Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset on vielä vaihdevuosien jälkeenkin valikoivampia

Vierailija
05.05.2024 |

Näin naisena tuli mieleen ihmetellä, miksi vaihdevuosien jälkeenkin naiset ovat yleensä valikoivampia seksiseuran suhteen kuin miehet, vaikka "vaaraa" raskaaksi tulemisesta ei enää ole?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin naisena tuli mieleen ihmetellä, miksi vaihdevuosien jälkeenkin naiset ovat yleensä valikoivampia seksiseuran suhteen kuin miehet, vaikka "vaaraa" raskaaksi tulemisesta ei enää ole?"

Ehkäpä juuri siksi, että iän myötä karttunut yleinen elämänkokemus on jo osoittanut sen, mihin ja minkälaisiin miehiin ei ole syytä/ on syytä panostaa.

Enpä usko että raskaaksi tulemisen vaaralla on juurikaan tekemistä asian kanssa.

Vierailija
82/85 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt parisuhdetta edes tarvitsee mihinkään muuhun kuin lapsien saamiseen. Vaihdevuosien jälkeen miehelle ei ole mitään käyttöä, se on vaan rasittava turhake. Sinänsä ihan pidän miehistä ihmisinä, mutta en halua mitään yhdessä roikkumista. Vielä vähemmän haluaisin jonkun akan vaivoikseni. Yksin on ihanaa, saa määrätä itse ihan kaikesta.

t N56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta harrastaa seksiä ihmisen kanssa johon en tunne seksuaalista vetoa. Suurimpaan osaan miehistä en tunne minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta, mutta jos vastaan tulisi sellainen joka kutittelisi niitä tiettyjä alueita aivoissa, hyppäisin samoihin lakanoihin vaikka heti.

Vierailija
84/85 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme fiksumpia ja vaarattomampia kuin miehet.

Vierailija
85/85 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huti tuli. Olen eri kuin AP, mutta kyllä ne tolpat siirtyivät. Tarvitsen ensisijaisesti tiskaria.  Seksitarpeeni tyydytän toki Thaimaassa.

Mulla sama! Tarvitsen ensisijaisesti tiskaria. Seksin suhteen oma apu on paras apu.

- N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän