Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Rumat" piirteet mistä viehätyt?

Vierailija
05.05.2024 |

Pitääkö joku muukin jotakin luontaista/synnynnäistä, perinteisen kauneusihanteiden ulkopuolista, ulkonäköpiirrettä kauniina tai jopa seksikkäinä toisissa ihmisissä?

Esimerkiksi minä viehätyn jostain syystä aknearpisesta ihosta. Itselläni on aina ollut todella hyvä iho, ja teininäkin minulla oli vain pari finniä, mutta usealla minulle läheisellä ihmisellä on ollut vakava akne ja se on jättänyt heihin jälkensä. Joten ehkä yhdistän arpiset posket automaattisesti jo näihin minulle tärkeisiin ihmisiin? Tai sitten se arpisuus vain tuo sitä ihanaa rouheutta miehen ulkonäköön aina lisää, mistä henkilökohtaisesti pidän.

Aloitetaan hyvänmielen ketju vastaavista ulkonäköpiirteistä, mielenkiinnolla odotan mitä muita yksittäisiä asioita jotkut kokevat kauniiksi.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso karvainen käsi, jossa piilee rahan antamisen alttius.  Pussit silmien alla kertoo herkkyydestä.

Vierailija
82/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa leveät hartiat, pitkä kaula ja pienet rinnat, mieluiten samassa paketissa. Vinot hampaat myös söpöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyömynenä miehellä on tosi kuuma. Punapäät, ohuet huulet, rintakarvat, pisamat... Kuumaa, kuumaa, kuumaa.

Vierailija
84/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hörökorvat.

Vähän kieroon katsovat silmät.

Kolot hampaiden välissä tai majavan etuhampaat.

Tuuheat kainalokarvat, häpykarvat, kulmakarvat.

Paksut pohkeet.

Siinä nyt muutama. Nämä siis naisella.

M37 komppaan kyllä muuta mutten kenties hörökorvia sillä niinstä mieleentulee lähinä joku silposilmäinen korealais-leikkele joka seisoo jalkaterät yhtessä kapein lantioin, ollen todennäköisesti myöski t.ransu. Mutta hampaissa saa kyllä olla vaikka keltaisuuskin, kunha se ei ole tupakoinnin tahi nuuskuun seuruuta, vaan viakkapa luontaista tahi kahvittelusta siinnyt "vaiva". ja sitten hinkit jotka osoittavat eri suuntiin etualaviistoon, kuhin oliis käännetty ylösalaisin Hidlerin patsas joka heilaa molemmilla käsillään, mutta tok eri suuntihin.

Se myös viehättää jos nilkat ovat kapoisat mutta lantion huudi varsin massoittunut

Vierailija
85/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen sellaisessa Paradoksissa, että löytyy noita mainittuja piirteitä siinä määrin, että minua tylytetään, eli koetaan uhkaksi Naisten toimesta.. On "roikkujia" ja vastakohtia noita "tylyttäjiä" , vain ääripäät siinä miten naiset minuun suhtautuu. 

On iso nenä, iso aatamin omena. "viikset" kämmenselässä laidoilla. Terävät-eroittuvat kulmahampaat "kuin vampyyrillä"..siniset silmät ja Viikinki piirteitä. jne

On kuvailtu vain ainoastaan komeaksi joidenkin Naisten toimesta, koskaan ei rumaksi tai pelottavaksi tai miedoksi tms. Tuntemattomat ihmiset ja lapsetkin ottaa äkkiä puhe-katse kontaktia, "tuntemattomat" juttelee bussipysäkillä ns.

On sellainen työmiehen figuuri sotien jälkeisiltä ajoilta, eli ulkona liikunnalla-työllä hankittu jäntevyys figuuri.

On jopa ihailtu poskien ihoa, "sä et taida tupakoida". Hammaslääkäri nainen kehui ihannoiden hampaitani (siisti ja muotovaliot)

Tämä ei ole "humble brag" , vaan tarkoitan tällä, että on se ikävää kun komeus/kauneus aiheuttaakin Paradoksaalisesti tylyttämistä naisten toimesta. Silti ei saa olla Naisten katseilta rauhassa vaikka siellä Prismassa.

Me miehet ei mun käsittääkseni yhtä yleisesti kyllä tylytetä naisia, jos nainen on "kaunis" tms. ei ole tarkoitus kääntää tätä ketjua tappeluksi !

Ois vain niin mukavaa vihdoin löytää oikeanlainen Nainen itselle. Joka osaisi arvostaa...sisintä ja ulkoistakin.

m43

Vierailija
86/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen kyllä viehättää, sellainen jonka vieressä suorastaan hävettää seisoa näin 171:senä manlettina. Parempi edelleen jos tuo nainen on ystävällinen ja tilanne on simmoinen että elän  jonninlaisessa vuorovaikutuksessa häneen eikä hänellä ole aavisusakaan siintä että minua edelleen saattaa vuosikymmenten jälkeen ahdistaa että nainen katsoo paalakeani yläviistosta. Mua nälvittiin pituudestani mm yläasteella (olin 142 seiskalle mennessäni)

Vierailija
87/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus tai venymisarvet, etenkin lantiolla. Niissä on jotain näyttävää ja mielenkiintosta

Vierailija
88/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus tai venymisarvet, etenkin lantiolla. Niissä on jotain näyttävää ja mielenkiintosta

Raskausarvet = synnyttäneen naisen tiikerinraidat.

Vierailija
89/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummentuneet hampaat naisella. Sellaiset siis mitkä olivat normaalit ennenkuin valkaisu alkoi trendaan. Siitä tietää että naisen seurassa kehtaa juoda kahvia ja polttaa tupakkaa. Analyysia voidaan viedä myös syvemmälle niin että sellainen nainen tuskin on kontrollifriikki ja sillä on varmaan joko kohtalainen itsetunto tai maanläheiset elämänarvot.

Vierailija
90/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut siihen päätelmään, että taidan olla ruma, kun löytyy niin paljon täällä mainittuja piirteitä 😄

Vierailija
91/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkisääret.

Vierailija
92/92 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva, jos miehellä on iso pehmeä pylly. Omani on aika lättänä.