Anoppi ja ylioppilasjuhlat
Anoppi luo varjon koko valmistelujen ylle. Hänet on pakko kutsua mutta hävettää jo valmiiksi. Lyllertää paikalle lihavana, huonosti pukeutuneena, hymyillen ja puhuen typeriä. Ei minkäänlaista itsekritiikkiä. Sukulaiseni ovat vaivautuneita ja yrittävät vaihtaa istumapaikkaa.
Kommentit (63)
Ja ajattele, ukollas on puolet anopin geeneistä, lapsillasikin neljäsosa.
Olisipa joskus jotain uutta. Aina samat anoppin haukkumiset. Ihme ja kumma, miten ne omat äidit ovatkin lastenlasten kanssa niin virheettömiä. Äidit ja tyttäret. Usein kovin samankaltaisia. Ja siksi ei oman äidin mokia ja huonoa käytöstä kenties huomata tai sitä huonona edes pidetä.
Äitini ainakin on fiksu, varakas, akateeminen, kaksi tutkintoa, osaa johdatella keskusteluja eikä puhu typeryyksiä. Ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Äitini ainakin on fiksu, varakas, akateeminen, kaksi tutkintoa, osaa johdatella keskusteluja eikä puhu typeryyksiä. Ei tarvitse hävetä.
Ja lapsesta tuli silti tuollainen. Omena putosi kauas puusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja ajattele, ukollas on puolet anopin geeneistä, lapsillasikin neljäsosa.
Ja mies on tuon lihavan typeryksen kasvattama. Ja kelvannut kuitenkin ap akateemiseen sukuun? No, kun ei parempaan tasoon ole mahkuja, minkä sille voi
Ratkaisu on, että jäät itse pois ylioppilasjuhlista.
Mieskin on äitiinsä kyllästynyt, poliisit soitamme jos juhliin tuppaa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on miehesi äiti!
Vieraansa ja tuttunsa saa valita. Läskin höpöttäjän poikakin.
Panin mieheni tänään soittamaan äidilleen ettei hän saa tulla yliopilasjuhliin häpäisemään ylioppilasta.
En ois uskonut että mummu reagoi suuttumalla eikä kerjäämällä. Lähti whatsapista, facebookissa poisti kavereistaan ja laittoi meille kaikille estot puhelimeen. Mies nimittäin yritti soittaa uudelleen ja tarkentaa ymmärsikö äitinsä varmasti asian.
Hei ap, tuo on typerää sulta!
Se on sun miehen äiti. Se kuuluu sun lähipiiriin, ainakin tämmöisessä tilanteissa. Arvaapas vaan, miten monissa erilaisissa juhlatilaisuuksissa olen ollut, missä on ollut vaikka minkälaisia ihmisiä. Mukana juhlimassa on ollut alkoholisteja, vammaisia, vähän höppänöitä jne. Kaikki on hyväksytty sellaisina kuin on.
Se on sen ylioppilaan isoäiti. Oli sitten millainen on. Ei me kaikki muutkaan ihmiset niin hienoja ja täydellisiä olla. Kaikilla meillä on suvuissamme yhtä sun toista. Ota sellaisena kuin on, ja ole iloinen lapsesi juhlista. Ei se yksi anoppi sitä pilaa.
Tänne kun kirjoitat, et saa kuin pahan mielen, kun kaikki haukkuu anoppejaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on sun miehen äiti. Se kuuluu sun lähipiiriin, ainakin tämmöisessä tilanteissa. Arvaapas vaan, miten monissa erilaisissa juhlatilaisuuksissa olen ollut, missä on ollut vaikka minkälaisia ihmisiä. Mukana juhlimassa on ollut alkoholisteja, vammaisia, vähän höppänöitä jne. Kaikki on hyväksytty sellaisina kuin on.
Se on sen ylioppilaan isoäiti. Oli sitten millainen on. Ei me kaikki muutkaan ihmiset niin hienoja ja täydellisiä olla. Kaikilla meillä on suvuissamme yhtä sun toista. Ota sellaisena kuin on, ja ole iloinen lapsesi juhlista. Ei se yksi anoppi sitä pilaa.
Otatte alkoholistit mukaan juhliin?
Vierailija kirjoitti:
Minun sukuni on fiksuja, akateemisia ihmisiä. Minä valitsen keitä kotiini ja lapseni juhliin tulee.
Olen anoppi, koulutukseltani tohtori, ja ymmärrän erittäin hyvin pysyä poissa lastenlasten ylioppilasjuhlista. Tiedän, ettei minua toivota paikalle, joten en saavu paikalle. Lisäksi hävettäisi selitellä miniän sukulaisille, miten kaltaiseni koulutettu ihminen on voinut joutua tilanteeseen, jossa pojantyttäreltä meni 5 vuotta kirjoittaa ylioppilaaksi ja silloinkin rimaa hipoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun sukuni on fiksuja, akateemisia ihmisiä. Minä valitsen keitä k
Olet sairas kusipää, ap. Toivottavasti tuleva tulevaisuuden miniäsi katkoo sinuun yhteyden etkä näe koskaan lapsenlapsiasi.
Minun äitini oli tuollainen. Aina sai hävetä. Ja ei, ei kutsuttu yo-juhliin.
Ei tämä ongelmani ole vain minulla, nyt näkyy toinenkin aloitus mihinkään seuraan sopimattomasta anopista.
Vierailija kirjoitti:
Panin mieheni tänään soittamaan äidilleen ettei hän saa tulla yliopilasjuhliin häpäisemään ylioppilasta.
En ois uskonut että mummu reagoi suuttumalla eikä kerjäämällä. Lähti whatsapista, facebookissa poisti kavereistaan ja laittoi meille kaikille estot puhelimeen. Mies nimittäin yritti soittaa uudelleen ja tarkentaa ymmärsikö äitinsä varmasti asian.
Mistä sä näitä juttuja keksit?
Ystäväsi miettivät, että mitä heistä puhut, kun puhut anopistasikin noin. Ei tuu kukaan teille juhlimaan sinun takiasi.