Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Rumat" piirteet mistä viehätyt?

Vierailija
05.05.2024 |

Pitääkö joku muukin jotakin luontaista/synnynnäistä, perinteisen kauneusihanteiden ulkopuolista, ulkonäköpiirrettä kauniina tai jopa seksikkäinä toisissa ihmisissä?

Esimerkiksi minä viehätyn jostain syystä aknearpisesta ihosta. Itselläni on aina ollut todella hyvä iho, ja teininäkin minulla oli vain pari finniä, mutta usealla minulle läheisellä ihmisellä on ollut vakava akne ja se on jättänyt heihin jälkensä. Joten ehkä yhdistän arpiset posket automaattisesti jo näihin minulle tärkeisiin ihmisiin? Tai sitten se arpisuus vain tuo sitä ihanaa rouheutta miehen ulkonäköön aina lisää, mistä henkilökohtaisesti pidän.

Aloitetaan hyvänmielen ketju vastaavista ulkonäköpiirteistä, mielenkiinnolla odotan mitä muita yksittäisiä asioita jotkut kokevat kauniiksi.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pieni leuka, voi olla myös kaksoisleuka-combo

- karsastus

- normaalit valkaisemattomat ja myös vähän vinot hampaat

- viivahuulet

- kananpersetukka joskus

- rinnattomuus, perseettömyys

- lyhyys

- rypyt

Vierailija
22/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän hörökorvista miehillä, oikeasti. Söpöä. Ja jotkut kaljupäät ovat tosi seksikkäitä. 

Hei hengenheimolainen :D. Kirjoitettiin viestimme yhtä aikaa. T. Toinen hörökorvafani.

👍😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isohko pyöreä takamus miehellä! Siis sellainen jota monet sanovat naismaiseksi. Kiva kun on farkuissa vähän täytettä.

Minusta pienet miestissit ovat söpöt. Monella miehellä on. 

Vierailija
24/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleista pidän, olen heteronainen.

Vierailija
25/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän hörökorvista miehillä, oikeasti. Söpöä. Ja jotkut kaljupäät ovat tosi seksikkäitä. 

Hei hengenheimolainen :D. Kirjoitettiin viestimme yhtä aikaa. T. Toinen hörökorvafani.

👍😁

👂👂👂

Vierailija
26/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tuosta aiemmasta viestistä mieleen, hyvin hoidetut mutta vähän vinot hampaat! Jos vielä terävät kulmahampaat niin olen sulaa vahaa <3

Vierailija
27/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että miehellä on iso nenä. Pieni, leveä, pysty nenä on miehellä hassun näköinen.

Plussaa on kun miehellä on lihaksikkaat jalat. Tikkujalkaisiin miehiin en vilkaisekkaan.

Myös naisilla omenavartalo, perseettömyys ja tikkujalat näyttävät hassuilta.

Nainen

Vierailija
28/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nenä naisella. 

Vierailija
29/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pupuhampaat 😍

Vierailija
30/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen hymy on minun heikko kohta.

Vierailija
31/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehkö takapuoli naisella (Kardashian/Tinze-perä ei ole viehättävä, on suorastaan hyi), leveät kasvot (en tarkoita läskiä) miehellä ja naisella ja pidän pitkästä tukasta miehellä. Tosin vaikka monet eivät pidä pitkätukkaisista miehistä, on vielä niitäkin tietysti, jotka pitävät. Yleensä mielestäni pitkät hiukset pukevat molempaa sukupuolta, jollei ole erityisen huono hiuslaatu.

Vierailija
32/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään punapigmenttisistä miehistä vaikka yleensähän tuota pidetään "rumana" tai ainakin ilkkumista aiheuttavana piirteenä.

Lisäksi pidän hoikista/solakoista ja sopusuhtaisista miehistä vaikka heitäkin usein nimitellään ties miksi narukäsiksi ja kuinka alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa..

Norjalaisissa ja ruotsalaisissa julkkiksissa on useampikin hothothot-punapää kuten nyt esim vaikkapa Johannes Thingnes Bö, Kristofer Hivju ja Gustav Hammarsten.

Vierailija
33/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä lasketaanko tätä mutta tykkään tosi hintelöistä ja melko lyhyistä miehistä

Vierailija
34/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti "vinksin vonksin" olevat hampaat hymyilevällä miehellä. Eli esim. joku kulmahampaista on joko edempänä tai taaempana kuin muut. Hygienia pitää kuitenkin olla kunnossa.

Vierailija
35/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa tuosta aiemmasta viestistä mieleen, hyvin hoidetut mutta vähän vinot hampaat! Jos vielä terävät kulmahampaat niin olen sulaa vahaa <3

Tällä viikolla tuli se kasarin top gun- leffa ja vähänkö ne tom cruisen omat hampaat oli paremmat mitä se nykyinen jenkkihymy. Muutenkin vierastan tuollaisia nykyään ah, niin muodikkaita supervalkaistuja hampaita jotka on jotkin laminaatit tai kuoret. 

Vierailija
36/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ketju sitten vaihteeksi. Saa oikein luvan kanssa haukkua tuttujen ulkonäköä. Että mukamas rumista piirteistä viehättyminen olisi aiheena. Suksikaa kuuseen ilkeilyinenne.

Vierailija
37/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen jalkapohjat, pitkät nännit pienissa rinnoissa, ja peppu reikä, tykkään laittaa kielen naisen nenään kun laukean sisään.

Vierailija
38/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla tuli se kasarin top gun- leffa ja vähänkö ne tom cruisen omat hampaat oli paremmat mitä se nykyinen jenkkihymy. Muutenkin vierastan tuollaisia nykyään ah, niin muodikkaita supervalkaistuja hampaita jotka on jotkin laminaatit tai kuoret. 

Se kasari-tompan hymy on vastustamaton!

Vierailija
39/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuprofiililta semmonen aatelinen nenä. ei sitä voi paremmin kuvata. Miehessä pituus ei ole niin pakko olla pitkä, voi olla myös pituiseni. En viehäty salimakeista vaan vähempi lihasmassa riittää enempi kuin tarkasti piirretty sixpack. Pidän persoonallisista kasvoista. Toki joku määrä kaunetta on viehättävää mutta monesti ne epätäydellisyyden kasvonpiirteissä tekevät kasvot kiinnostaviksi siinä missä olisi virheetön. 

Vierailija
40/92 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juonteisista kasvoista, sopivasta epäsymmetriasta ja erikoisista nenistä.