Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkitsivat: miksi näen jatkuvasti unia nuoruuden ihastuksesta?

Vierailija
05.05.2024 |

Osaisko joku tulkita unia? Miksi näen jatkuvasti unia nuoruuteni ihastuksesta? Tämä ihastukseni oli yksipuolista, vähän ehkä jopa pakkomielteistä monen vuoden ajan. Tästä on aikaa jo vuosikymmeniä, nykyään olen nelikymppinen, perheellinen ja parisuhteessa, enkä ole kuullut tuosta tyypistä edes mitään vuosikymmeniin. Jostain syystä hän kummittelee mun alitajunnassa kuitenkin edelleen. Unissa kaipaan häneltä huomiota kipeästi, mutta en oikein saa vastakaikua ja asetelma on vähän sama kuin nuorena. Nämä unet toistuvat säännöllisesti. Osaisko joku avata tätä? Kiitos. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha sanoa

Vierailija
22/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama että toisinaan näen ala/yläasteen ihastuksesta unta. Yksipuolista oli. En todellakaan mieti häntä lainkaan valveilla tai ole hänestä kiinnostunut. En ole edes nähnyt noin 20 vuoteen. Ehkä liittyy johonkin että kaipaan ihastumisen tunnetta ja olihan ne vahvoja tunteita teininä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaivataan sitä tunnetta ,ei siis sitä ihmistä joka aikoinaan tuon tunteen aiheutti tai pikemmin oli sen tunteen kohde.

Vierailija
24/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, kiitos hienoista analyyseista! Unia on mielenkiintoista tulkita, avoimin mielin, mutta ehkä ei niin vakavissaan. Uskon kyllä, että unet peilaavat jotain omasta elämästä ja elämäntilanteesta. Ehkäpä mun kohdalla uneni kertoo omasta parisuhteestani, kaipuusta tulla enemmän ymmärretyksi, kuulluksi ja rakastetuksi. Tämä tuntuisi ihan loogiselta. Uskon että lapsuuden ja nuoruuden kokemukset ovat jossain todella mielen ytimessä, ehkä siksi unissa seikkaillaan monesti niissä maisemissa tai henkilöiden kanssa. Ja olihan ne tunteet tosi vahvoja, mitä nuoruuden huumassa koettiin, ja sitä tunnetta on ikävä. Vieläköhän sitä sydän sekoais pamppailuun, jos nuoruuden ihastus kävelisi vastaan? Vai oisko se järkytys, totaali repeäminen tai et blah, ihan sama mikä random tyyppi. Enpä tiedä, jännä arvailla:) Onneksi oma elämä on vienyt lähtöpisteestä sen verta kauas, ettei tarvitse edes törmäillä. Nyt kuitenkin keskitytään omaan elämään, parisuhteeseen ja tähän päivään. Mukavaa kevättä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän