Anoppi ja ylioppilasjuhlat
Anoppi luo varjon koko valmistelujen ylle. Hänet on pakko kutsua mutta hävettää jo valmiiksi. Lyllertää paikalle lihavana, huonosti pukeutuneena, hymyillen ja puhuen typeriä. Ei minkäänlaista itsekritiikkiä. Sukulaiseni ovat vaivautuneita ja yrittävät vaihtaa istumapaikkaa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itseriittoinen ja typerä jos mainitsen (ja olen oikeasti asiasta tyhmänylpeäkin) että minun, ilman mainittavaa koulutusta lapseni ovat kaikki hyvätuloisissa akateemisessa ammateissa. Tosin noita tuloja en mummokerhoissa mainitse.
Varmaan minunkin miniäni häpeävät minua.
Varmasti ainakin täydellinen sisälukutaidon puute ja loputon valtava tarve uhriutua aiheuttavat häpeää muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itseriittoinen ja typerä jos mainitsen (ja olen oikeasti asiasta tyhmänylpeäkin) että minun, ilman mainittavaa koulutusta lapseni ovat kaikki hyvätuloisissa akateemisessa ammateissa. Tosin noita tuloja en mummokerhoissa mainitse.
Varmasti ainakin täydellinen sisälukutaidon puute ja loputon valtava tarve uhriutua aiheuttavat häpeää muissa.
Kommentti 58. Sinä kai olet myös hyvin itseriittoinen ja pahansuopa, keksit ihmisistä vaikka minkä vian käänteisesti omaa itsetuntoasi ja sivistyneisyyttäsi korostamiseksi.