Miksi naiset on vielä vaihdevuosien jälkeenkin valikoivampia
Näin naisena tuli mieleen ihmetellä, miksi vaihdevuosien jälkeenkin naiset ovat yleensä valikoivampia seksiseuran suhteen kuin miehet, vaikka "vaaraa" raskaaksi tulemisesta ei enää ole?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän? Väärä mies voi viedä hengen.
Ja vaikka nyt mies ei olisi vaarallinenkaan, niin huono seksi on vaan huonoa, ei sitä jaksa. Varsinkaan varttuneemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla nainen. Naisen ei tarvitsisi ihmetellä, nainen tietäisi, että on pakko yrittää seuloa joukosta vikapäät.
Silti 80% teistä päätyy seurustelemaan "vikapäiden" kanssa
Ihmisen pään sisään kun ei tutustumatta näe. Toki te pimeimmät karsiudutte jo ennen sitä vaihetta.
Sun pitää kysyä itseltäsi, miksi iso osa miehistä on täysiä paskoja.
...silti parempia kuin sinä.
Tuossa on nyt yksi todella hyvä esimerkki ihmistyypistä mitä välttää.
Ei sun tartte, rakas lapsi. Mulla on maailman paras mies ja kiinnostuneita jonossa.
Se olen minä, joka vältän idarimiehiä enkä ole mitään vailla tai hakemassa.
Katso raukka peiliin ja mieti haaskattua elämääsi. Kuolema lähestyy sinuakin, etkä ikinä uskaltanut edes elää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan halua kenen tahansa kanssa naida vaihdevuosienkaan jälkeen. En ymmärrä miksi pitäisi. Minulle ainakin seksi on niin intiimi asia etten todellakaan halua sitä kenen tahansa kanssa harrastaa.
Minulle taas seksi on täysin yhdentekevä asia, mutta mieluiten en sitä harrasta. Jos miehestä laskee seksin pois niin mitä siitä jää sellaista jäljelle jonka takia sitä pitäisi? Ainakin oma ikäluokka 70 luvulla syntyneet ja vanhemmat miehet on tuppisuita naisten vihaajia eikä tässä iässä enää jaksa olla suhteessa vain palvellakseen miestä ja jutella seinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla nainen. Naisen ei tarvitsisi ihmetellä, nainen tietäisi, että on pakko yrittää seuloa joukosta vikapäät.
Ihmisen pään sisään kun ei tutustumatta näe. Toki te pimeimmät karsiudutte jo ennen sitä vaihetta.
Ei sun tartte, rakas lapsi. Mulla on maailman paras mies ja kiinnostuneita jonossa.
Se olen minä, joka vältän idarimiehiä enkä ole mitään vailla tai hakemassa
Olen tainnut elää hurjasti paljon enemmän kuin sinä. Siksi voin hyvin jättää tämän loppuvaiheen vähemmälle elämiselle vielä kun on henkikin tallella jostain käsittämättömästä syystä.
-ei kiinnosta parisuhde eikä yhteenmuutto miehen kanssa, eikä enää halua lapsia
-ainoa mitä miehestä haluaa, on silloin tällöin hyvää seksiä ja romantiikkaa ja komea ulkonäkö
-useimmat hyvät miehet ovat varattuja
-> aika paljon suppeammat valikoimat kuin nuorena, joten pitää olla tarkka ja valikoiva, että ottaa vain hyvän miehen, eikä iske kättään haisevaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka nyt mies ei olisi vaarallinenkaan, niin huono seksi on vaan huonoa, ei sitä jaksa. Varsinkaan varttuneemmalla iällä.
Pitänee selventää uleille:
Huonoa on seksi, josta vain mies nauttii. Naisella on värkit nauttia paljon miestä enemmän, kun vain löytyy osaava mies. Ja sen miehen ei ikinä tarvitse porata puutettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelee, että naiset haluaa panna miehen kanssa vain siksi, että mies saa tyhjentää kassinsa?
Tässä iässä seksi oikean miehen kanssa on parempaa kuin koskaan. Ei ehkäisyongelmia, ei raskaudenpelkoa, osaa ja tietää, mitä haluaa ja millainen mies miellyttää.
Ja siksi rakastelemme joka ikinen päivä.
N 58
Vierailija kirjoitti:
Ja Pentti-neitsyt sai sitten pakit kuusikymppisiltäkin 😂
Joo,,ei tätä ap-miehen kitinää muuten voi käsittää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Oikeammin se menee niin ettei ne kunnolliset miehet kelpaa vieläkään.
Ap se ei paljon luontodokkareita katso. Ainahan naaras valitsee koiraista parhaan, paitsi kaloilla, joilta puuttuvat ulkoiset sukuelimet. Kalat sukupuoleen katsomatta uivat parvina ja laskevat sukusolunsa veteen.
Evoluution ytimessä ollaan ja surkimukset syrjäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tuollaista en päästäisi tekemään kotitöitä luokseni.
Syrjäytynyt persuja äänestävä koulupudokasjuntti vollottaa.
Arvaan: seuraavassa aloituksessasi solvaat suomalaisnaiset maan rakoon, huorittelet jne. Että kyllähän meiltä ämpäriä lohkeaa kaikille paitsi syrjäkylän persulle :D
Pääsi on sekaisin, etkä saa sitä perseestäsi ulos. Tukehdu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan halua kenen tahansa kanssa naida vaihdevuosienkaan jälkeen. En ymmärrä miksi pitäisi. Minulle ainakin seksi on niin intiimi asia etten todellakaan halua sitä kenen tahansa kanssa harrastaa.
Minulle taas seksi on täysin yhdentekevä asia, mutta mieluiten en sitä harrasta. Jos miehestä laskee seksin pois niin mitä siitä jää sellaista jäljelle jonka takia sitä pitäisi? Ainakin oma ikäluokka 70 luvulla syntyneet ja vanhemmat miehet on tuppisuita naisten vihaajia eikä tässä iässä enää jaksa olla suhteessa vain palvellakseen miestä ja jutella seinille.
Ai mitä jää jäljelle? Elättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies = passiivisaggressivinen naistenvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnät siis, että 80 % miehistä on viallisia? Muutenhan noin iso naisjoukko ei millään huonoa miestä löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelee, että naiset haluaa panna miehen kanssa vain siksi, että mies saa tyhjentää kassinsa?
Niillä on harhaluulo siitä, että niiden nysä on jotenkin nautinnollinen. Eivät pääse omasta näkökulmastaan irti kun puuttuu se empatiakyky. Narsismi ap:tä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei huonoa kahvia, huonoa ruokaa, huonoja vaatteita, huonoja autoja, huonoa seuraa eikä varsinkaan huonoa seksiä.
Eikä itse asiassa edes keskinkertaista. Jos en saa priimaa, olen ilman.
Eikä ole vielä edes vaihdevuodet muuta kuin alkamassa. Oletan, että tämä siis pahenee vaan.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset kelpaavat ja heillä on jo lapsenlapsiakin, mutta sinä et harhaluuloistasi huolimatta kuulu heihin.
Koska minä voin!