Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Rumat" piirteet mistä viehätyt?

Vierailija
05.05.2024 |

Pitääkö joku muukin jotakin luontaista/synnynnäistä, perinteisen kauneusihanteiden ulkopuolista, ulkonäköpiirrettä kauniina tai jopa seksikkäinä toisissa ihmisissä?

Esimerkiksi minä viehätyn jostain syystä aknearpisesta ihosta. Itselläni on aina ollut todella hyvä iho, ja teininäkin minulla oli vain pari finniä, mutta usealla minulle läheisellä ihmisellä on ollut vakava akne ja se on jättänyt heihin jälkensä. Joten ehkä yhdistän arpiset posket automaattisesti jo näihin minulle tärkeisiin ihmisiin? Tai sitten se arpisuus vain tuo sitä ihanaa rouheutta miehen ulkonäköön aina lisää, mistä henkilökohtaisesti pidän.

Aloitetaan hyvänmielen ketju vastaavista ulkonäköpiirteistä, mielenkiinnolla odotan mitä muita yksittäisiä asioita jotkut kokevat kauniiksi.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti vinot hampaat, mutta ne pitää olla hoidetut ja puhtaat. Ikenet terveet jne.

Ja vielä, että se henkilö hymyilee reilusti hammashymyään :)

Vierailija
42/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinot (mutta hoidetut!) hampaat, esimerkiksi kun ala- tai ylähampaat menevät vähän päällekäin. En tiedä mikä siinä on, mutta pitkään kadehdin tuota piirrettä, koska itselläni ei sellaisia ole. Etuhampaissa näkyvä väli on myös sympaattinen! Persoonallinen hymy saa aina iloiseksi, ihana kun ihminen uskaltaa hymyillä omilla aidoilla hampaillaan.

Miehillä iso, alaspäin kääntyvä nenä (varsinkin yhdistettynä viiksiin tai kokonaiseen partaan, huh!) Muutenkin sellainen kuninkaallinen kyömy profiili naisilla ja miehillä on tosi kaunis, vaikka moni tuntemani, joilla sellainen on, ei siitä itse pidäkään.

Ilorypyt silmäkulmissa. Mietin aina, kuinka paljon toinen on saanut hymyillä ja nauraa, että niistä jää niin näkyvät jäljet kasvoille.

Arvet ja muut jäljet esim. kämmenselissä, kasvoissa (varsinkin silmien ja huulten alueella). Elämisen jälkiä, kiinnostavia!

Dad bod, miehet, joilla vähän ylimääräistä. Lisäksi itsevarma lyhyt mies jotenkin upea, osaa leikitellä sillä että on lyhyempi eikä ole mitään Napoleon-syndroomaa. Ja sitten nämä kaksi yhdistettynä niin apua!

Silmälasit, tyylikkäät ja leikkisät mallit varsinkin.

Muutoinkin kun ihminen on sinut itsensä kanssa ja käyttäytyy erikoistenkin piirteidensä kanssa itsevarmasti, se ratkaisee. Itsensä hyväksyminen, huumorintaju ja ystävällisyys tekee todella monesta ominaisuudesta oikeastaan aika ihanan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän kokokaljuista silmälasipäisistä miehistä. Tietenkin jutut ja luonne vaikuttaa. 

Olin tulossa vastaamaan ihan samaa. Kalju ja silmälasipäinen, ja olen myyty! <3

Vierailija
44/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät pikkukalsarit ja todella näyttävät ja kookkaat pallit.

Vierailija
45/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätytte näistä piirteistä siksi, että se saa teidät tuntemaan olevanne parempia ja laadukkaampia ulkoisesti, kuin tuo virheellinen henkilö. 

Vierailija
46/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miellyttää vaaleat ja punaiset (ei värjätyt vaan aito, oma väri) hiukset ja kulmat niin naisilla kuin miehillä. Myös kalju mies parralla ja silmälaseilla miellyttää silmää. 

Vierailija
47/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehätytte näistä piirteistä siksi, että se saa teidät tuntemaan olevanne parempia ja laadukkaampia ulkoisesti, kuin tuo virheellinen henkilö. 

Ei vaan toisen ihmisen aitous viehättää. 

Vierailija
48/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, isot kyömynenät näyttävät todella arvokkailta omaan silmään!

Sama mulla, mutta myös itselläni on tällainen ja edelleen mieti välillä nenäleikkausta. Mulla on aviomies ja aiemminkin on kyllä miehiä riittänyt että ei ole ollut ongelma, mutta silti ne muutamatkin kommentit ala- ja yläasteella on jäänyt mieleen tosi ikävästi. Välillä pidän nenääni ihan ok:na vaikka se kunnon tuulen halkoja kotkan nenä onkin, mutta välillä olen vakavasti suuntaamassa kirurgin konsultaatioon. Saa nähdä, miten tulevaisuudessa asian kanssa teen. Jossain Kreikassa tai Italiassa nenäni olisi ihan perus, mutta Suomessa selvästi erottuu joukosta. 

Vierailija
49/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät pikkukalsarit ja todella näyttävät ja kookkaat pallit.

Totta puhut ja vittumainen tuijotus tähän päälle niin johan lähtee!

. . .mainos vaihtoon 😂

Vierailija
50/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa tuosta aiemmasta viestistä mieleen, hyvin hoidetut mutta vähän vinot hampaat! Jos vielä terävät kulmahampaat niin olen sulaa vahaa <3

Täällä sama :))) en tiedä, miksi olen aina kiinnittänyt huomiota ja viehättynyt hampaista..

Vierailija
51/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan toisen ihmisen aitous viehättää. 

Aitous? Ihan yhtä aitoja ne kauniimmatkin piirteet on.

Vierailija
52/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä sisäkarsastus tytöllä. Antaa sellaisen söpön ja vähän höppänän vaikutelman. Jos vielä nainen on fiksu ja sivistynyt niin uuh.

Vierailija
53/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän kokokaljuista silmälasipäisistä miehistä. Tietenkin jutut ja luonne vaikuttaa. 

Ei kai tämä ole kovin harvinainen mieltymys? Tällaisilla miehillä on oma vannoutunut ihailijakuntansa, johon itsekin kuulun.

Vierailija
54/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin iän mukana tuomia "pikkuvirheitä" naisella kuin varsinaisia synnynnäisiä virheitä, mutta rypyt silmäkulmissa varsinkin hymyillessä, (isot) roikkuvat rinnat ja muutamat liikakilot hyvin jakatuneena tuoden vähän pehmeyttä olemukseen.

Erityisenä mainintana myös jos naisen hiukset alkavat harmaantua, mutta ei peittele sitä värjäämällä vaan sitten on semmoiset monisävyiset hiukset vaikka rusehtavan sävyjä ja harmaata siellä täällä.

Vierailija
55/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän hörökorvista miehillä, oikeasti. Söpöä. Ja jotkut kaljupäät ovat tosi seksikkäitä. 

Mä kans! Rakastan hörökorvia!

Vierailija
56/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän hörökorvista miehillä, oikeasti. Söpöä. Ja jotkut kaljupäät ovat tosi seksikkäitä. 

Mä kans! Rakastan hörökorvia!

Kunnon siipimutteri ja lovi leuassa!

Vierailija
57/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät posket naisilla. Pyöreys kasvossa liittyy mielestäni nuorekkuuteen, koska vanhemmiten kasvot usein kuivuvat. Ryppyjäkin on vähemmän jos naamassa on täytettä.

Samalla pyöreys rinnoissa ja pepussa on plussaa. Todennäköisesti pyöreäposkisella on muuallakin pyöreyttä.

Laihakasvoisilla pyöreys muualla voi olla push-upeilla tai täytteillä aikaansaatua. Siksi laihat kasvot yhdistettynä suuriin rintoihin on harvinainen aitona yhdistelmänä. Saati samalla vielä suuret huulet.

Vierailija
58/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa tuosta aiemmasta viestistä mieleen, hyvin hoidetut mutta vähän vinot hampaat! Jos vielä terävät kulmahampaat niin olen sulaa vahaa <3

Sama! Inhoan sellasia valkosia hohtavia hollywoodhampaita.

Vierailija
59/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo mainittukin, mutta nuori Tom Cruise hymyineen 😍 

Miehellä vähän tummat silmänaluset saattaa näyttää tosi hyvälle.Tuo sellasta särmää😏

Silmälasit atleettisella miehellä 😍 

Vierailija
60/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä naiset, joilla on ollut karvoitusta käsivarsissa, ovat olleet viehättäviä. Ei välttämättä karvojen vuoksi vaan kokonaisuutena.