Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yksinhuoltajaisä selittää tytöille kuukautiset jne?

Vierailija
05.05.2024 |

Vai puhutaanko niistä mummon, tädin tai kummin kanssa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisten alkamisikä on hyvin yksilöllistä ja siihen vaikuttaa myös geenit. Tosin moni muukin asia, esimerkiksi identtisellä kaksossiskollani alkoi kuukautiset noin 1,5 vuotta aiemmin kuin minulla.

Minä en ole koskaan ostanut tytölle siteitä. Jokuja niitä taisi olla saatavilla, mutta ei niiden kulutusta ole kyllä tarvinnut seurata. Tyttö hyvin nopeasti osti ihan itse sellaiset siteet/suojat joita halusi käyttää. Sitä en tiedä kuinka paljon hän on niistä keskustellut kavereiden kanssa mutta ei me olla erikseen aiheesta keskusteltu.

Oletko varma, että osti itse?

Ja miksi mun se edes pitäisi tietää, mutta joo olen melko varma saattaa olla että ostaa myös muiden puolesta.

Tai sitten hän kulki vessapaperit housuissa kun kotona ei ollut suojia saatavilla.

Vierailija
62/64 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että nyt kun alat olla sukukypsä, niin etupepusta tai etupyypyystä, kumpaa termiä sitten käytättekään, alkaa tulla verta. Muslimbrothers ei siedä sinua silloin, mutta tosi mies kyllä hoitaa homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisten alkamisikä on hyvin yksilöllistä ja siihen vaikuttaa myös geenit. Tosin moni muukin asia, esimerkiksi identtisellä kaksossiskollani alkoi kuukautiset noin 1,5 vuotta aiemmin kuin minulla.

Minä en ole koskaan ostanut tytölle siteitä. Jokuja niitä taisi olla saatavilla, mutta ei niiden kulutusta ole kyllä tarvinnut seurata. Tyttö hyvin nopeasti osti ihan itse sellaiset siteet/suojat joita halusi käyttää. Sitä en tiedä kuinka paljon hän on niistä keskustellut kavereiden kanssa mutta ei me olla erikseen aiheesta keskusteltu.

Oletko varma, että osti itse?

Ja miksi mun se edes pitäisi tietää, mutta joo olen melko varma saattaa olla että ostaa myös muiden puolesta.

Ai kuten sinä?

Vierailija
64/64 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjutut pitää kaikkien osata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi