Tapailisitko miestä jolla on lapsia aiemmasta avioliitosta?
Siinä se kysymys onkin. Olettaen että mies on kumminkin jo eronnut.
Kommentit (121)
Tapailisin, ja tapailin sekä menin naimisiinkin hänen kanssaan sitten lopulta ja nyt meillä on myös yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin tapailla, jos mies aidosti välittää lapsistaan ja tekee parhaansa heidän eteensä. Sellaisen miehen kanssa en tapailsi, joka haluaa uudesta puolisosta vaan lastenhoitajaa.
Mikä tämä myytti on, että mies etsisi lapsilleen hoitajaa? Itse välttelen viimeiseen asti tutustuttamatta lapsiani uudelle naisystävälle ja olenkin onnistunut pitämään heidät suhteistani erillään, vaikka NAISET aina haluavat ottaa lapset mukaan kuvioon. En ikimaailmassa tahtoisi sotkea sitä mikä meillä lasteni kanssa on ja parisuhteessa haluaisin olla vain aikuisen kanssa.
Miten tuollainen toimii, että väkisin pitää elämänsä tärkeät ihmiset erossa toisistaan? Miten vaikka joku kesälomien viettäminen? Juhlapyhät?
No lue nyt tuo kommentti, laps
Mutta miksi se ei toimi, kun eiväthän naiset palstan mukaan halua niitä miehen lapsia elämäänsä. Totuus on aina eri kuin puheet.
Isoäitini antoi neuvon, jota olen noudattanut. Eli en valinnut puolisoa, jolla lapsia aikaisemmasta suhteesta. Tarkoitan niitä, jolla alaikäisiä lapsia.
Niistä eksistä tulee helposti henkisiä riippakiviä ja liikaa säätöä. Taakaksi muodostuu lähinnä naisille, koska miehet ovat kautta aikojen olleet vapaampia menemään kuin naiset. Lisäksi naisten kontolle on aika usein jäänyt ihmissuhde kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin tapailla, jos mies aidosti välittää lapsistaan ja tekee parhaansa heidän eteensä. Sellaisen miehen kanssa en tapailsi, joka haluaa uudesta puolisosta vaan lastenhoitajaa.
Mikä tämä myytti on, että mies etsisi lapsilleen hoitajaa? Itse välttelen viimeiseen asti tutustuttamatta lapsiani uudelle naisystävälle ja olenkin onnistunut pitämään heidät suhteistani erillään, vaikka NAISET aina haluavat ottaa lapset mukaan kuvioon. En ikimaailmassa tahtoisi sotkea sitä mikä meillä lasteni kanssa on ja parisuhteessa haluaisin olla vain aikuisen kanssa.
Miten tuollainen toimii, että väkisin pitää elämänsä tärkeät ihmiset erossa toisistaan? Miten vaikka joku kesälomien viettäminen? Juhlapyhät?
Ei se oikeasti toimikaan, vaikka osa lapsettomia nuoruusvuosiaan haikailevista erovanhemmista haluaakin kovasti teeskennellä niin. Seurustelin vajaan vuoden miehen kanssa joka selitti asian juuri noin, että hän haluaa että tämä on kahden aikuisen suhde ja lapsi on sitten erikseen, mutta käytännössä se olin sitten aina minä joka sai joustaa kun teini olikin tulossa spontaanisti käymään tmv. On minulla omakin elämä, että en tosiaan kaivannut miestä kaiken aikaa nurkkiini pyörimään, mutta se vieraan lapsen aikataulujen mukaan hyppääminen ei kyllä ole täysijärkisen touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa nauraa kun katson vastauksia. Kysymys naisille. Miksi miehen pitäisi viedä sinut lastesi kanssa, jos olet niin nirso hänen lapsilleen?
Onko joku sanonut, että pitäisi viedä? Sinkkunakin voi elää.
LOL. En aio. En muista olleeni sinkku yli muutaman kuukauden. :D Minulla on yleensä yhteys adecvate-naisiin.
Mihin? Kuulostaa joltain detox-kuurilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oikeasti toimikaan, vaik
Näin mä vähän arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa nauraa kun katson vastauksia. Kysymys naisille. Miksi miehen pitäisi viedä sinut lastesi kanssa, jos olet niin nirso hänen lapsilleen?
Ei kai ketään pidä viedä. Olettaisin kuitenkin, että kun on pieniä lapsia niin pitää tarkemmin miettiä kenen kanssa seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sanonut, että pitäisi viedä? Sinkkunakin voi elää.
LOL. En aio. En muista olleeni sinkku yli muutaman kuukauden. :D Minulla on yleensä yhteys adecvate-naisiin.
Mihin? Kuulostaa joltain detox-kuurilta.
Lol. Älä ole niin ylimielinen. Maailmassa on paljon adekvaattisia, ei pinnallisia ja kauniin näköisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään jos lapset haittaa miestä. Ei ole haitannut mun miestä.
Vierailija kirjoitti:
Helposti, olen jo +50.
Onhan monella viisikymppisellä miehellä vielä koulu- tai jopa päiväkoti-ikäisiä lapsia. Mieheni on 52 ja lapsemme on 7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ketään pidä viedä. Olettaisin kuitenkin, että kun on pieniä lapsia niin pitää tarkemmin miettiä kenen kanssa seurustelee.
Olen myös samaa mieltä tästä lausunnosta. Olen mies ja minulla on lapsi, joka asuu kanssani, mutta olen yleensä melko varovainen, kuka tuon elämääni.
Tapailisin kyllä. En muuttaisi yhteen. Itselläni on iso oman ajan tarve ja tuo toteutuu, kun mies lapsiviikoillaan on kiinni niissä lapsissa.
Mieluummin edellisestä kuin seuraavasta liitosta. Jos on lapsia mutta kumppani ei ole ollut liitossa heidän toisen vanhemman kanssa niin on riski että hän menee myöhemmin naimisiin hänen kanssansa ja jään kuin nalli kalliolle.
Mun lapseton kaveri deittailee miestä, jolla on kolme alaikäistä lasta. En ole sanonut mitään ääneen, mutta vähän oudolta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapseton kaveri deittailee miestä, jolla on kolme alaikäistä lasta. En ole sanonut mitään ääneen, mutta vähän oudolta kuulostaa.
Ainoa kysymys: Miksi? Jos itse haluaa vielä lapsia niin kolmeen kertaan lisääntynyt mies on huonoin mahdollinen vaihtoehto ja jos taas on vela niin siinä saa sitten käytännössä jonkun muun lapset elämäänsä, muttei kuitenkaan yhtäkään vanhemmuuden hyvää puolta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin edellisestä kuin seuraavasta liitosta. Jos on lapsia mutta kumppani ei ole ollut liitossa heidän toisen vanhemman kanssa niin on riski että hän menee myöhemmin naimisiin hänen kanssansa ja jään kuin nalli kalliolle.
Häh?
Jos olisin sinkku, tuskinpa, olen omat perhehommani jo hoitanut enkä haluaisi enää sellaista elämää. Aikuiset lapset toki asia erikseen.
Tapailen. Lapset eivät tule mukaan treffeille. Omanikaan eivät osallistu.
Yhteensä 5 kpl.