Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jään varmaan perheettömäksi vasten tahtoani

Vierailija
05.05.2024 |

Sydän ei kestä enää parisuhteita eikä deittailua. Jokaisen parisuhteen eron jälkeen (kaksi kertaa) on mennyt ihan tolkuttoman kauan aikaa toipua tai saada jotenkin itsensä jaloilleen. Nyt sitten ensimmäistä kertaa muutamaan vuoteen tapasin miehen johon ehdin jo ihastua, mutta suhteella ei ole tulevaisuutta ja taas on sydän rikki. Olen 33-vuotias ja pelkään, että jään perheettömäksi. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista on valtavasti huolta. Perheettömyyshän olisi ihan parasta. Saisi tehdä mitä haluaa. 

Vierailija
2/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsista on valtavasti huolta. Perheettömyyshän olisi ihan parasta. Saisi tehdä mitä haluaa. 

Ehkä monelle näin nykyisin onkin, mutta minulle ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap rima liian korkealla miesten suhteen?

Vierailija
4/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä viellä onnistuu

Vierailija
5/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tämän murheen kanssa yksin. Jotain on mennyt aivan vinksalleen parinhaussa, parisuhteissa ja kaikissa kriteereissä jota mahdollisille kumppaneille asetetaan. Naiset hakee laatikkoleukaa ja hyvää tilipussia ja miehet hakee jotain babe-tyylistä, never mind tärkeämmät kriteerit. Ja viuh vaan kun tehdään bänät ja kokeillaan sen muka vähän paremman kanssa.

Tämä kaikki tietysti vähän kärjistäen, mutta lähipiiriä seuranneena voin sanoa, että olen nähnyt paljon tätä touhua. Tuntuu, että porukat on aivan hukassa ihmissuhteissaan. 

Vierailija
6/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap rima liian korkealla miesten suhteen?

Ei ole. Minulle kelpaa aivan tavallinen mies jonka kanssa on hyvä olla. Joka päivä ei kuitenkaan tule vastaan sellaista joka vielä herättäisi jonkunlaista romanttista kiinnostusta.

Vierailija
7/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen saamiseen tarvitse välttämättä miestä parisuhteeseen, itsellisestikin voi nainen saada lapsen. Nykyään on koko ajan yleisempää myös löytää puoliso ja saada ensimmäinen lapsi pitkälle yli kolmenkympin, joten kaikki on mahdollista.

Vierailija
8/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsen saamiseen tarvitse välttämättä miestä parisuhteeseen, itsellisestikin voi nainen saada lapsen. Nykyään on koko ajan yleisempää myös löytää puoliso ja saada ensimmäinen lapsi pitkälle yli kolmenkympin, joten kaikki on mahdollista.

Monelle perhe tarkoittaa myös kumppania, ei vain lapsia irrallaan vaan koko pakettia. 

Vierailija
9/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin puolisoni 35v iässä ja hyvin ehdin lapsiakin saada. Kavereistanikin useammalla näin.

Vierailija
10/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäänen varmaan myös. Nykyisessä parisuhteessa menee huonosti ja ikää on 35 vuotta, että uusi mies pitäisi löytää tyyliin heti. Yksin en halua lasta hankkia kun itsestäni se tuntuu luonnottomalta ja yksinäiseltä. Jos joku muu haluaa niin se on ok, mutta itsellinen äitiys ei tunnu omalta jutulta. 

Vierailija
11/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jäänen varmaan myös. Nykyisessä parisuhteessa menee huonosti ja ikää on 35 vuotta, että uusi mies pitäisi löytää tyyliin heti. Yksin en halua lasta hankkia kun itsestäni se tuntuu luonnottomalta ja yksinäiseltä. Jos joku muu haluaa niin se on ok, mutta itsellinen äitiys ei tunnu omalta jutulta. 

Aika yksinäiseltä näyttää hyvin monien parisuhteessa olevienkin vanhemmuus naisen näkökulmasta. Parisuhde ei siis ikinä takaa perhettä tai sitä ettei jäisi yksin. Mies voi ottaa ja lähteä milloin vaan tai ero voi tulla ja päävastuu jää äidille. Itsellisenä lapsen saanut voi hyvin myös löytää puolison lapsen saamisen jälkeenkin.

Vierailija
12/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 2020-luvulla erotaan ja pariudutaan kaiken ikäisinä, joten todellakaan peli ei ole menetty jos ei puolisoa ole tuossa iässä. Maailma on muuttunut todella paljon ja perhe perustetaan yhä myöhemmässä vaiheessa elämää.

Vierailija
13/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin löytänyt aiemmin parisuhteita, varmasti löydät jatkossakin! Mä olin ikisinkku josta kukaan ei edes kiinnostunut koskaan, mutta silti löysin lopulta täydellisen miehen, ja nyt meillä on kaksi ihanaa lasta yhdessä, vaikka luulin ettei tämä olisi minulle koskaan mahdollista.

Vierailija
15/22 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole koskaan kysytty olisinko halunnut lapsia. Mutta tässä on hyvät puolet. Ja ehkä olen itse lapsiaikuistyyppiä. Sopiva kumppani olisi ehkä ollut kiva, mutten muodon vuoksi voi ottaa ketä tahansa. Eikä tietyt vaivat siirry geeneissä eteenpäin. Hiustenväri ok.

Vierailija
16/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sun ikäisenä elämäni rakkauden. Sun pitää vaan valita paremmin.

Vierailija
18/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä monelle näin nykyisin onkin, mutta minulle ei. 

Nykyään suurin osa lapsista on nepsyjä, läpsyjä ja muita höpsyjä. Eivät tottele. Alkavat jo 12-vuotiaina ammuskelemaan luokkakavereitaan ja tunkevat rautaputkia ja ilotulitteita toisten peräsuoliin. Etkö lue uutisia? 

Vierailija
19/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako suakin vain se hauska, komea, puhelias ja menevä mies?

Vierailija
20/22 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdy kuuntelemaan itseäsi. Irrottaudu oletuksista. Mikä tuntuu parhaimmalta? Mikä olisi juuri sinulle hyvä ratkaisu? Itse tiedät sen. 

Usein kun on kiire, kannattaa pysähtyä miettimään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän