Muuta biisin nimestä yksi kirjain, mistä laulu nyt kertoo.
Joutsentaulu - Laulussa kerrotaan taiteilijasta, joka on saanut inspiraation maalauksiinsa ylväistä joutsenista.
Kommentit (3541)
Mä Näännyn Hiljaa Pois ( J.Karjalainen-Mä Käännyn Hiljaa Pois)
jääkaappi tyhjä ja rahat loppu.
Nyt pollaan täysillä (Martti Servo: Nyt nollaan täysillä)
Valmentaja vaatii nyrkkeilijää tinttaamaan vastustajaa päähän niin että tuntuu.
Satulinja
Säälittävä laulu vanhemmista, jotka eivät viitsi lukea iltasatuja lapsilleen. Lapset saavat kuunnella satunsa äänikirjoista.
Juhannussanssit
Vanhapoika miettii toiveikkaana, joko tänä juhannuksena tulisi mahdollisuus päästä naapurin neidon aittaan.
Oon raskana
Vauvaa odottavaan työkaveriin väsynyt, joka puhuu kokoajan raskaudestaan.
Runaway grain, maajussi laulaa irti päässeistä viljoistaan viljasiilon hajottua ja jyvien mennessä hujan hajan kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Satulinja
Säälittävä laulu vanhemmista, jotka eivät viitsi lukea iltasatuja lapsilleen. Lapset saavat kuunnella satunsa äänikirjoista.
Laulu voi kertoa myös Kelan ja työkkärin asiakaspalvelulinjoista, missä soittajille satuillaan milloin mitäkin.
Ammu
Pepe Willberg herää, kun lehmä nuuhkii hänen kasvojaan.
"Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin..."
Kuuleeko nero
Äiti koettaa herättää kympin keskiarvolla valmistunutta lastaan, joka sanoo, että saa nukkua kesälomalla puolille päivin.
Iäti Monika
Monika nyt joutuu olemaan aina Monika, kun digivirasto ei hyväksynyt nimenvaihdosta.
Minäpä tiedän: Pierusta kertoo! Hah hah! Hyvän mielen ketju paras on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satulinja
Laulu voi kertoa myös Kelan ja työkkärin asiakaspalvelulinjoista, missä soittajille satuillaan milloin mitäkin.
Tai miksei bussista, jonka Matkahuolto väittää kulkevan, mutta jota kukaan ei ole nähnyt.
Missi vaan (Neljä ruusua)
Toimittajana pitkään työskennellyt ex-perintöprinsessa kotikyläläisten silmin.
Hinnakkain
Joskus tekisi mieli kalleinta sisäfilettä, mutta siihen ei ole ikinä varaa.
"Meitä ei turha rikkaus paina..."
Kielletyt lenkit (Carola)
Mies katsoo vesi kielellä muiden grillaamista, kun lääkäri kielsi makkaran syönnin korkean kolesterolin takia.
Madafakin durra
Gluteenittoman durrapuuron teko ei onnistu millään ilveellä.
Kalustaja-Eemelin valssi
Eemeli pistää valssiksi, kun on saanut kalustettua kolmostensa uunituoreet opiskelijakämpät.
Saavilla (Elokuu)
Kiljunpanijat liimautuvat käymisastiaan kiinni odotellessaan juoman valmistumista.