Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt teen kun taisin haukata kunnolla paskaa (Tinder-treffit)?

Vierailija
05.05.2024 |

Löysin nätin vaalean naisen jolla YAMK/AMK tausta aika pitkässä kuvauksessa ja viestittelyssä. On siis hoitoalalla ja oletin että korkeakoulutetut ovat yksityisellä. Nyt paljastuikin toisilla että nainen on julkisella sektorilla siellä niiden hyvinvointialueella. Selvästi yritti pimittää tuota julkista sektoria kun ei heti alkuun maininnut. Miten voisin kohteliaasti ja naista loukkaamatta hankkiutua hänestä eroon? Uskallankohan sanoa että tuo julkinen sektori on minulle nettoveronmaksajalle se red flag? Voisin tietysti esittää että nainen alkaisi kotirouvaksi, mutta luulen ettei akateeminen nainen sellaiseen ala, vaan kärvistelee siellä hyvinvointialueellaan. Lisäksi vaarana on että ajatusmaailmansa on ehtinyt vääristyä lopullisesti, koska ei ole ollut yksityisellä töissä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parempi trolli rölli. Tämä oli aivan paska.

Vierailija
2/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sukupuolet olisivat olleet toisinpäin, niin...?

Vierailija
4/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen?

No näin hän sanoi kun on se YAMK todistuskin. Mutta luulin että hoitoalalla kaikki akateemiset ovat yksityisellä sektorilla.

Vierailija
5/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sinulle on mennyt perille ketkä ja mitkä tahot täällä niitä verorahoja kuluttaa, siitä pisteet!

Vierailija
6/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ehkä oudoin lukemani sepustus. Joku uskottavuus pitäisi olla, että tarina edes teoriassa voisi olla totta.

Vierailija
7/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska aloitus, mutta tiesitkö että lääkäritkin ovat akateemisia ja monet heistä ovat töissä julkisessa terveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa? Siellä missä sinäkin saat hoitoa jos satut sairastumaan, tollo. Yksityislääkäritkin kirjoittavat lähetteitä yliopistosairaaloihin jotka ovat, öö, julkisia.

Vierailija
8/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ehkä oudoin lukemani sepustus. Joku uskottavuus pitäisi olla, että tarina edes teoriassa voisi olla totta.

No enhän minä tiedä, näin se nainen kertoi. Kuulemma hoitoalalla ovat akateemisia nuo ylemmät amk-tutkinnot. Niillä on joku poikkeus jos työnantaja sen niille myöntää. Muuten on tosi kivanoloinen nainen.

Vierailija
9/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria? Yleensähän ne hoitoalan YAMK-typyt jyrää alemmin koulutettuja pikku bosseina just siellä julkisella puolella.

Vierailija
10/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kuvitella noin? Miten esim. lääkärit, eikö tuolla logiikalla kaikkien lääkäreiden pitäisi työskennellä yksityisellä 😄

Vierailija
11/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tarinaa ap selittää

Vierailija
12/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö itse sitä paskaasi

Vierailija
13/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sukupuolet olisivat olleet toisinpäin, niin...?

Edelleen surkea paska trolli

Vierailija
14/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö itse sitä paskaasi

Ruskean talon touhuja.

Vierailija
15/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen?

No näin hän sanoi kun on se YAMK todistuskin. Mutta luulin että hoitoalalla kaikki akateemiset ovat yksityisellä sektorilla.

Luulit väärin, sun moka.

Vierailija
16/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen?

Luulit väärin, sun moka.

Aivan kauheita naisia hoitoalalla, hyi! On siis valehdellut minulle tämä nainen alusta lähtien.

Vierailija
17/17 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sitten poliisitkin siirtää yksityispuolelle? Aika paradoksaalista, mutta sitten alkais olla meno kuin Venäjällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän