Setämies töissä
Mitä mietitte te viiskymppiset ukkomiehet, jotka yritätte töissä iskeä kaikkea mikä liikkuu? Ettekö huomaa, jos kohde ei ole kiinnostunut. Vai riittääkö se, että nainen ei puhu teille rumasti? Eikö riittäisi, jos yritätte parantaa kotiolojanne?
Kommentit (42)
Inhottava ketju, varmaan kaikki vastaukset samasta kynästä.
Kyllä nykyajan setämies tajuaa mitä saa ja mitä ei saa töissä tehdä. Jos ei tajua, niin saa pian kalossin kuvaa persuliin.
En ollut edes setämies vielä kun tämä selvisi minulle. Töissä ei enää sopinut jutella rohkeita, ja tytöt ei enää hihitelleet ja punastelleet vaan joku niistä saattoi marssia pääluottamusmiehen tai pomon puheille. Onneksi en ollut se joka kärähti ja joutui ripitettäväksi, enkä se toinen joka sai kenkää. Olin se, joka osasi korjata käytöstään.
Ehkä juuri siksi työpaikan tytöt tykkäsivät minusta. Joskus se johti siihen että ei tarvinnut lähteä yksin firman pikkujouluista, mutta siitäkään en kehuskellut jälkeenpäin kuten moni teki.
Kun tapasin vaimoni, loppui sekin vähä seikkailu. Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut tulla moittimaan käytöstäni työpaikalla, olen ystävällinen ja seurallinen mutta varon puheitani. Ei se ole kovin paljoa vaadittu. t. Setämies -63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on katkera vanhempi nainen joka on muuttunut näkymättömäksi kaikenikäisille miehille ja on siksi kateellinen kun nuoremmat naiset saavat miesten huomion.
Läskien kaljujen 57v Penttien ja Eskojen huomio on samanarvoista kuin kilo paskaa.
Miksi pelkäät miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on katkera vanhempi nainen joka on muuttunut näkymättömäksi kaikenikäisille miehille ja on siksi kateellinen kun nuoremmat naiset saavat miesten huomion.
Läskien kaljujen 57v Penttien ja Eskojen huomio on samanarvoista kuin kilo paskaa.
Pentit ja Eskot ovat noin 75-vuotiaita.
kuulun tohon kategoriaan ja en kyllä ole koittanut iskeä ketään 15 vuoteen. Eli älä yleistä, yleensä tässä iässä tajuaa jo pysyä eukoista kaukana, oma nyt menee vielä tossa...vain idiootti aloittaa saman rumban alusta, ensin kivaa pari kuukautta ja sitten koittaa arki, ei kiitos enää ikinä.
Kyllä työpaikan huorulilta pitää edes leikillään vongata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyajan setämies tajuaa mitä saa ja mitä ei saa töissä tehdä. Jos ei tajua, niin saa pian kalossin kuvaa persuliin.
En ollut edes setämies vielä kun tämä selvisi minulle. Töissä ei enää sopinut jutella rohkeita, ja tytöt ei enää hihitelleet ja punastelleet vaan joku niistä saattoi marssia pääluottamusmiehen tai pomon puheille. Onneksi en ollut se joka kärähti ja joutui ripitettäväksi, enkä se toinen joka sai kenkää. Olin se, joka osasi korjata käytöstään.
Ehkä juuri siksi työpaikan tytöt tykkäsivät minusta. Joskus se johti siihen että ei tarvinnut lähteä yksin firman pikkujouluista, mutta siitäkään en kehuskellut jälkeenpäin kuten moni teki.
Kun tapasin vaimoni, loppui sekin vähä seikkailu. Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut tulla moittimaan käytöstäni työpaikalla, olen ystävällinen ja seurallinen mutta varon
Mut ku se riippuu setämiehestä. Esim case Leppilampi. Naiset puolustaa vaahtopallot pöksyissä.
Pitäähän sitä menopaussista kärsivääkin yrittää elvyttää, ihan lähimmäisenrakkaudesta.
Setämiehet ovat viimeinen oikeiden viriilien miesten sukupolvi.
Nuoremmat sukupolvet ovat täydellisen kastroituja punavihreiden naisten toimesta. Surkeita, pelokkaita ja vapisevia pikku nöyristelijöitä. Miesten irvikuvia.
- setämiesten setämies -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin vaimoni, loppui sekin vähä seikkailu. Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut tulla moittimaan käytöstäni työpaika
Tai Lauri Tähkä! Suomi-pirkot yhteen ääneen puolustamassa että kyllä Tähkä saa naista ahdistelemattakin.
Ovatko isäsi veljet siis samassa työpaikassa?
Ajattelitko, että ne työpaikkojen setämiehet oikein joukolla lukevat mammapalstaa ja vastailevat tiedusteluihisi heidän ajatuksenjuoksustaan?
"Kiltit lapset eivät vaadi mitään: kiltit lapset eivät saa mitään." sanottiin siellä Preussinkin suunnalla aikoinaan.
Setämiehet seuraa somessakin , jopa alaikäsiä. Eräs tunnetun yhtyeen miessolisti aloitti tiktokissa seuraamaan naisfaniaan heti kun fani täytti 16v . Olivat jo tutustuneet keikoilla. Oksettavaa; kaikille mukavaa ja kivaa esittävä familymän kyseessä..
Setämies on miespelkoisten sepittämä mielikuvitusolento.
Kilo paskaa voi lannoittaa ruusut kukkimaan.
Vierailija kirjoitti:
töissä voi aikansa kuluksi yrittää saada vähän nuorempaa kuin kotona, ei siinä sen kummempaa
Aikansa kuluksi?!? Eikö töissä tehdäkään töitä?
Mä en yritä iskeä ketään mutta toki katson naisia halusivat tai eivät JOS ovat mun makuun hyvännäköisiä.
Olen reilu viisikymppinen setämies ja tunsin piston sydämessäni. :(
Vinkit menee tosin kohdallani hyvin perille. Saan nykyisin pikahylkäyksen jo luokkaa kahdelta kolmasosalta viehättävistä kesätytöistä, kun vielä viisi vuotta sitten minua piti kiinnostavana luokkaa kolmesta neljään viidestä.