Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Setämies töissä

Vierailija
05.05.2024 |

Mitä mietitte te viiskymppiset ukkomiehet, jotka yritätte töissä iskeä kaikkea mikä liikkuu? Ettekö huomaa, jos kohde ei ole kiinnostunut. Vai riittääkö se, että nainen ei puhu teille rumasti? Eikö riittäisi, jos yritätte parantaa kotiolojanne?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu viisikymppinen setämies ja tunsin piston sydämessäni. :(

Vinkit menee tosin kohdallani hyvin perille. Saan nykyisin pikahylkäyksen jo luokkaa kahdelta kolmasosalta  viehättävistä kesätytöistä, kun vielä viisi vuotta sitten minua piti kiinnostavana luokkaa kolmesta neljään viidestä.

Vierailija
22/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava ketju, varmaan kaikki vastaukset samasta kynästä. 

Kyllä nykyajan setämies tajuaa mitä saa ja mitä ei saa töissä tehdä. Jos ei tajua, niin saa pian kalossin kuvaa persuliin.

En ollut edes setämies vielä kun tämä selvisi minulle. Töissä ei enää sopinut jutella rohkeita, ja tytöt ei enää hihitelleet ja punastelleet vaan joku niistä saattoi marssia pääluottamusmiehen tai pomon puheille. Onneksi en ollut se joka kärähti ja joutui ripitettäväksi, enkä se toinen joka sai kenkää. Olin se, joka osasi korjata käytöstään.

Ehkä juuri siksi työpaikan tytöt tykkäsivät minusta. Joskus se johti siihen että ei tarvinnut lähteä yksin firman pikkujouluista, mutta siitäkään en kehuskellut jälkeenpäin kuten moni teki. 

Kun tapasin vaimoni, loppui sekin vähä seikkailu. Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut tulla moittimaan käytöstäni työpaikalla, olen ystävällinen ja seurallinen mutta varon puheitani. Ei se ole kovin paljoa vaadittu.   t. Setämies -63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on katkera vanhempi nainen joka on muuttunut näkymättömäksi kaikenikäisille miehille ja on siksi kateellinen kun nuoremmat naiset saavat miesten huomion.

Läskien kaljujen 57v Penttien ja Eskojen huomio on samanarvoista kuin kilo paskaa.

Miksi pelkäät miehiä?

Vierailija
24/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on katkera vanhempi nainen joka on muuttunut näkymättömäksi kaikenikäisille miehille ja on siksi kateellinen kun nuoremmat naiset saavat miesten huomion.

Läskien kaljujen 57v Penttien ja Eskojen huomio on samanarvoista kuin kilo paskaa.

Pentit ja Eskot ovat noin 75-vuotiaita.

Vierailija
25/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu s-sanan käytöstä.

Vierailija
26/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun tohon kategoriaan ja en kyllä ole koittanut iskeä ketään 15 vuoteen. Eli älä yleistä, yleensä tässä iässä tajuaa jo pysyä eukoista kaukana, oma nyt menee vielä tossa...vain idiootti aloittaa saman rumban alusta, ensin kivaa pari kuukautta ja sitten koittaa arki, ei kiitos enää ikinä.

Vierailija
27/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työpaikan huorulilta pitää edes leikillään vongata.

Vierailija
28/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
29/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyajan setämies tajuaa mitä saa ja mitä ei saa töissä tehdä. Jos ei tajua, niin saa pian kalossin kuvaa persuliin.

En ollut edes setämies vielä kun tämä selvisi minulle. Töissä ei enää sopinut jutella rohkeita, ja tytöt ei enää hihitelleet ja punastelleet vaan joku niistä saattoi marssia pääluottamusmiehen tai pomon puheille. Onneksi en ollut se joka kärähti ja joutui ripitettäväksi, enkä se toinen joka sai kenkää. Olin se, joka osasi korjata käytöstään.

Ehkä juuri siksi työpaikan tytöt tykkäsivät minusta. Joskus se johti siihen että ei tarvinnut lähteä yksin firman pikkujouluista, mutta siitäkään en kehuskellut jälkeenpäin kuten moni teki. 

Kun tapasin vaimoni, loppui sekin vähä seikkailu. Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut tulla moittimaan käytöstäni työpaikalla, olen ystävällinen ja seurallinen mutta varon

Mut ku se riippuu setämiehestä. Esim case Leppilampi. Naiset puolustaa vaahtopallot pöksyissä.

Vierailija
30/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä menopaussista kärsivääkin yrittää elvyttää, ihan lähimmäisenrakkaudesta.

Vierailija
31/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet ovat viimeinen oikeiden viriilien miesten sukupolvi.

Nuoremmat sukupolvet ovat täydellisen kastroituja punavihreiden naisten toimesta. Surkeita, pelokkaita ja vapisevia pikku nöyristelijöitä. Miesten irvikuvia.

- setämiesten setämies -

Vierailija
32/42 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin vaimoni, loppui sekin vähä seikkailu. Koskaan ei ole kenenkään tarvinnut tulla moittimaan käytöstäni työpaika

Tai Lauri Tähkä! Suomi-pirkot yhteen ääneen puolustamassa että kyllä Tähkä saa naista ahdistelemattakin. 

Vierailija
33/42 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko isäsi veljet siis samassa työpaikassa?

Vierailija
34/42 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko, että ne työpaikkojen setämiehet oikein joukolla lukevat mammapalstaa ja vastailevat tiedusteluihisi heidän ajatuksenjuoksustaan?

Vierailija
35/42 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiltit lapset eivät vaadi mitäänkiltit lapset eivät saa mitään." sanottiin siellä Preussinkin suunnalla aikoinaan.

Vierailija
36/42 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet seuraa somessakin , jopa alaikäsiä. Eräs tunnetun yhtyeen miessolisti aloitti tiktokissa seuraamaan naisfaniaan heti kun fani täytti 16v . Olivat jo tutustuneet keikoilla. Oksettavaa;  kaikille mukavaa ja kivaa esittävä familymän  kyseessä.. 

Vierailija
37/42 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies on miespelkoisten sepittämä mielikuvitusolento.

Vierailija
38/42 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo paskaa voi lannoittaa ruusut kukkimaan.

Vierailija
39/42 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töissä voi aikansa kuluksi yrittää saada vähän nuorempaa kuin kotona, ei siinä sen kummempaa

Aikansa kuluksi?!? Eikö töissä tehdäkään töitä?

Vierailija
40/42 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yritä iskeä ketään mutta toki katson naisia halusivat tai eivät JOS ovat mun makuun hyvännäköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän