Paljonko olet joutunut miestäsi opettamaan?
Itse olen saanut koulia aika paljon, oli aika mölli lapsuuskotinsa takia mutta nyt alkaa olla seurapiirikelpoinen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät lähtökohtaisesti yhtään sen enemmän oikeassa kuin miehetkään. Elää voi niin monella tavalla. Naisilla on sen sijaan paljon miehiä voimakkaampi taipumus pyrkiä muokkaamaan puolisoa. Ja voimaantua sitten tästä ominaisuudesta, jota miehet lähinnä olosuhteiden pakosta sietävät.
Täysin tämä! Sitten naiset aina jauhaa tasa-arvoisesta parisuhteesta ja että mies ei kanna korttaan kekoon parisuhteessa. Se naisten ymmätämä tasa-arvoisuus on toisin sanoen täysin sitä, että suhde on tasa-arvoinen, jos mies tekee niin kuin nainen haluaa. Milloin nainen antaa esim miehen päättää, että koska on seuraava siivouspäivä? Aivan, ei koskaan. Tasa-arvoisessa suhteessahan myös toisen pitäisi välillä saada päättää näitä asioita.
Kuka oikeasti uskoo tämän ketjun vitsillä heitettyjä tokaisuja kouluttamisesta? Jokaisessa parisuhteessa kumpikin puoliso oppii ajan mittaan, mitkä ovat toiselle tärkeitä asioita. Niitä sitten yrittää jokainen kykyjensä mukaan kunnioittaa.
Oma on ollut valintanne: oppilas vai puoliso! Itse hain ja sain tasavertaisen (ja täyspäisen) puolison/ihmisen. Neljäkymmentä vuotta sitten.