Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihastuneen/kiinnostuneen miehen katse?

Vierailija
05.05.2024 |

Alustetaan tätä juttua sillä, että olen vaihtanut erään miehen kanssa viime aikoina paljon katseita. Opiskelemme samaa alaa, mutta meillä on eri kaveriporukat. Oon päässyt juttelemaan hänelle muutaman kerran opiskeluasioita, mutta muuten meidän kanssakäyminen on tapahtunut etäältä vilkuilemalla toisiamme: usein niin, että saan hänet kiinni katseesta. Itse oon siis kiinnostunut tästä miehestä, ja musta tuntuu, että hänkin olisi minusta.

Tein sitten ensimmäisen peliliikkeeni viime viikolla ja aloin seuraamaan häntä Instagramissa, mutta pettymyksekseni hän ei alkanut seuraamaan minua takaisin. Tästä tuli minulle tosi tyhmä olo, koska hän seurasi kuitenkin monia muita alamme opiskelijoita, mutta ei kuitenkaan minua. Nyt samalla sitten on lopettenut myös minun katselemisen ja ihmettelen, mitä on tapahtunut. Onko hänen kiinnostus lakannut minua kohtaan kokonaan vai voiko ihastunut mies käyttäytyä yhtäkkiä kylmästi ja etäisesti?

En ota enää selvää, mutta silti tunnen, että tässä on jotakin meneillään. Olen aina ollut herkkä tuntemaan ihmisten tunnetiloja silmien kautta, mutta olenko nyt tulkinnut kaiken väärin? Mielestäni toistuva vilkuilu jotakuta kohtaan viestii nimenomaan kiinnostuksesta, koska miksi muuten ihmiset katsoisivat toisiaan muuten kuin puhuessa? Itse en ainakaan anna yhtään ylimääräisiä katseita kenellekään ellen ole kiinnostunut välttääkseni väärien signaalien antamisen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälyilevä, hermostunut ja katse kontaktia välttelevä?

Vierailija
22/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on narsistisia/ psykopaattisia piirteitä niin pistävä tuijotus ja hymy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse ja silmät on siitä erityisiä asioita, että niiden kautta kyllä näkee erittäin helposti milloin joku on kiinnostunut. Kyllähän meillä vaistot toimii myös siihen suuntaan milloin aistimme jonkun ihmisen olevan uhkaava, surullinen jne. Sanontahan kuuluu, että silmät ovat sielun peili ja ne paljastaa kyllä todella paljon ihmisisestä aina. Luota omaan intuitioosi Ap, vaikka muut signaalit olisivatkin ristiriidassa. Ehkä mies ei halua/uskalla edetä kanssasi mutta se ei tarkoita sitä etteikö hän olisi susta kiinnostunut. Se on hänen oma ongelmansa ja hänen egossaan on työstettävää.

Vierailija
24/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteli, miksi vilkuilet häntä. 

Niin kuin kerroin aloituksessa, niin hän oli usein se, joka vilkuili ensin minua, joten minullahan sitä syytä olisi ihmetellä.

Ap

Olet ylitulkinnut.

Ahdistavaa, jos omaan katselukenttään osuu joskus nainen siten, että aina jos vilkaisen esim. oikealle, katseemme kohtaavat, vaikka tarkoitus ei ole häntä nähdä ja hän sitten olettaa minun vilkuilevan häntä, kun käännän aina katseeni pois.

Kun kyse olisikin edes, että joskus, mutta tätä katseiden kohtaamista saattoi tapahtua esimerkiksi yhden luennon aikana kymmenen kertaa, niin kyllä sitä tyhmäkin tajuaa, että nämä katseet eivät ole vaan viattomia. Mutta niin, ehkä olen ollut vaan totaalisen väärässä...

Valitettavasti jos tähän vahingossa tapahtuvaan katseiden kohtaamiseen joutuu, niin sitä tapahtuu sitten jatkuvasti. Kyllä minulla ainakin pää kääntyy sen kymmenen kertaa vartissakin ihan väkisinkin. Ei sitä pysty välttämään, vaikka kuinka yrittäisi. Aina se ote herpaantuu jossain vaiheessa.

Vierailija
25/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteli, miksi vilkuilet häntä. 

Niin kuin kerroin aloituksessa, niin hän oli usein se, joka vilkuili ensin minua, joten minullahan sitä syytä olisi ihmetellä.

Ap

Olet ylitulkinnut.

Ahdistavaa, jos omaan katselukenttään osuu joskus nainen siten, että aina jos vilkaisen esim. oikealle, katseemme kohtaavat, vaikka tarkoitus ei ole häntä nähdä ja hän sitten olettaa minun vilkuilevan häntä, kun käännän aina katseeni pois.

Kun kyse olisikin edes, että joskus, mutta tätä katseiden kohtaamista saattoi tapahtua esimerkiksi yhden luennon aikana kymmenen kertaa, niin kyllä sitä tyhmäkin tajuaa, että nämä katseet eivät ole vaan viattomia. Mutta niin, ehkä olen

Pää saa kääntyä mutta miksi aina kuitenkin samaan ihmiseen? Erikoista.

Vierailija
26/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mene niin aina vauvapalstan mukaan, että mikäli mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, niin sinun ei tarvitse tehdä mitään? Mies tekee.

Vierailija
27/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot yleisössä ainut johon saa jonkinlaista kommunikaatiota. Suomessa mahdollista. 

Vierailija
28/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies olisi tehnyt tuttavuutta, jos olisi kiinnostunut. 

Vierailija
29/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sitä naisten keskuudessa kuvitellaan.

Vierailija
30/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei itse sit tee mitään? Onko miehistä tullut kedon kauniita hauraita kukkasia, jotka vain passiivisesti odottavat poimijaansa?

Vierailija
31/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne riskit tänä päivänä.... Moni ei tee tuttavuutta, ellei siihen todella ole hyvä tilaisuus.

Vierailija
32/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei itse sit tee mitään? Onko miehistä tullut kedon kauniita hauraita kukkasia, jotka vain passiivisesti odottavat poimijaansa?

Koska jos mies on edes jotenkin järjissään, niin mies ei lähesty joka ainoaa naista, joka tuntuu kiinnostavalta. Ovatko naiset sitten hauraita kukkasia sen takia, kun eivät lähesty? Vai naisella on ilmeisesti oikeus olla hauras kukkanen ja mies ei saa tuntea mitään? Näinhän se varmaan menee.

Vierailija
33/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne riskit tänä päivänä.... Moni ei tee tuttavuutta, ellei siihen todella ole hyvä tilaisuus.

Höpö höpö. Raiskisteluko sinulla on ainoa lähestymistekniikka kun pelkäät seuraamuksia?

Vierailija
34/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pyydä häntä johonkin urheilujuttuun, vaikka padeliin, hätäisesti koska vakipelikaverisi on "nyrjäyttänyt nilkkansa". Urheilun parissa te miehet rentoudutte ja avaudutte etkä menetä kasvojasi vaikkei hän pitäisikään sinusta "sillä viisiin".