Kaupunkilaisten KATUPÖLYIKKUNAT? Miten paras pesutulos - vesipesu ainoastaan? Pesetkö itse vai ostatko ikkunanpesun ja mitä maksanut, mistä?
Kaupunkilaisten KATUPÖLYIKKUNAT? Miten paras pesutulos - vesipesu ainoastaan? Pesetkö itse vai ostatko ikkunanpesun ja mitä maksanut, mistä? Missä kuussa peset - siitepölyriski? Entä mitä muuta tulee mieleesi tästä aiheesta?
Mua ällöttää olla täällä boksissa kun ei edes enää kunnolla näe ulos. Luultavasti tarttee odottaa vielä että siitepölykausikin on ohi ennen kuin kannattaa pestä.
Aion taas pyytää tarjouksen HELPDOR-ista sillä olen ollut tyytyväinen. Selitän tarkkaa ikkunoideni määrän, kerroksen jossa asun ja että haluan kunnon vesipesun, että hirveästi katupölyä etc.
Joskus on tullut mieleeni että pesijät voisivat laittaa pesutarjouksia koko taloon, mutta mitään sellaista en ole koskaan nähnyt enkä myöskään kuullut.
Kommentit (2)
Ketään ei kiinnosta. Ilmankos kaikilla näyttää olevan niin likaiset ikkunat.
Ihan itse. 2 ämpäriä, 1 lasta.Mikrokuitu liinoja omansa ämpäreissä,Kuin kolmas mikrokuitu- liina kuivaan pokan sivut sillä.. Ensin vesipesussa tilkka fairy, toinen pesu jossa etikkaa ja vettä.Veden vaihdan pariin kertaan pesu homissa.ps.Paremmat ohjeet löydät netti Marttojen sivulta.