuinka heillä ainakin on ihanaa seksiä miestensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa alfa ja beta miehiä. Betat on niitä tylsiä ja turvallisis perheenisiä.
Naiset ovat tarkkoja siitä kuka kelpaa isäksi. Deittailuun kelpaa ihan hyvät miehet, isäksi vain täydellinen. Isältä tulee geenit ja kasvatus lapsille.
Koska niiltä yhden yön sankareilta ei irtoa muuta kuin se yksi yö. Tai sitten ovat komeita, isomunaisia ja "jännittäviä", mutta eivät pitkällä tähtäimellä suhteeseen sopivia. Toisaalta sekin on nähty, että ne voivat olla jotain verrattain rassukoita, joilta on haettu vain ihailua ja palvontaa hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissaan luulet, että naiset menevät parisuhteisiin vain sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei tunne kipinää? 😂😂
Onpahan muuten tuokin tullut nähtyä ja kuultua suoraan naisten suusta joitakin kertoja.
Onkohan kukaan koskaan kuullut miehestä, joka saa irtoseksiä, mutta ei parisuhdetta, vaikka sellaista haluaisi...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen suhde vähän niinkuin ala ns yhden yön juttuna? Vai kuvitteleeko ap, että joidenkin miesten ekat treffit on tosiaan alttarilla?
Kyllähän ne usein Kanalan avittamana alttarilla ovat ne ekat treffit.
On paljon miehiä, jotka ovat olleet villejä, arvaamattomia, kuin myös loistavia panoja, ja joiden kanssa on halunnut kokeilla uusia asioita. En kuitenkaan halua parisuhteeseen minkään villin ja arvaamattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole positiivista että naiset haluavat parisuhteeseen? Sehän tarkoittaa että mies on niin hyvä etteivät halua jutun jäävän vain yhteen yöhön.
Tottakai se on positiivinen asia. Hämmentää lähinnä miksi kiinnostus herää vasta siinä vaiheessa, kun halutaan asettautua ja perustaa perhe. Ja toisaalta näkyyhän se siinäkin, että niiden eksien kanssa kokeillaan mielellään kaikenlaista, mutta sen oman aviopuolison kanssa ei olla kovinkaan kiinnostuneita.
Oletko ihan varma tästä? Kuulostaa katkeran miehen puheilta. Itse naisena ainakin tykkään kokeilla asioita nimen omaan sen tutun ja turvallisen ihmisen kanssa, johon voin täysin luottaa. Esim. olen kokeillut aviomieheni kanssa paljon erilaisia asioita, joita en todellakaan olisi koskaan halunnut koittaa jonkun merkityksettömän yhden illan jutun kanssa. Ja kyllä, olen varmasti kokeillut jonkun exän kanssa jotain sellaista, mitä en ole aviomieheni kanssa kokeillut. Mutta mitä sitten? Toisaalta olen kokeillut nykyisen kanssa niin paljon kaikkea, mitä en ole exien kanssa koskaan. Ehkä niitä exiä ei kannata alkaa liikaa miettimään, muuten nykyinenkin on kohta exä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa sanottiin, että osa miehistä kelpaa vain yhden yön juttuihin ja osa vain parisuhteeseen. Tottakai on myös sellaisia, jotka kelpaavat molempiin.
Nyt haisee sellainen miehetön epävarmuus tänne asti.