Muuta biisin nimestä yksi kirjain, mistä laulu nyt kertoo.
Joutsentaulu - Laulussa kerrotaan taiteilijasta, joka on saanut inspiraation maalauksiinsa ylväistä joutsenista.
Kommentit (3541)
Suvihirsi, kertoo hirsisestä kesähuvilasta.
Jes vielä oot vapaa.
Ihastunut viimeinkin saa kerättyä rohkeutta kertoakseen siitä ihastukselleen, joka hänen onnekseen on yhä vapaa.
Yöväen marssi.
Vampyyrien elämäni biisi.
Polvikirkko. Tässä kirkossa ollaan polvillaan.
SATA PESÄÄ, TUHAT YÖTÄ ... Kertoo gigolosta, jolla ... no, menee hyvin ... 💐
Lääkärimarssi (Jean Sibelius)
Vakituiset lääkärit järjestävät ulosmarssin, kun keikkalekurit laskuttavat työstään liian isolla kädellä vaivannäköön nähden.
Mä joka päivä tiitä teen (Matti ja Teppo)
Laulu golfvarustetehtaan työntekijästä.
Nakkaus rajua on (Kikka)
Keihäänheittäjä reväyttää hauiksensa kovassa tempaisussaan.
It's my lime
Mun lime(limetti), ei sun.
Tenakenkätyttö
Tarttuva bilebiisi iäkkäämmän renttuneidin railakkaasta illasta.
Nää yöt ei anna Artoo
Renttuneidin saaga jatkuu biisissä, jossa unelmien Satonen ei koskaan muutu lihaksi, vaikka vastaavaa helmeä kuinka hän baareista etsisi.
Luka keksi rakkauden
Tarina orvosta yksinäisestä laitoksessa kasvaneesta miehestä, joka kohtaa yllättäen perheenjäsenen, jota ei tiennyt olevankaan.
Pohjanmaan Kelmi. Kertoo kannuslaisen Esko Ahon seikkailuista politiikassa ja kytköksistä venäläisiin.
Olen yksiö. Laulu kertoo omakohtaisen tarinan opiskelijakaupungissa olevasta yksiöstä, joka on nähnyt ja kuullut kaikenlaista vuosien varrella.
Tällainen tupsu. Kertoo siitä, mistä lukijalla asia tulee ensiksi mieleen.
Gut on. Suolistovaivoista irti päässyt räväyttää oman versionsa Hurriganes hitistä.
Levottomat kalat. Jasper Pääkkösestä.
Aita yksin (Anna Eriksson)
Kesätyöntekijälle on annettu tehtäväksi itärajan aidan puuttuvan osan tekeminen, kun muut rakentajat lomailevat.
Älkää unohtako loisianne (Samuli Putro)
Laulu täiden karkotuksen tärkeydestä.
Siideri pussis
Laulussa kerrotaan, kuinka monen alaikäisen pussisidukat kaadettiin maahan poliisin toimesta viime viikonloppuna.