Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 vuotiaat on hiton vanhoja

Vierailija
05.05.2024 |

Ja ei ole monta vuotta kun toi luku tulee mittariin.

M31

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja mihin? Elämää on ulkonäönkin ja suoritusten ulkopuolella. Ikääntymisen pelkääminen liittyy hiipuvaan hedelmällisyyteen ja kuoleman pelkoon ja käsitykseen että vanhempi ei ole niin suosittu tai vetävä. 

Vierailija
42/47 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhinta on olla 20. Siitä eteenpäin onkin sitten hidasta nuortumista vuosi vuodelta, kunnes toivottavasti ysikymppisenä on iloinen ja leikkisä kuin lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti moni äijä tajuaa vaihtaa av-mamman nuorempaan.

Vierailija
44/47 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei näytä siltä, läheskään

Vierailija
45/47 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 vuotiaat on 2*hiton vanhoja

Vierailija
46/47 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on siinä kohtaa keski-ikä, naisilla se tulee vähän myöhemmin.

Itse tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi 35-vuotiaana samalla kun rakensimme omakotitaloa. Elämä oli ihan kukkeimmillaan. Nyt kun lähenen viittäkymmentä, haikailen niihin nuoruuteni päiviin, kun olin jo "valmis" aikuinen, en mikään ujo teini tai epävarma varhaisaikuinen vaan työssäni pätevä, itsevarma perheenäiti, omassa ihanassa kodissani. Nyt alkaa vaihdevuosien aika kolkutella, nivelissä on vaivaa, talokin kaipaa pintaremppaa vähintään, työpäivän jälkeen on ihan pakko ottaa nokoset. Kyllä se kolmevitonen on ollut elämäni paras ikä tähän asti.

Vierailija
47/47 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 59 vuotta. 35 vuotias on minun näkövinkkelistä melkein lapsonen. Aikuinen kyllä. Parikymppinen on melkein vauva. Ihan huvittaa kun tuon ikäinen höpisee että keski-ikä lähestyy. Kiitos päivän parhaista nauruista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän