Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vaatia naiselta sitä että pitää huolta itsestään?

Vierailija
05.05.2024 |

Kyse tinderistä 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on vähän oudosti muotoiltu. Et voi "vaatia" muilta tätä. Voit tosin vaatia itseltäsi ettet kelpuuta heitä seuraksesi. 

Vierailija
62/63 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä on mutta kun on saatu mies vakituiseen suhteeseen niin monet naiset repsahtavat. Ei enää meikata eikä välitetä miten pukeutuu. Kuljetaan virttyneissä verkkareissa tukka sekaisin. Omassa kaveripiirissä on näitä vaikka kuinka paljon.

Parisuhteesta tulee vähän turhan työläs järjestely, jos puolisoa varten pitää alkaa meikkaamaan ja pukeutumaan ja "edustamaan" ihan vaan kotona kahdestaan ollessa. Mä olen ihan normaali ihminen ja jos mies on tykästynyt minuun meikeissä ja näteissä vaatteissa, niin en minä ihmisenä muutu jos olen kotona verkkareissa ja tukka sekaisin. Jos on noin pinnallinen, niin ei siitä suhteesta sitten mitään voi tulla muutenkaan. Ja ihan rehellisyyden nimissä, kyllä ne miehetkin repsahtavat ja lakkaavat pistämästä parasta esitystään siinä vaiheessa, kun nainen on saatu suhteeseen. Sitä sanotaan suhteen arkistumiseksi ja jos ei sitä kestä, niin ei pidä suhteeseen ryhtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Omanikäistä naista en huoli. Naisen täytyy olla nuorempi 

mies 42

Mutta miksi sen naisen pitää katsella ryppyistä vanhenevaa miestä? Se on vaan niin väärin.

Seksikkäimmän miehen tittelin vei Patrick Demsey 57v.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-seksikkain-mies-2023-on-va…

Erittäin harva suomalainen mies vastaa Dempseyta ulkonäöltään.

Ja jos vastaisikin, niin miksi joku luulee että äänestyksen voittaminen tarkoittaisi sitä että nuoremmat naiset nauttisivat noin ryppyisen miehen katselemisesta? Tietysti jos mies on kuuluisa näyttelijä tai miljonääri, niin joku tietysti löytyy joka kykenee sulkemaan silmänsä ja olemaan välittämättä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä