Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mbti INFP

Vierailija
05.05.2024 |

Mitä työtä teet ja kuinka elämä sujunut muuten? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koodari, välillä ollut haasteita

Vierailija
2/11 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön työnhakija kun ei ole työkaluja eikä koulutusta tehdä sellaista työtä jossa persoonallisuudellani on käyttöä. Yläasteella ohjattiin väärälle alalle joka ei työllistänyt ja katosi ja jäin sen jälkeen jumiin sen kanssa että haen nyt sellaisiin töihin (esim. siivous, postinjako, kassa) että haastattelijoiden mukaan heillä ei ole minulle käyttöä ja että hukkaisin vain lahjani heillä. Työkkärikään ei tiedä mitä tehdä kanssani, mutta lähihoitajan koulutuksen sulkivat pois koska olen liian hajamielinen ja keskittyminen herpaantuu kun saan ajatuksen tai inspiraation. Mutta aivan ensiksi pitäisi ensin kai saada jotain työtä että voi säästää palkasta jotta voi uudelleen kouluttautua. Toki aivan ensin kyllä aion hankkia tietokoneen niin on muitakin kuin sukulaisilta lahjaksi saatu älypuhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
4/11 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taiteellisesti lahjakas, joten pääsen helposti luoviin hommiin. Epäjärjestelmällisyyteni on vähän väliä aiheuttanut hankaluuksia elämässäni, kuten myös vahva introverttiyteni varsinkin nuoruudessani.

Vierailija
5/11 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

infp:t vastailkaa jtn? <3

Vierailija
6/11 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden infp:n joka on kehitysvamma-alalla

Vierailija
7/11 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvytön. En jaksanut lähihoitajana. 

Vierailija
8/11 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Sellainen hajamielinen, tavarat hukassa ja ihmisten nimet. Haaveilen diakoniksi opiskelusta tai ehkä opoksi, jos pysyn opetusalalla. 

Vierailija
9/11 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amk-ope. Ihan hyvin on sujunut. Kaivan töistä kaiken ekstroverttiyteni esiin ja lopun aikaan olen erakko.

Vierailija
11/11 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menin naimisiin narsistisen miehen kanssa, tuli ero, 3 lasta ja oli tosi rankkaa. Nyt lapset alkaa olla jo isoja ja näyttää, että selvisin. Olen miellyttäjä ja sen kanssa kamppailen, että osaisin laittaa rajat. Vedän puoleeni hyväksikäyttäjiä ja nyt yritän välttää sitä.