En kertakaikkiaan ymmärrä miksi joku vielä nykyään tupakoi. Miksi ette polta setelikääröjä huviksenne?
Mitä kiksejä siitä savun hengittelystä edes saa? Maksaakin ihan tolkuttomasti ja on todella wt.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhät tupakoi kun rahaa menee satasia kuukaudessa ja sitten niillä ei ole ahaa ruokaan.
No, miksi tupakan verotusta täytyy aina niinkuin jonain opittuna tapana nostaa nostamisen jälkeen. Ei ne addiktit tupakointia pysty lopettamaan vain siksi, ettei heillä sitten ole varaa enää ruokaan. Eikä se valtiolle olisi edes hyväksikään, kun valtio menettäisi noiden addiktoituneiden rahat
Vierailija kirjoitti:
Koska nikotiiniriippuvuus on ihan älyttömän voimakas. Oma isä on ollu nyt n. 6 vuotta polttamatta ja edelleen taistelee mielitekojen kanssa jatkuvasti. Osalla ihmisistä aivot ei kenties koskaan kunnolla opi siitä addiktiosta pois, joten se tupakoimattomuus on ihan todella, todella vaikeeta. Tietysti sellanen ihminen ei asiaa ymmärrä, joka ei oo samanlaista riippuvuutta kokenu.
Paljon on myös ihmisiä, jotka on lopettaneet tupakoinnin, mutta jauhavat sitten nikotiinituotteita loppu ikänsä, kun niistä on ihan yhtä vaikea päästä eroon, kuin tupakastakin
Luin ensimmäisen sivun kommentit ja niissä kukaan ei vastannut kysymykseen. Sen sijaan alettiin puhua alkoholin käytöstä ja kaikenlaisesta muusta mikä ei vastannut kysymykseen. Ilmeisesti tupakoitsijat eivät itsekään tiedä miksi polttavat vielä nykyäänkin, vaikka on todettu ettei tupakalla ole mitään hyviä vaikutuksia. Jotkut alkoholit kuten viini tai olut maistuvat hyvältä, mutta tupakka ei maistu, joten tuskinpa kenenkään syy polttaa on sen hyvä maku.
Lisäkysymyksenä ap:n esittämään kysyisin, että eikö teitä tupakoitsijoita hävetä kun haisette niin järkyttävälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja alkoholi pitäisi kieltää, ihan sen takia miten paljon haittoja ne aiheuttavat muille ihmisille.
Näistä johtuvia terveydenhuoltokuluja ei kukaan tunnu itkevän samalla tavalla kuin jotain asumistukia ja toimeentulotukia, te kaikki veronmaksajat maksatte myös tupakan ja alkoholin käytöstä johtuvat kulut.
Niissä on niin iso verotus että maksavat itse omat kulunsa verojen kautta mitä maksavat niistä.
Lyhentävät myös elinikää niin ettei tule samalaista kuluerää kuin useista eläkeläisitä jotka kuppaa rahoja enemmän mitä työtä tekevät tienaa kuussa ylitöineen päivineen.
Mikään ei korvaa sitä miten paljon haittaa ja surua ne aiheuttaa niitä käyttävien läheisille. Ja työtä poliisille, päihteet aiheuttaa 90% poliisitehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi rentouttaa plus rööki nyt vaan on ihan saatanan hyvää. Huomioin muut ihmiset, en väkisin puhalla sitä savua kenenkään naamaan ja esim dösärillä menen kauemmaksi muista tupruttelemaan. En polta parvekkeella tumpit laitan roskikseen ja maksan yksityisellä kaikki mahdolliset lääkärikulut jos niitä tulee. Jos vastaavasti en saa tupakkaa, olen aivan helvetisti kärttyisempi ja huonompi ihminen koko tälle ihanalle yhteiskunnalle. Joten antakaa te tupakoimattomat mun polttaa rauhassa silloin kun minusta siltä tuntuu, kannan siitä omat vastuuni
Kai sä tajuat, että olet kärttyinen siksi, että poltat? Se on se tupakanhimo, joka tekee kärttyisäksi ja tupakointi sitten poistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi rentouttaa plus rööki nyt vaan on ihan saatanan hyvää. Huomioin muut ihmiset, en väkisin puhalla sitä savua kenenkään naamaan ja esim dösärillä menen kauemmaksi muista tupruttelemaan. En polta parvekkeella tumpit laitan roskikseen ja maksan yksityisellä kaikki mahdolliset lääkärikulut jos niitä tulee. Jos vastaavasti en saa tupakkaa, olen aivan helvetisti kärttyisempi ja huonompi ihminen koko tälle ihanalle yhteiskunnalle. Joten antakaa te tupakoimattomat mun polttaa rauhassa silloin kun minusta siltä tuntuu, kannan siitä omat vastuuni
Tupakoitsijana et tajua sitä, että haiset paskalle koko ajan ja että se tupakoimisesi häiritsee, vaikka raahaudut sen muutaman metrin sivummalle. Täysin sama juttu, jos minä kysyisin vieressä olevalta ihmiseltä, että ei kai teitä haittaa, jos minä paskannan tähän eteesi ja pakotan sinut haistelemaan ulostettan
Tajuan vallan hyvin. Pidä se turvaväli vain aina. Mun lähelle ei tarvi tulla. Pari metriä minusta väliä, niin olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Luin ensimmäisen sivun kommentit ja niissä kukaan ei vastannut kysymykseen. Sen sijaan alettiin puhua alkoholin käytöstä ja kaikenlaisesta muusta mikä ei vastannut kysymykseen. Ilmeisesti tupakoitsijat eivät itsekään tiedä miksi polttavat vielä nykyäänkin, vaikka on todettu ettei tupakalla ole mitään hyviä vaikutuksia. Jotkut alkoholit kuten viini tai olut maistuvat hyvältä, mutta tupakka ei maistu, joten tuskinpa kenenkään syy polttaa on sen hyvä maku.
Lisäkysymyksenä ap:n esittämään kysyisin, että eikö teitä tupakoitsijoita hävetä kun haisette niin järkyttävälle?
Matalapalkkalaisen ei kannata luopua yhdestä nautinnosta kurjistaakseen työpäivää edelleen ja pidentääkseen kurjaa työuraansa raittiudella.
Mä tykkään olla wt ja olen ylpeä siitä. Amerikassa monet weeteet on tulleet julkkiksiksi ja rikkaiksi.
Wt-kultuuri on hieno juttu ja rikkaatkin matkii sitä.
Monelta löytyy tatuointeja ja pukeutuu kuin weeteet. Matkitte meikäläisten luokkaa.
Ei teistä tule ikinä aitoja, mutta kovasti yritätte matkia meikäläisiä. Vääntäkää ite sätkänne.
Jos ei osaa niin ei ole aito weetee. wt on ehta wiikinki tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään ihmetellyt, että miten monilla tuntemillani ihmisillä on kyllä rahaa esim. tupakkaan, siideriin / kaljaan, meikkeihin ja muuhun sellaisiin aikuisten juttuihin, mutta sitten kun pitäisi ostaa vaikka vaatteita ja leluja lapsille, niin valitetaan, että kuinka paljon ne maksaa tai kuinka paljon lasten ruokkiminen maksaa.
Mikset sinä osta vaatteita ja leluja jos asia on niin sinulle sydämen asia?
Vai jeesusteletko vain?
Olisko jotain jos tupakan hintoja laskettaisi niin lasten ei tarvitsisi kärsiä enää.
Alkoholikin on tosi kallista ja ei ne verovarat mene lapsille.
Kaikki on periaatteessa lapsilta pois jos asiat maksaa liikaa.
Liian iso vuokra on lapsilta pois ja yleisesti monet muutkin asiat kuin tupaka tai alkoholi on lapsilta pois.
Asialle voisi tehdä jotain laskemalla verotusta.
Jos tupakka ja muut päihteet ovat elämässä number one, ei saa tehdä lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään ihmetellyt, että miten monilla tuntemillani ihmisillä on kyllä rahaa esim. tupakkaan, siideriin / kaljaan, meikkeihin ja muuhun sellaisiin aikuisten juttuihin, mutta sitten kun pitäisi ostaa vaikka vaatteita ja leluja lapsille, niin valitetaan, että kuinka paljon ne maksaa tai kuinka paljon lasten ruokkiminen maksaa.
Mikset sinä osta vaatteita ja leluja jos asia on niin sinulle sydämen asia?
Vai jeesusteletko vain?
Olisko jotain jos tupakan hintoja laskettaisi niin lasten ei tarvitsisi kärsiä enää.
Alkoholikin on tosi kallista ja ei ne verovarat mene lapsille.
Kaikki on periaatteessa lapsilta pois jos asiat maksaa liikaa.
Liian iso vuokra on lapsilta pois ja yleisesti monet muutkin asiat kuin tupaka tai alkoholi on lapsilta pois.
Asialle voisi tehdä j
Onhan se niinkin et jos kaikki rahat menee kaljaan, röökiin, vuokraan ja ruokaan ei sitä riitä enää ehkäisyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijana et tajua sitä, että haiset paskalle koko ajan ja että se tupakoimisesi häiritsee, vaikka raahaudut sen muutaman metrin sivummalle. Täysin sama juttu, jos minä kysyisin vieressä olevalta ihmiseltä, että ei kai teitä haittaa, jos minä paskannan tä
Etkö ikinä matkusta bussissa? Kun nouset bussiin, pilaat toisten hengitysilman. 🚬
Kerrostalon parveketupakoitsijat ovat ikäviä. Ei voi parvekkeella tuulettaa vaatteita, kun tupakan haju tarttuu niihin.
Tullut joskus aloitettua eikä just nyt voi lopettaa.