Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että yksikään mies HALUAA perhepetiä?

Vierailija
24.01.2007 |

Tuli vaan mieleen tuosta Perhe-lehden kannesta: miesraukka näyttää suorastaa kuohitulta, jotenkin säälittää. Ihan kuin julistaisi koko maailmalle, että meillähän ei enää avioseksiä harrasteta. Joo, ja tiedän että seksiä voi harrastaa muuallakin kuin sängyssä, mutta...

Eiköhän perhepeti ole 99% tapauksista naisen ehdotus/halu. Paitsi av:lla, nyt ilmoittautuu monta leijonaemoa joiden miehet suorastaan vaativat lapset samaan sänkyyn ;)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketuttaa kun ei saa nukkua ukon kainalossa, vauva on siinä joka ikinen yö!

Vierailija
2/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin, jos mies ei haluais nukahtaa minun viereeni. En ole mikään seksiä kovilla lauteilla-tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä touhuillaan ennen nukkumaanmenoa, jolloin lapsi on aina omassa sängyssään. Herää joka tapauksessa ensimmäisenä perheessa, joten ei senkään puolesta ole mitään merkitystä menetettyjen aamusessioiden suhteen.

Meillä mies kyllä tykkää nukkua pikkuinen kainalossa. Nyt ei ole vaellellut kolmeen yöhön ja tänään mies sanoi aamulla, että harmittaa, kunnei tule viereen. On kuulemma päivän kohokohta herätä tyttäremme hymyyn,

Vierailija
4/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiiliko pitäis olla vai mitä? Tuskin myöskään lähtevät äitien henk koht haluista tai haluamatta jättämisistä!

Vierailija
5/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä enemmänkin yritän ajaa niitä pois ;) Ei meillä silti varsinaisia perhepetejä harrasteta, kyllä lapset enemmän omissa sängyissään nukkuvat.

Vierailija
6/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen takia ettei hänen tarvitse nousta ylös yöllä antamaan tuttia tai jotain. On siis laiska. Siis saisin siirtää vauvan omaan sänkyyn hänenkin mielestään, mutta vain jos hoidan yöhommelit ihan itse. Siihen en taas minä suostu, joten perhepedissä nukutaan.

Vierailija
7/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten olohuoneessa, keittiössä jne...

Vierailija
8/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset tulevat yöllä väliimme, niin menen muualle nukkumaan. En kerta kaikkiaan saa nukuttua, jos pienet kädet ja jalat huitovat koko ajan.

Vierailija
9/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein harmittelee sitä kun lapsi ei tahdo nukkua vieressä vaan vain omassa sängyssään. Monta kertaa on ottanut pojan viekkuunsa illalla josko nukahtaisi siihen kainaloon, mutta ei niin ei.

Vierailija
10/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot onnellinen että yleensä nukkuu samassa sängyssä edellisten lapsien kanssa nukku kokonaan eri huoneessa. :D seksiä kun voi harrastaa muuallakin kuin AVIOSANÄGYSSÄ mä en edes tykkää nukkua miehen kyljessä KUUMA tulee ..

Vierailija
11/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän että sekä mies ja minä haluaisimme että lapset nukkuisi omissä sängyissään, mutta aamuyöstä ne viimeistään kömpii viereen.

Vierailija
12/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska hereillä aina kun toinen kääntää kylkee ja pysys lakanatkin puhtaampina omassa sängyssä :D

Vierailija
13/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli vaan mieleen tuosta Perhe-lehden kannesta: miesraukka näyttää suorastaa kuohitulta, jotenkin säälittää. Ihan kuin julistaisi koko maailmalle, että meillähän ei enää avioseksiä harrasteta. Joo, ja tiedän että seksiä voi harrastaa muuallakin kuin sängyssä, mutta...

Eiköhän perhepeti ole 99% tapauksista naisen ehdotus/halu. Paitsi av:lla, nyt ilmoittautuu monta leijonaemoa joiden miehet suorastaan vaativat lapset samaan sänkyyn ;)

No meillä mies (kolmen lapsen isä) on kommentoinut perhepedissä nukkumistamme tasan kerran tässä matkan varrella. Silloin aiheena oli esikoisemme siirtyminen nukkumaan toiseen huoneeseen ennen kakkosen syntymää. Miehen kommentti sanasta sanaan kutakuinkin " kun sinä karkoitit N:n pois meidän sängystä" ;-).

Niinpä: minä tosiaan " karkoitin" lapsen pois sängystä omaan sänkyynsä, koska en halunnut nukkua vauvan ja kaksi ja puolivuotiaan kanssa, kun pelkäsin pyörivän isosisaruksen potkivan vauvaa unissaan tms.

Muuten meillä mies on vakaasti sitä mieltä, että lapsen on hyvä nukkua vanhempansa vieressä. Jossain vaiheessa meillä minä nukuin vauvan kanssa, mies nukkui kakkosen kanssa samassa huoneessa ja seksiä tuli silti harrastettua ;-). Kun kakkonen oli liki kuusivuotias (jep, kakkosen ja kolmosen ikäero 4 ja puoli vuotta), raaski isä jättää kullannuppunsa nukkumaan " ihan yksin" (lue: ison siskon kanssa samaan huoneeseen). (ja nyt vilkuttelen tutuille) Tällä hetkellä meidän vieressämme nukkuu kolmevuotias pikkuihminen.

Minusta tuo on söpöä :). Ja voin erittäin syväll rintaäänellä sanoa, että kyllä: ainakin minun mieheni mielestä perhepeti on ns. hyvä ratkaisu. Tosin hän on nukkunut oman isänsä rinnan päällä jo reilusti ennen " perhepeti" -käsitteen lanseeraamista.

Meillä nukutaan perhepedissä ja sitä seksiä tosiaan harrastetaan hereillä ollessamme, ei nukkuessamme.

Vierailija
14/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös mielelläänjättää lapsen kainaloonsa nukkumaan, paitsi jos innostumme muuhun aktiviteettiin kuin nukkumiseen. Silloin viimeistään lapsi kiikutetaan vauhdilla omaan sänkyyn.

Itse en perhepedistä ole innostunut, ahdistaa kun muksu ' halii' keskellä yötä niin ettei meinaa henki itsellä kulkea. Sitä paitsi 160 cm leveä sänky on vain yksinkertaisesti liian pieni kolmelle.

Vierailija
15/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ottaisi mielellään heidät meidän sänkyymme. Mielestäni lasten tulisi nukkua omissa sängyissään mutta voivat aina tulla jos on jotakin hätää. Miehen mielestä perhepeti olisi parempi...joskus riitelemmekin tästä.

Vierailija
16/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esikko ryömii meidän sänkyyn yöllä ja se häiritsee minua, herään joka kerta. Mies ei herää vaikka napero menee miehen kanssa samalle tyynylle nukkumaan... Eli meillä hyvien unenlahjojensa puolesta perhepetiä vonkuu mies ja minä kääntelehdin miljoona kertaa yössä lähden lopulta olohuoneeseen katsomaan tekstitv:tä...

Vierailija
17/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies totesi että ei sitä läheisyyttä liikaakaan voi koskaan olla. Miettikääpä mitä tarkoitti.

Vierailija
18/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 180cm leveä sänky ja silti ahdistaa, jos jompikumpi tenavista änkeää viereen yöllä. Saa aika nopeasti passituksen omaan sänkyynsä. Mulle hyvä yöuni on tärkeetä tai muuten oon ku persuksiin ammuttu karhu aamuisin.

Vierailija
19/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3m40cm leveässä perhepedissä. Hyvin mahdutaan, kaksi lasta ja kaksi aikuista. Sukupuolielämää varten on mm toinen sänky toisessa (lukittavassa) huoneessa. Niin ja tämä " perhepeti" perinne on siirtynyt sukupolvelta toiselle. Ainakin me itse lapsena ja vanhempamme ovat nukkuneet näin ja todennäköisesti myös aikaisemmat polvet. Omat sängyt ovat kaiketi aika uusi keksintö suurimmalle osalle suomalaisista. Ei olla herkkäunisia, kun ollaan lapsesta asti tähän totuttu. Koskaan ei olla syöty uni-, masennus- tms lääkkeitä.

Vierailija
20/23 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa ehdottanut että jos opettaisimme lapsen nukkumaan omassa sängyssä mutta ehkä hieman jopa liian ylisuojelevainen mieheni haluaa nukkua lapsen vieressä jotta tietää onko kaikki koko ajan hyvin. Hän omien sanojensa mukaan nauttii lapsen tuhinasta ja siitä, että lapsi itsekin tykkää olla äidin ja isin vieressä.

Meillä ei ole seksiä harrastettu sängyssä kohta kahteen vuoteen, nyt on kuitenkin pikkukakkonen tulossa:)

En muutenkaan ymmärrä miksi ja miten niin sänky on seksin harrastamista varten, meillä ainakin molemmat olemme täysin loppu kun sänkyyn asti pääsemme ja seksi on kyllä silloin viimeisenä mielessä. Otollisin aika seksiin onkin päivällä viikonloppuisin. Lisäksi mieheni on seksuaalisesti passiivisempi osapuoli kuin minä. Tällainenkin voi siis olla mahdollista:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi